Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vetoomukset

Aloittaja Perjantai, 16.01.08 - klo:20:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Perjantai

Kertokaapa oudot kirjoitatteko nimeänne vetoomuksiin.

1. Jos kirjoitatte,niin miksi?
2. Jos ette,niin miksi?

Itse rustasin nimeni seuraavaan  vetoomukseen  http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1476019

Tuo asia on niin ikävä ja jotenkin sille ei ole riittävästi tehty lain puolesta.On aivan käsittämätöntä,että rangaistukset ovat ihan olemattomia, eikä pieni lapsi osaa puolustaa itseään mitenkään. :cry:

Tiistai

Olen allekirjoittanut..  oli unohtunut, mutta kerran omalla nimihaulla se tuli  :oops: (rauhan puolesta).  
Kävin allekirjoittamassa tuonkin.

S

Minulle kaikenlaiset vetoomukset, adressit ja kampanjat edustavat melkoisen vierasta toimintatapaa, sillä niiden teho ja vaikutusmahdollisuus on usein aika marginaalinen. Huomiota ne toki herättävät ja saavat joukot liikkeelle. Mutta huutavan ääni hukkuu valitettavan usein isompien pyörien ja rattaiden alle. Siellä ei muutama poikkipuolinen kapula paljoa menoa hillitse.

Mutta onko joukkohysterialla ja massa-agitaatiolla yleensä avattu valtaapitävien silmät, epäilen että kovin harvoin kuitenkaan. Ainakaan näillä keinoilla ei ole pystytty juurikaan muuttamaan virran juoksua, eikä sen rakoilevaa uomaa. Korkeintaan ne aiheuttavat vain hämminkiä ja kaaosta kuvioissa.

Konkreettiset vallankumoukset ja käytännön mullistukset tapahtuvatkin väistämättä erilaisten rakennemuutosten ja asenteiden kehittymisten kautta. Ikävä kyllä joskus myöskin fanaattisen anarkismin ja ääri-ilmiöiden muodossa, jotka eivät ole välttämättä niitä rakentavimpia muotoja mielenilmausten ja sananvapauden voimasta.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Kertokaapa oudot kirjoitatteko nimeänne vetoomuksiin.

1. Jos kirjoitatte,niin miksi?
2. Jos ette,niin miksi?

Itse rustasin nimeni seuraavaan  vetoomukseen  http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1476019

Allekirjoitin, koska asia on tärkeä. Lapset ovat puolustuskyvyttömiä ja siksi heidän suojelunsa on erittäin tärkeää. Mitä tahahansa hyväksikäyttäjiä vastaan.

rapevainaa

.
Tuollaisiin en laita nimiäni koska niistä ei tiedä kuka siinä on takana.
Nämä "on tärkeää" rahankeräjät mellastavat juuri noilla alueilla. Meillä on valtavan voimakkaat yhteiskunnalliset rakennelmat suojaamassa monia asioita mutta miten sinne vielä mahtuu 10 kpl rahaa keräävää järjestöä?


Pelkkä huutaminen hyvien asioide puolesta, tietämättä mistä on kysymys, on todella typerää touhua.
.


Eugen

En ole eläässäni kirjoittanut nimeä mihinkään vetoomukseen.... enkä alota nytkään, oli asia mikä hyvänsä. Sama koskee mielenosoituksia/ilmauksia.
"Aye, caramba!"

Eugen

Kappas en lukenutkaan Rapen kirjoitusta ennen kuin vastasin. Meillä näkyy olevan sama logiikka!
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

.
Oon keränny nimiä sellaiseen adressiin, jossa vaadittiin aseistakieltäytyjien kohtelua muutettavaksi. Ja muuttuihan se: ei ne enää joudu vankilaan.

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Eugen

Vaaditko, että ne pitää laittaa kirkonmäelle jalkapuuhun häppeemähän....  :oops:
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä