Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Omia ilmoituksia

Aloittaja juhasamy, 20.04.12 - klo:11:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

,
minua ei kiinosta pätkääkään säieteoriat eikä kaiken teoriat. Jotkuu niitä mmiettii eikä ole mitään kättä pidempää niiden tueki.

Aven ansioksi on luettava että minua on alkanut vituttaa kaikki sotiminen ja tykkitornin kääntyminen. Eiköhän noi käänny sitten kun tarvis on.

Ihan niiku maailmassa ei olisi parempaa mietittävää. Nytkin pitäisi ottaa takarenkaista nastat pois. Eturenkaista jo otin.

Katompa googlesta, onko Patun teoriaa olemassa.

Patu

Tein minäkin aikoinaan tuota, raksin nastoja pois. Käteen sai aina rakon.
En viitsi enää.

risto

#22
Lainaus käyttäjältä: Patu - 21.04.12 - klo:15:40
Tein minäkin aikoinaan tuota, raksin nastoja pois. Käteen sai aina rakon.
En viitsi enää.


sitten vaan säieteorian kimppuun. Saa olla mukana isoissa kuvioissa.

Viimeksi oli Nokia hakka kesärenkaat. Uea ajaa muttahinta 600. Mittasin kuviosyvyyden niin oli 0,5  syksyllä menee ostoon kitkarenkaat.  Yhteensä tonni.

.

karpalo

Vaihdoin viime sunnuntaina kesärenkaat. Ensi loppusyksyllä vaihdan päälle talvirenkahat.

En ole koskaan nyppinyt nastoja muualta, kuin ilmoitustaululta.  Ei se renkaiden vaihto niin kummallista ole.  Yksi poikanikin, nuori mies vaihdatuttaa jossakin. Mää halluun tehdä kaiken itte, niin pitkälle kuin jaksan.

Luultavasti teen vielä oman arkkuni. Pitäiskö mennä kansalaisopistoon veneentekijöiden, ( puupaattien ) sekaan tekemään arkkua. Muuten osaisin sen tehdä, mutta on niin pienet tilat, siellä on paljon paremmat olosuhteet.

Patu

Tuo rengashomma riippuu vähän siitä miten asuu. Renkaiden säilytys kerrostalossa on aika vaikeaa. Ei se vaihtokaan kerrostalon pihalla ole niin kivaa. Kun katselee vaikkapa tuota Helsinkiä, niin kadullahan ne autot ovat säilössä ja kadulla pitäisi renkaat vaihtaa.
Silloin helposti jättää renkaat säilytykseen ja vaihto tulee järjestettyä siinä samassa.

Kerran opetin vaimolle, kaiken varalta, renkaan vaihdon. Yhden opetin, toisen vaihtoi opin perusteella. Minä vaihdoin loput. Ei se todellakaan vaikeaa  ole.


Kyllähän säieteoria, itse asiassa montakin, on olemassa. Se on toinen juttu onko se oikea eli tosi. Sen todistaminen puoleen tai toiseen - tosi vai epätosi- onkin toinen juttu.




juhasamy


Hei taas,

Paluu olikin pikaisempi kuin luulin. Koin ongelmaksi sen, ettei tunnustaan voi hallinnoida. Itselleni tämä aiheuttaa ahdistusta tai epämääräisyyttä. Voi olla, että joudun järjestelyn takia juoksuttamaan ylläpitoa tavallista enemmän.

Muilla foorumeilla ei ole tarvinnut turvautua pyöröoveiluun.

risto

Lainaus käyttäjältä: kulman takaa - 21.04.12 - klo:17:40
Ei se renkaiden vaihto niin kummallista ole.

on se jos tunkin mekaniikka hirttää kiinni. Ostin hydraulisen tunkin Lidlistä. Se vasta on kätevä.
Kun tunkin ottaa irti, venttiili vaan auki niin klops ja irti on.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Moderaattorska - 21.04.12 - klo:20:40
Lainaus käyttäjältä: kulman takaa - 21.04.12 - klo:17:40
Ei se renkaiden vaihto niin kummallista ole.

on se jos tunkin mekaniikka hirttää kiinni. Ostin hydraulisen tunkin Lidlistä. Se vasta on kätevä.
Kun tunkin ottaa irti, venttiili vaan auki niin klops ja irti on.


Mitä maksoi ?

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Patu - 21.04.12 - klo:19:23

Kerran opetin vaimolle, kaiken varalta, renkaan vaihdon. Yhden opetin, toisen vaihtoi opin perusteella. Minä vaihdoin loput. Ei se todellakaan vaikeaa  ole.


Kyllähän säieteoria, itse asiassa montakin, on olemassa. Se on toinen juttu onko se oikea eli tosi. Sen todistaminen puoleen tai toiseen - tosi vai epätosi- onkin toinen juttu.



Jees, ymmärrän, olosuhteet. Tottakai on omassa pihassa helppo vaihtaa renkaita. En sano mitään, ettei provosoiduta turhan päiten. En tyrmää säieteoriaa etukäteen, sen takia , kun en siitä tiedä mitään.

Aprilli

Niin, ei se renkaanvaihto teoriassa vaikeaa ole.
Mutta sitte kun pitäis tienpäällä vaihtaa rengas, millä himskatilla saa käsivoimilla väännettyä pultit auki,
kun ne on konevoimalla jossain huoltamolla suljettu?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä