Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Foorumin Diiba Daaba

Aloittaja karpalo, 13.01.12 - klo:20:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda55

Nyt olen ulalla.  En nimittäin kirjoittanut tuota lainattua tekstiä.  Puluhavainnoista, vain yksi saatiin ammuttua pulujen taivaaseen.  Helvettiin, toivon.

Amanda55

Jos teistä vielä joku haluaa kirjautua tai vierailla meillä, tsop tsop, kiire on, foorumimme pannaan taas kiinni viikonloppuna.

risto

Lainaus käyttäjältä: osastonhoitaja - 14.01.12 - klo:13:43
Lainaus käyttäjältä: Ripa - 14.01.12 - klo:12:47
Tykkään Patusta.  :-*  Ässästä ei kokemusta.  

Ripa hei !

Josko perustat oman Foorumin, niin huolisitko minut mukaan. En olisi mode mielelläni, vaan leppoisa jäsen noin muuten. Teeppäs itselles omanlaisesi Foorumi näin eläkepäivilläsi.

Se olis hianoo, saatais röykyttää Samjaa, kun hän tulisi sinne häntä koipien välissä.


osastopäällikön kannattaa lopettaa toi työmaajuopottelu. Et erota edes potilasta ja hoitajaa.

.

karpalo


Olenkin vaan vt osastonhoitaja. Ei mulla ole ihan oikeaa osastoakaan hoidettavana, vaan pieni käytävänpätkä.

Työsopparissa lukee, että omasta pullosta saapi naukkailla, mutta varsinaisten yliosastonhoitajien huoneissa ei saisi penkoa heidän laatikkojensa pullokätköjä.

Mutta jos hoitaa käytäväpuolen trafiikin kunolla, niin pyytävät kyllä  joskus sisään huikalle.

THL tiedottaa

Sinä kun tuota trafiikkia hoitelet, niin kaipa sinulta sujuu myös asiointi Alkossa?

Hyvin vuoden palveltuasi voisit saada arvonimen Kultaisen Pullon Noutaja.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Tiistai

 

Huomenta foorumille!
Tämä porukka jaksaa yhä yllättää :D

Huomenna on sitten ylläpidolla vapaata, ja vaikka säännöt on rikkomista varten niin toivottavasti Osastonhoitaja malttaa olla syynäämättä esimiestensä huoneita eikä myöskään tee mitään, jos vaikka löytyisi täysi pullo kirjahyllyn takaa. Ei esim. ala sitä jakamaan osaston asukkaiden kanssa!

Amanda55

Osastonhoitajalle vinkki:  ostapa netistä pullo 95-prossaista Absinthiä, niin vain parilla naukalla pääset jo taivaaseen.

risto

.
Osastonhoitaja kannattaa tsekata onko sillä avaimet.
Jos sille on vaan heitetty valkoinen takki päälle tasa-arvon vuoksi.

Amanda55

Nyt olen taivaassa, tilaamani Snow Queen -vodka Kazakstanista tuli eilen.  Tehty siellä, myydään netissä.  Uskomattoman hyvää, ihan ilman lantrinkia voi juoda.  En tykkää minkään viinan mausta, mutta SQ menee ilman kakistelua.  Suosittelen.  Kippis vaan ja heikunkeikun.  Hyvästi selvä päivä. Hölökynkölökyn ja pohjanmaan kautta.

karpalo

#19
Nonniin, jokos sammuit?

Minä en tykkää väkevistä, olen oluen ystävä. Nyt kun Porissa ei enää tehdä Karhu olutta, vaan se tehdään Keravalla, niin olen tyytynyt Olviin.

Ei ollenkaan huonon makuista sekään. Hyvä Kääriäinen!!  Ruotsissa join Pripps Blå:ta, ei sekään ollut mitään sotkua.

Madeiralla taas Madeira Wine, Five Years Old lukee pullon kyljessä. Pari kolme tyhjää lasipulloa on autotallin hyllyllä, komeita ovat, vanhoja lasipulloja. Pullot pestään siellä käsin ja jokaisen Wanhan Pullon etiketti maalataan käsin sabluunan läpi valkoisella isolla tekstillä, mikä kertoo viinin iän.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä