Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Foorumin Diiba Daaba

Aloittaja karpalo, 13.01.12 - klo:20:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

 Joissain foorumiyhteisöissä on melko tarkkaan rajattu, että mitä voi, ja saa kirjoitella ja mitä ei.

,Joissain ei ole niinkään väliä. Jos totta puhun, niin olen sen tyyppinen, että suosin vapaata ilmaisua.
Toki, muistaakseni ainakin patun kanssa on sukset mennyt ristiin joissain vaiheissa, ehkäpä juri sen vapaan ilmaisun takia.

Patu ei ole aivan niitä helpompia kusetettavia, mitä maa päällään kantaa. Se kannattaa Ässänkin muistaa ja yrittää rakentaa ehkä yksinkertaisempia teemoja.

Mut hei, pojat ja siskot, ei anneta periksi!

Foorumi elää hyvää etsikkoaikaansa, kaikki mukaan That´s it  Näillä mennään.

Patu

Äläs nyt, hoitsu.
Kyllä siinä saa tahallaan yrittää jos minun kanssa sukset menee ristiin.
Minä olen mukava ihminen, kuin Paavo Väyrynen.

Ässällä on sukset ristissä koko muun maailman kanssa. Tosin kovasti epäilen onko Ässällä edes suksia.

Amanda55

Tykkään Patusta.  :-*  Ässästä ei kokemusta.  Yleensä olen rauhaa rakastava ihminen ja pyrin sotimaan vaan niiden sepelkyyhkysten kanssa.  Rakentava debatti on aina piristävää.  Meidän foorumin ainut sääntö on, ettei henkilökohtaisuuksiin mennä.  Asiat voivat riidellä keskenään, ei ihmiset.  Nämä vapaat foorumit kuten Outomaa ovat mukavia, saa päästellä suurimmat höyryt ja frustraatiot pois, kun turha niistä on poliitikoille valittaa, niillä on vaan oma lehmä ojassa.

emma

No voi,

Ihan en ole pysynyt mukana tässä Suuressa Merkittävässä Ässämurehdinnassa.  Ihan yhtä itsekeskeisesti tyyppi kirjoittaa kuin suurin osa muistakin, pidemmin ja ehkä hiemna kökömmin vain. Äikän opena punakynä kuluisi, kun karsisin turhaa toistoa ja merkityksettömiä päätteitä, mutta nettipalstalla ratkaisu on paljon simppelimpi: luen kappaleen ekan lauseen, jos luen ollenkaan. Lukematta koko ongelma häviää murto-osaan. Täällä on selkeät avattaret nimen vieressä, näkee kenen tekstistä on kyse eikä tarvitse lukea, jos risoo liikaa. 

Siihen nähden mitkä omat kommenttini ovat saaneet eniten vastakaikua, lyhyet viestit huomioidaan tarkimmin.
https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=2037.msg75022#msg75022

Vaikeampi on jättää lukematta toistuvia murehdintoja siitä että Ässä kirjoittaa ihan pieleen, niitä kun on suhteessa Ässän teksteihin huomattavasti enemmän. Mutta kyllä sekin onnistuu, maailmassa on muutakin lukemista ja keskustelemista.







Patu

#4
Usein tulee luettua jo toivottomaksi noteeraamansa juttuja ihan vaan siksi että uskoo ihmiseen, uskoo että jokainen voi kehittyä. No, sen jutun luettuaan usein ei enää usko.

En ymmärrä emman perusajatusta: ei siis ole tarkoitus että tänne kirjoiteltavat jutut on tarkoitettu luettaviksi. Miksi tänne sitten kirjoitellaan? Eikö voisi kirjoitella pöytälaatikkoon?

En ole ihan vakuuttunut siitä että emman tarjoama ratkaisu on kaikille sopiva. En haluaisi vielä tehdä johtopäätöstä että emman juttuja ei sitten kannata lukea enkä ehdottaa että jatkat vain linkkaamallasi linjalla.



risto

Lainaus käyttäjältä: Amanda55 - 14.01.12 - klo:11:20
Tykkään Patusta.  :-*  Ässästä ei kokemusta. 

ässä on hyvää, mutta ei suklaakonvehteja voi syödä nälkäänsä.


THL tiedottaa

#6
Lainaus käyttäjältä: Patu - 14.01.12 - klo:12:33

En ymmärrä emman perusajatusta: ei siis ole tarkoitus että tänne kirjoiteltavat jutut on tarkoitettu luettaviksi. Miksi tänne sitten kirjoitellaan? Eikö voisi kirjoitella pöytälaatikkoon?


Katsos, jotkut kirjoittavat sekä pöytälaatikkoon että foorumille, tai siis foorumeille.
Täsmälleen samat jorinat.

Sitä kutsutaan tuplaksi, triplaksi tai ihan miten vaan, vaikkapa top teniksi.
Top teini! olisi paras.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

#7
Lainaus käyttäjältä: Ripa - 14.01.12 - klo:12:47
Tykkään Patusta.  :-*  Ässästä ei kokemusta.  

Ripa hei !

Josko perustat oman Foorumin, niin huolisitko minut mukaan. En olisi mode mielelläni, vaan leppoisa jäsen noin muuten. Teeppäs itselles omanlaisesi Foorumi näin eläkepäivilläsi.

Se olis hianoo, saatais röykyttää Samjaa, kun hän tulisi sinne häntä koipien välissä.

risto


Lainaus käyttäjältä: Amanda55 - 14.01.12 - klo:11:20
Ripa hei !

Josko perustat oman Foorumin, niin huolisitko minut mukaan. En olisi mode mielelläni, vaan leppoisa jäsen noin muuten. Teeppäs itselles omanlaisesi Foorumi näin eläkepäivilläsi.

Se olis hianoo, saatais röykyttää Samjaa, kun hän tulisi sinne häntä koipien välissä.


  et niiku perustaisin oman päivähoitopaikan ja sä kävisit mulle kertomassa puluhavaintoja.

Teepä ja teepä..


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Ripa - 14.01.12 - klo:13:50

Lainaus käyttäjältä: Amanda55 - 14.01.12 - klo:11:20
Ripa hei !

Josko perustat oman Foorumin, niin huolisitko minut mukaan. En olisi mode mielelläni, vaan leppoisa jäsen noin muuten. Teeppäs itselles omanlaisesi Foorumi näin eläkepäivilläsi.

Se olis hianoo, saatais röykyttää Samjaa, kun hän tulisi sinne häntä koipien välissä.


  et niiku perustaisin oman päivähoitopaikan ja sä kävisit mulle kertomassa puluhavaintoja.

Teepä ja teepä..

Olishan siinä särmää.

Sitä täälllä saapi olla enemmänkin.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä