Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keskinäisen kehumisen kerho :)

Aloittaja Aakku, 15.09.07 - klo:21:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

Mutta hyvänen aika! Laitoin tuossa kuvani avattareksi ja muistin taas, että kirjaimien lisäksi, kotikoneeni photoshopista on hävinnyt musta väri!! Apua, miten saan sen takaisin? Ihan totta nyt.


Indigo
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Tuo kyllä kuullostaa varsin merkilliseltä ... etkä siis ole koskenutkaan mihinkään asetuksiin ? Kai sinulla sentään on asennusromppu tallella ... tai sitten lainaat joltakulta sellaista. Minulla olisi yksi jossain pöytälaatikossa, joka löytynee jos vain alkaa todenteolla etsimään, mutta sinähän olet muistaakseni Mac-käyttäjä ja se romppu on Winkulle ... sinällään tarpeeton minulle nykyään.

Hei Aakku, en olisi uskonut että Sinulle pitää antaa jälki-istuntoja huumorissa :P  Tämä on Indigo-huumoria!


PS: minun koneella ei näy minkäänlaista avataria...

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Hei Aakku, en olisi uskonut että Sinulle pitää antaa jälki-istuntoja huumorissa :P  Tämä on Indigo-huumoria!

Ääh - pitikö sinun nyt paljastaa vedätykseni kun haluan päästä kuvaamaan Indiä bikineissä, vaikkei niitäkään tarvitse olla yllä, koska olen suuripiirteinen ja __________ ihminen. Tuohon viivalle voi laittaa vapaasti mainesanan eli adjektiivin.

LainaaPS: minun koneella ei näy minkäänlaista avataria...

Kliksi sitä päivitysnamikkaa - tai, sinähän tulet proxyn läpi ... jospa se näkyy vasta huomenna :)

Tiistai

Outo juttu, minulla on muuten mainosti toimiva ADSL, on kuitenkin tarkoitus hankkia nopeampi versio, että SKYPE toimii paremmin, nyt katkeilee. Ei ole enää proxia   :roll:  
Poistanpa välimuistin..

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

... koska olen suuripiirteinen ja __________ ihminen.

harras ?

kypsä ?

luola ?
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku



Eugen

Onkos se Rape, joka on nykyään tämä hullu se on?  :geek:
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Onkos se Rape, joka on nykyään tämä hullu se on?  :geek:

Rapehan on 'omalla nimellään' jo, joten veikkaukseni kohdistuu Teiskon suuntaan ja erääseen suomieheen :D

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Rapehan on 'omalla nimellään' jo, joten veikkaukseni kohdistuu Teiskon suuntaan ja erääseen suomieheen :D

Juu sitä ilmansuuntaa minäkin arvelin kotiseuduksi. Pösilökin on teiskolainen sana.

Tiistai,  :)  minun huumorini taitaa aina mennä väärinpäin. Ensinnäkään en leikkinyt ollenkaan, joten ehkä minun ei tarvitse silloin kestääkään mitään. :roll:  Aakku paljon puhuu, mutta sen autovanhus taatusti hajoaisi jo noin Lahdessa, sitäpaisti henkselit joilla Aakku-vaakkunen on kiinnitetty kotona sängyntolpaan eivät venyisi niinkään pitkälle.

Toisekseen musta väri ihan oikeasti katosi photoshopistani.  :) Vissiin vuosi sitten kone meni niin hengettömäksi, että oli vietävä se korjaamolle ja kun se sieltä tuli niin joskus myöhemmin sitten huomasin, että mustaa ei ollut. Mutta ei tämä ole minun työkoneeni, joten ei ole tullut korjattua asiaa. Parempi vain kun ei voi tehdä kotona töitä, menisi muuten kaiket yöt kuvia vääntäessä.

Onneksi kuitenkin löysin näitä kirjaimia lisää.

Indigo

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

Onneksi kuitenkin löysin näitä kirjaimia lisää...



...mikä lisää sosiaalista elämää.

Ystävällisesti,

Aaron

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Tiistai,  :)  minun huumorini taitaa aina mennä väärinpäin. Ensinnäkään en leikkinyt ollenkaan, joten ehkä minun ei tarvitse silloin kestääkään mitään. :roll:  Aakku paljon puhuu, mutta sen autovanhus taatusti hajoaisi jo noin Lahdessa, sitäpaisti henkselit joilla Aakku-vaakkunen on kiinnitetty kotona sängyntolpaan eivät venyisi niinkään pitkälle.

Ei ole minkäänlaisia henkseleitä :P Ja kyllä autovanhus kestää pidemmänkin reissun - luulen ainakin [auton korkea ikä ei sinällään tee siitä ajokelvotonta], että niitä kuvia voin aivan hyvin tulla ottamaan. Sopiva asu olisi, ainakin minusta, punainen villalanka kiedottuna vyötäisille niin kukaan ei pääse sanomaan, että ilman rihmankiertämää...

LainaaToisekseen musta väri ihan oikeasti katosi photoshopistani.  :) Vissiin vuosi sitten kone meni niin hengettömäksi, että oli vietävä se korjaamolle ja kun se sieltä tuli niin joskus myöhemmin sitten huomasin, että mustaa ei ollut. Mutta ei tämä ole minun työkoneeni, joten ei ole tullut korjattua asiaa. Parempi vain kun ei voi tehdä kotona töitä, menisi muuten kaiket yöt kuvia vääntäessä.

Outo juttu - ennemmin olettaisi, että koko ohjelma lakkaa toimimasta kuin värin katoaminen !? Eikö sinulla todellakaan ole mahdollisuutta saada mistään asennusromppua - se minun kun on Win-versio, eikä mäkissä pyöri se ... eikä tietty asennukkaan kun Mac OS X on Linukan tapaan Unix-johdannainen.

LainaaOnneksi kuitenkin löysin näitä kirjaimia lisää.

Indigo

Löytyivät, kirjaimet, alakerran varaston hyllystä ? :P

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä