Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kuka halusi tällaisen foorumin

Aloittaja risto, 16.03.12 - klo:12:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

.
Jos ei kukaan, miksi se on tällainen?

Ainakin kaksi tiedän, jotka haluavat.

Aven jututkin olisivat ihan kivoja, jos ne olisivat uusia. Mutta kun nuokin on puitu sen 70 kertaa.

Minún hobbi on tyhmempien kiusaaminen. Se on nannaa, mutta alkaa kyllä väsyttää tuo idiootti-Aven kiusaaminen. Kaliberit, Kollaat, presidentin ampumiset, kääntyykö panssarivaunu ja kaikki muu. Ei vittu kun vitsi vanhenee niin se on vanha sitten.

Viimeksi asetin ehdon että Ave lähtee tai minä lähden. No minä lähden. Ei tota häiskää viiti katella.
Tiistai häntä suojelkoot!

116 miljoonaa katselua tavoitteena!!!


http://www.youtube.com/watch?v=qXT7DwpsG8Q&feature=related.

AveLazio

patu, olet ilkeä kaikille paitsi nuolemallesi 47:lle. Et kirjoita mitään muuta foorumilla kuin 47:lta opittuja vinoiluja. Sinä olet turhaa painolastia täällä. Moni forumisti on sanonut minulle, ettei uskalla kirjoittaa tänne, koska pelkäävät sokeita raivonpurkauksiasi.

Minua ei ilkeilysi haittaa pätkääkään, hymyilyttävät yleensä. Oikeasti. Sinulla on tarmokasta pilkan yritystä, mutta eihän semmoinen nyt minua satuta. :D
Foorumin puolesta toivon sinun muuttavan tyylisi aikuiseksi ja kirjoittamaan asioista herjaamisen asemesta (et tiennyt, mikä on 9/11-isku, ja suutuit tietämättömyydestäsi). Tai siirry muualle saastuttamasta tätä foorumia, reppana.

Olet ainoa trolli täällä. Haluat vain pilata foorumin. En aio auttaa sinua, sorry.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

#2
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 16.03.12 - klo:18:53

Minua ei ilkeilysi haittaa pätkääkään, hymyilyttävät yleensä. Oikeasti. Sinulla on tarmokasta pilkan yritystä, mutta eihän semmoinen nyt minua satuta. :D

Täällä on ollut muitakin foorumilaisia, joille palaute ei merkitse yhtään mitään. Ave siis pääsee samaa sarjaan:

Mr. Pressure
Ässä
Samja
K.K
Ave

Kunniakas rivi ...siis sarake, sori.

.

AveLazio

47, sulla on niin vanhat vittuilut, etten syty mukaan leikkimään. Pahoittelen. Töki välillä seuraajaasi patua. Hehe.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 16.03.12 - klo:20:44
. Hehe.

Sä naurat ihan väärissä paikoissa. Ihan niiku varmuuden vuoksi kun ei tiedä milloin pitäisi.


Aprilli

Vaikka asia ei varsinaisesti minulle kuulu, niin täytyy sanoa että kyllä se olit Ave sinä, joka aloitit nimittelyn Patulle.

Mukavampi olis kaikille, jos voitais jutella muuten vaan.

AveLazio

Ehkä olet oikeassa, Aprilli. Ehkä minä sanoin ensin patulle jotain kielteistä. Jos näin oli, pyydän täten patulta anteeksi. Minäkin toivoisin rauhallista ja asiapitoista foorumia. Ei minulla ole yhtikäs mitään yhtäkään forumistia vastaan, ei edes minua solvamaan pyrkinyttä patua. :)
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Lainaus käyttäjältä: 000'000'047 - 16.03.12 - klo:12:56
Viimeksi asetin ehdon että Ave lähtee tai minä lähden. No minä lähden. Ei tota häiskää viiti katella.
Tiistai häntä suojelkoot!

Hej, älä ny luovuta. Musta tuntuu, että Ave yrittääkin sitä, että jäisi itse kukkona tunkiolle. Eihän tässä oo enää mitään mielenkiintoista, jos häippäset.

Itekkin olisin jo poistunut näistä maisemista, jos et olisi jatkanut perustajajäsenen kuoltua.

Toivoisin vain, että socrateskin kirjoittelisi tänne, because, on samanlainen tohelo kuin Ave, mutta omanlaisensa, mielestänsä patriootti, tai idiootti, mutta jotain kuitenkin siltä väliltä.

AveLazio

Älkää ny patu ja kuiva noin uhotko. Ettehän te minulle pärjäisi edes yhdessä. :D Ei kukaan muukaan trolli ole.

Miks te aina kirjoitatte minulle? Eikö teillä tosiaan ole mitään oikeaa sanottavaa?
Ymmärrän kyllä elämäntuskanne. Mutta ei kai tässä nyt pidä terapeutiksenne ruveta. :En sääli teitä. Älkää kirjoittako minulle enää. Olette minulle tyhjää.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 17.03.12 - klo:11:27
Ehkä olet oikeassa, Aprilli. Ehkä minä sanoin ensin patulle jotain kielteistä. Jos näin oli, pyydän täten patulta anteeksi. Minäkin toivoisin rauhallista ja asiapitoista foorumia. Ei minulla ole yhtikäs mitään yhtäkään forumistia vastaan, ei edes minua solvamaan pyrkinyttä patua. :)

no nyt siilä on jo clementia. Äsken se muisti vanhoja asioita mutta nyt ei niitäkään.
Milloin se unohtaa polvensa?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä