Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mietelauseita

Aloittaja Ztara, 08.02.08 - klo:18:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Viisaasti sanottu, S. Yeah. Mutta olen ollut eläessäni 2 kertaa paniikin keskellä. Ja siinä kaikki olivat valmiita polkemaan muut alleen, että pääsevät pakoon. Ihmeellisiä kokemuksia olivat, itsekin olin mukana sokeassa paniikissa, myönnän.

Toinen asia, arvostamani: Mikä on mielestäsi kaikkien aikojen paras biisi? Tästähän oli taannoin kansanäänestys. Kerrothan.
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

#181
Eivät ole mitkään paniikkitilanteet koskaan mitään rakentavia. Aivan arkisessakin elämässä itsensä pakoileminen saattaa johtaa umpikujaan. Mutta sieltäkin on yleensä joku ulospääsytie, vaikka aina ei kuitenkaan näin onnellisesti käykään. Tosin valoa tunnelin päässä useinkin on, jos sen vain haluaa kärsimykseltään nähdä.

- Jos kokee elämänsä lohduttoman näköalattomaksi; jossa elämä kiertää tiettyä kehää, ei tälläistä vahingollista kierrettä niin vain helpolla katkaistakaan. Tästä ympyrästä irtautuminen ei käykään käden käänteessä, vaan se vaatii mieletöntä tahdonvoimaa. Jotkut heikkoluonteisimmat eivät edes tosissaan halua sitä, tai eivät siihen jostain syystä muuten kykene.

- Nämä pohdinnat menivät nyt vähän aiheen ohi, eli enemmänkin filosofisiksi mietteiksi. Eikä tuo kaikkien aikojen biisikään oikein sovi näihin puitteisiin. Ehkä Levylautasella-ketjussa voin hieman valottaa kohdallani tätäkin ambitiota!  
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

S

-Moniin asioihin liittyy lukuisia eri puolia...

Kun ei voi pakottaa, ei ole oikeutta myöskään vaatia!
                               
                         ~S~
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

S

- Koskaan ei kannata kuitenkaan tuudittautua liialliseen turvallisuuden tunteeseen...

Kaikki on mahdollista, jos muuttuville olosuhteille antaa toteutumisen mahdollisuudet!
                                         
                                          ~S~   
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Tiistai

#184

Jokainen meistä saa spämmiä tavalla ja toisella.
Mutta kun sen laittaa tuttu lähetystyöntekijä, kätilö, joka käy tapaamassa beduiineja monen tunnin automatkan päässä.. nämähän pitävät kiinni vanhoista elintavoistaan eivätkä halua asettua kyliin asumaan.

Siis Facebookin avulla vielä ollaan yhteydessä ja eilen oli ao. viesti häneltä. Koska se on juuri häneltä se sai merkityksen. Moneen kertaan on kirjoittanut siellä haluavansa tänne takaisin, rakastaa näitä naisia ja he vasta rakastavat Häntä! Että on eri uskoinen (kristittyjen mielestä) sillä ei ole merkitystä.


Tämä on kaikille vahvoille naisille, jotka ovat käyneet läpi paljon elämässä ja selviytyneet hengissä! Sano tämä ääneen "Olen vahva, koska olen tuntenut heikkouden. Olen myötätuntoinen, koska olen kokenut tuskaa. Olen elossa, koska olen taistelija. Olen viisas, koska olen ollut typerä. Voin nauraa, koska olen tuntenut surua. Voin rakastaa, koska olen tuntenut menetystä." KOPIOI jos olet vahva nainen, joka on selvinnyt myrskyistä, mutta silti tykkäät tanssia sateessa...


Ztara

✿ღ✿•*¨`*•ʚįɞ✿ღ•*¨`*•✿ღ✿
Aina silloin tällöin kaikki maailman asiat tuntuvat olevan kohdallaan
ja kuin kevyt henkäys taivaasta täyttää mieleni ihastuksesta...

~ Hazelmarie 'Mattie' Elliott, A Breath of Heaven
✿ღ✿•*¨`*•ʚįɞ✿ღ•*¨`*•✿ღ✿



Iloiset syysterveiset teille kaikille!
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä