Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Terkut täältä Enkuista!

Aloittaja Amanda55, 27.12.11 - klo:15:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda55

Hei Outomaa!

Olen ns. satunnainen  postailija.  Sain muistutuksen viime käynnistä ja päätin, että nyt postaillaan vähän aktiivisemmin.  Minulla on oma foorumi ja on kiva lukea mielipiteitä.  Täällä Länsi-Englannissa on nyt lämmintä, noin plus 12.  Metsäkanat eli wood pigeons vaivaavat.  Jatkuvasti kuuluu niiden huhuilu.  Onko ideoita niiden nistaamiseksi?  Kysyy kasvissyöjä. :-*


Tiistai



Ihanaa,
tyttöjä on palannut!
Koittakaa kestää noita ukkoja, ei ne niin pahoja ole.. :D

Lainaa8 Guests, 7 Users (2 Hidden)

Tiistai, Aprilli, Patu, emma, Amanda55

Nytkin Patulla kuumottaa jo korvat, kun ihan yksin tähän sattui  ;D

Amanda55

Kuka on Patu?  Neuvokaa meitä ulkosuomalaisia.   ::) ::) ;D

Patu

Vähän on outo olo. Kaksi tyttöä molemmisa kainaloissa, emma on onneksi niin rauhallinen. Aprillia on vaikea pidellä.

Aprilli

Tuli jokunen vuosi sitten mulle ystävältä Enkuista joulukortti.

Mustakantinen jossa luki kultaisin kirjaimin: Santa Claus is dead!

Sitä Enkkujen underground-huumoria, meilläpäin ei mokomia kortteja kaiketi sallittaisi  edes myyntiin.

Mites, eikö Underground Zone ollut lakossa hiljattain?
Kai väestö kuitenkin liikkui ja lisääntyi?


Amanda55

Enpä ole moisia kortteja nähnyt.  Tänä vuonna PC-brigadi pisti paremmaksi.  Oli vaikea löytää korttia, jossa olisi toivotettu yksinkertaisesti Merry Christmas and a Happy New Year.  Suurimmassa osassa oli Happy Holidays (INHOAN tuota amerikkalaista eufemisia) tai sinne suuntaan.  Kristityssä maassa Jeesus et al on pannassa.  Miksi on sallittua toivottaa Happy Divali ( pitäisi olla Happy Celebration of the Light) ja Eid el Adhra (pitäisi olla Happy End of Fasting You Two Faced B******s)?  Nyt alkaa taas höyryt kasvaa päässä, paras lopettaa vielä kun pystyn.   Korostan, että olen kristitty vain nimessä.  En tietääkseni kuulu kirkkoon verotusmielessä mutta en ole siitä eronnutkaan.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä