Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Visionäärien isot kuviot

Aloittaja risto, 10.04.12 - klo:16:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

.
Kuolemattomuus
Muutto muihin aurinkokuntiin
Matkailu kahden aikaulottuvuuden välillä


muistaako joku lisää näitä käänteen tekeviä keksintöjä mitä on ollut esillä?

.

Sini

Moni on tällä palstalla miettinyt, mitä ihmiset - monikossa siis - tekevät biologisesti kuolemattomassa maailmassa. Mutta mielestäni kysymys pitää esittää: 'Mitä minä tekisin, jos olisin kuolematon tällä planeetalla?' Joskus on tehnyt mieli kysyä uskovaisilta, että mitä te sitten teette siellä taivaassa. Luulevatko uskovaiset, että Jeesus - siis diktaattori sellainen - antaa käskyjä ja ohjeita. Biologisen kuolemattomuuden eräs vaikeimpia asioita sulatettavaksi on se, että ihmisen pitää itse ohjata itseään, ottaa vastuu ja tehdä päätöksiä.

risto

.
Meinaat että hyvällä tsäkällä ei edes joudu kuolemattomaksi. Siihen nimenomaan pitää haluta?

Sini

Jaa-a. Tuohon on paha sanoa. Internet tuli Suomeen tavallisille ihmisille v. 1994 täysin puskasta. Kukaan ei olisi ennalta uskonut. Ai että oikein sähköposti - muka - kaikilla ihmisillä. Samoin tekstiviestit olevaistuivat yllättäen. Ehkä tämän kuolemattomuuden kanssa on vähän sama juttu. Jo nyt on eksitty, kuinka telomeerien lyhentyminen soluissa voidaan pysäyttää. Tiede kehittyy yhä kiihtyvällä vauhdilla.

Voihan nytkin jo päättää, että päätän päiväni. Kuitenkin harvempi tekee itsemurhaa.

Sini

Modska kirjoitti toisessa ketjussa:
Joo, mut sit on kuitenkin se isä-tietää-parhaiten-efekti. Kysytään mitä lapsi haluaa, mutta isä tekee kuitenkin  niiku ite haluaa.

Kyllä nykynuoret kuitenkin sanovat 'mä haluun' tai 'mä en haluu'. Nykyihmisen keskiössä on minä itse. Yleensä tätä paheksutaan, mutta minä - ! - olen innoissani tästä minäkeskeisyydestä. Maailma muuttuu, maailma muuttuu! Sanokaa mitä sanotte!


risto

Lainaus käyttäjältä: Sini - 10.04.12 - klo:18:49ä. Maailma muuttuu, maailma muuttuu! Sanokaa mitä sanotte!


isä tietää parhaiten -termiä käytetään johtamistieteessä.  ei pelkkä lasten juttu.

Tyypillinen suomalainen työpaikan kokous on sellainen että 30 aikuista ihmistä istuu huoneessa.
Pomo ehdottaa jotain, kaikki on hiljaa ja sitten ollaan pomon mieliksi.
Näin mennään nyt ja nykyaika ei asiaa miksikään muuta.

karpalo

#6
Lainaus käyttäjältä: Moderaattorska - 10.04.12 - klo:16:33
.
Kuolemattomuus
Muutto muihin aurinkokuntiin
Matkailu kahden aikaulottuvuuden välillä
muistaako joku lisää näitä käänteen tekeviä keksintöjä mitä on ollut esillä


Muistaakseni, muistanko väärin, oli kyse imuvoimasta ja sen sekoittamisesta työntöön ja niitä verrattiin veto-ja työntövoimiin, oliko joku video netissä ruutupaperille piirretty keittiönpöydällä viivoja ja jokunen kruksi?

Minä sitä aina joskus myös työstän samalla kun pumppaan ilmaa pyöränrenkaasen.

Kovalla pumppaamisella saan renkaan taas täyteen, mutta kun avaan venttiilin, niin ilma, siis typen ja hapen ja vesihöyryn ja raskasmetallihiukkasten ym aineiden muodostama paineaalto työntäytyy ulos, suhisten tullessaan.
Niin, sitä tässä olen mittaillut alkeellisilla välineilläni, omatekoisilla, että miksi ilma tulee ulos  nopeammin, ikäänkuin kovemmalla paineella ulos, kuin millä paineella se tykkää mennä sinne sisään.

Bush speed>>>Pull Speed tuplat<<<< back, backgammon and back again press bottom, löysät pois jne..,

Mulla on tuontapainen omatekemä taulukko, johon merkkailen saamiani arvoja ja lasken niille optimaaliset marginaalit.

Olisiko asian tutkimsta varten saatavana valmista lomakevihkosta, niin ei kaikkee tarvis aina tehdä ite ihan alusta alkaen?  

PS.

Älää naurako, meikäläinen on vaan tällänen pienempi visionääri.

risto

.
Sanos muuta. Miten toi runkkuteoria on päässyt unohtumaan.

Tämä on osoitus siitä että pienen visionäärin päähän mahtuu isojakin asioita.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Moderaattorska - 10.04.12 - klo:20:43
.
Sanos muuta. Miten toi runkkuteoria on päässyt unohtumaan.


Nii se runksahtaa. Siitä saanu nimensä varmaanki.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä