Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Omia ilmoituksia

Aloittaja juhasamy, 20.04.12 - klo:11:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

juhasamy


Foorumilta puuttuu tunnuksen poistolinkki.
Minun tunnukseni voi poistaa.

Jos linkki ilmaantuu...
niin siinä tapauksessa harkitsen vielä asiaa.

t.  Konkassa / JuhaSamy

Outomaa

#1
Mikä hätä?

Nuo on niitä asioita, joita vain LexArma voi muuttaa.

Muttä hän tuntuu olevan vielä pääsiäislomalla, koska ei ole käynyt foorumila yli viikkoon.

Kun palaa, niin laitetaan se nappi.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)


Outomaa

#3
Niin.. haluatko nyt pois vai ei?

Mitähän muut ovat mieltä. Täällä on oltu niin tuittupäisiä, että siitä napista olisi tullut pyöröovi. Modesta alkaen, joka poisti itsensä ainakin kerran.. aina on palattu..

Kolmen sanan poistopyyntö modelle riittää ja pois pääsee heti. Ihan matala kynnys, ettei kaduta jo 10 minuutin jälkeen.

(JK.
Muuten toinen isompi foorumikin, jolla olen jo aina, on myös ilman sitä.)
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)



risto


Outomaa



Ei millään pahalla, mutta tapa, miten hän pyysi sitä napin asetusta vähän ihmetytti.. mikä tärkeys sille nyt yht'äkkiä tuli?
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Patu

Minulle on jäänyt tunnelma, että kun JuhaSamy saa aikaa päätöksen, se pitä heti ehdottomasti toteuttaa. Niin kauan kuin vielä on sitä mieltä.


JK. mikä muka on isompi foorumi kuin Outomaa?

risto

.

kun Samja tuli etsimään lohtua  Outomaalta, että hän on ihan pohjalla, ei tullut mieleen että
pohjan läpikin pääsee.

pensador

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että se mitä on joskus tullut foorumille
se myös jää sinne. Voin joskus paremmalla ajallaperustella sen vastaansanomattomasri.

"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä