Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jouluinen kiltteystesti

Aloittaja Aakku, 18.12.07 - klo:15:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Hesarin nettisivuilla on kiltteystesti, joka arvioi jouluna saatavien lahjojen määrän - vastaa rehellisesti, ainakin soveltuvin osin:

http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/hupi/joulutesti/default.asp

Ensimmäiseen on vastattava kyllä, koska muuten ei pääse eteenpäin.

Joitain aika outoja kohtia siinä on, kuten :

Palauttanut löytämäni lompakon rahoineen
  • Moniko löytää alvariinsa lompakkoja ?

    Soittanut äidille muulloin kuin äitien- ja syntymäpäivänä
  • Äitini on kuollut 1994.

    Tämä on varsinainen helmi :
    :D Olen syyllistynyt kansanmurhaan

    Joo - voin saada jopa yhdeksän lahjaa :roll:

    Olen siis ollut kohtuudella kiltti.

  • THL tiedottaa

    Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

    Soittanut äidille muulloin kuin äitien- ja syntymäpäivänä
  • Äitini on kuollut 1994.



  • Eikö ennen* vuotta 1994 ollut kuin äitien- ja syntymäpäivä?    :shock:

    Jaa, mut se soittotaito, joo...    :D

    ------
    Jaaha! Siellä olikin "Tänä vuonna...". Mutta haitanneeko tuo mitään, kyllä sen verran pitää uskossa olla, että voi soittaa vaikka sinne taivaaseen!

    .
    Ei noista muiden puheista kannata välittää.

    Aakku

    Lainaus käyttäjältä: "se"Jaaha! Siellä olikin "Tänä vuonna...". Mutta haitanneeko tuo mitään, kyllä sen verran pitää uskossa olla, että voi soittaa vaikka sinne taivaaseen!

    Minulla ei ole sen taivaallisen keskuksen numeroa :) - otaksun vanhempieni olevan siellä, kun olivat hyviä ihmisiä --> heidän geeniensä määräämänä minäkin olen [melko] hyvä ihminen. Jotkut ymmärtämättömät kanssaeläjät vain eivät itsekeskeisyydessään, joka minulta puuttuu, tätä aina huomaa - lisäksi olen hyvin vaatimaton ja oikeudenmukainen ihminen :P

    Pikkuvikoja tietysti minustakin löytyy, muttei niillä ole mitään merkitystä.

    P.S. Jos tiedät sen taivaallisen keskuksen numeron, niin kerro heti. Alakerran vaihteen numero on tietysti 666, mutta taivaallisen keskuksen numero ei ole 777, vaan se on Elisan vastaajapalvelun numero :) Naisääni kehottaa "Äänimerkin kuultuasi näppäile salasanasi".

    Bongaaja


    THL tiedottaa

    Lainaus käyttäjältä: "Aakku"


    Minulla ei ole sen taivaallisen keskuksen numeroa :) - otaksun vanhempieni olevan siellä, kun olivat hyviä ihmisiä --> heidän geeniensä määräämänä minäkin olen [melko] hyvä ihminen. Jotkut ymmärtämättömät kanssaeläjät vain eivät itsekeskeisyydessään, joka minulta puuttuu, tätä aina huomaa - lisäksi olen hyvin vaatimaton ja oikeudenmukainen ihminen :P


    Jumankekka! Osu ja uppos!   :shock:

    .
    Ei noista muiden puheista kannata välittää.


    Aakku

    Lainaus käyttäjältä: "se"
    Lainaus käyttäjältä: "Aakku"


    Minulla ei ole sen taivaallisen keskuksen numeroa :) - otaksun vanhempieni olevan siellä, kun olivat hyviä ihmisiä --> heidän geeniensä määräämänä minäkin olen [melko] hyvä ihminen. Jotkut ymmärtämättömät kanssaeläjät vain eivät itsekeskeisyydessään, joka minulta puuttuu, tätä aina huomaa - lisäksi olen hyvin vaatimaton ja oikeudenmukainen ihminen :P


    Jumankekka! Osu ja uppos!   :shock:

    Niin - tuohon edelläkirjoittamaani lisään vielä, että joka sanojani ei todeksi myönnä, on täydellisen epärealistinen ihminen :lol:

    Muutamia tapauksia on eämäni varrella sattunut, joissa joku on pitänyt minua vikapäänä itsensä kaltoinkohteluun ... sellaisia, jotka ajankanssa sitten huomaavat kohdelleensa itse itseään kaltoin oman jääräpäisen asenteensa tähden. Tässäyhteydessä voidaan siis jo puhua siitä ongelmasta, että on silmät, joilla ei näe :D Tällaisiakin ihmisiä pitää koittaa parhaan tahtonsa mukaan välttää - joitain tunnusmerkkejä olen oppinut rekisteröimään.

    Tekisi mieli lainata, ja niinpä lainaankin Indiaanin mietelausetta, jota hän käytti aikanaan näkkärillä :

    Kaikkea ei voi nähdä silmillä... ... ... :lol:

    Tuohon lauseeseen sisältyy paljon - paljon enemmän kuin vain silmät ja näkeminen. Kyllähän te tiedätte kun olette outoja ...

    Indigo

    Lopeta, Aakku, heti tuo zuumailu ja mulkoilu!!

    Siinäs sen näet, minä en ole ollenkaan niin kiltti kuin sinä. Pakettejakin sain vain seitsemän. En kuitenkaan 777 pakettia. Hmm... olikos se 777 jo valmiina Elisan vastaajapalveluun, minä luulin sen itse siihen näpytelleeni... alkaa tuo muisti pettää.

    Pitäisi nukkua enemmän.

    JK.

    AiiniiINNN !! meinasin unohtaa, LOMA alkoi. Joululoma. Piti olla kyllä ylitöissä, että sain kaikki työt tehtyä ja pääsin alaoittamaan loman. Reilu pari viikkoa on lomaa, luulisin.

    Aakku

    Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Lopeta, Aakku, heti tuo zuumailu ja mulkoilu!!

    :lol: Hyvä on ...

    LainaaSiinäs sen näet, minä en ole ollenkaan niin kiltti kuin sinä. Pakettejakin sain vain seitsemän. En kuitenkaan 777 pakettia. Hmm... olikos se 777 jo valmiina Elisan vastaajapalveluun, minä luulin sen itse siihen näpytelleeni... alkaa tuo muisti pettää.

    Pitäisi nukkua enemmän.

    Annan yhden paketin sinulle ja sitten meillä molemmilla on kahdeksan :roll: Minusta 9 pakettia on aivan liikaa - yksi riittäisi, sellainen sininen ja pehmeä... tai vaikka oranssi.

    Juu - Elisan vastaajanumero on se 777 ja valmiina - ainakin minulla oli se valmiina - ettei tarvitse näpytellä.

    Eugen

    Minulle siunattiin kaksi lahjaa.... laitoin, että olen kiusannut kakaroita... no, en, mutta aamu bussissa räkyviä on tehnyt mieli kuristaa....
    "Aye, caramba!"

    Eugen

    "Aye, caramba!"

    Pikavastaus

    Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
    Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

    Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

    Nimi:
    Sähköposti:
    Varmistus:
    Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

    Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä