Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Aika outoja harrastuksia

Aloittaja Tiistai, 19.02.08 - klo:12:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

Kuvahaun yhteydessä tuli tällaista.. voisi vaikka kokeilla joskus kun Outomaalta ehtii.. ja Taidettahan tämä on!





holding on to myself

Anii

Aika jännän näköisiä nuo ovat.

Itse aloitin tässä reilu vuosi sitten isommassa mittakaavassa (tai no, pienemmässä...) uuden harrastuksen, mikä on kutkutellut pitkään mielessä. Näin vanhaksi sitä piti tulla, että innostui leikkimään nukkekodilla :shock:

http://solvik.vuodatus.net/blog/category/kellon+henki
Hän istui odotellen kahvin tuoksua ja oli onnellinen villasukistaan.

Tiistai

Nukkekotien näpertely on varmaan mukava harrastus. Eräs ystävä vuosikymmenien takaa (... ja jota en ole sen koomin nähnyt :() keräsi aitoja käsintehtyja nukkeja, posliinipää usein, aito tukka... Käthe Kruse jne., voivat maksaa pikku omaisuuden.

Google löysi nukketalomuseon Sveitsissä! http://www.puppenhausmuseum.ch/



Anii

Lisko ja ronsu on kyllä jo todella uskomattomia! :shock:
Hän istui odotellen kahvin tuoksua ja oli onnellinen villasukistaan.


Tiistai

Mitähän nämä oudot harrastavat.. kyltissä lukee väärinpäin että .. AVANTO.. kai :D


Yrjömäki

Minä harrastan myös kaatopaikkoja  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

rapevainaa

.
Yritin katso juutuubista, millä tavalla kaatopapaikkoja harrastetaan tai millaisia näkökulmia siinä esiintyy, mutta landfill-filmit oli sensuroitu. Vain ääni kului.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Yrjömäki"Minä harrastan myös kaatopaikkoja  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Olet siis asiantuntija vailla kilpailijoita. Oletko koskaan aikonut hyödyntää sitä vaikka väittelemällä väitöskirjan.. tuntuu olevan nykyään muodissa.

Syksyllä valitsemme sitten Vuoden Oudoksi.
Tänä vuonna se on Rape. Viime vuonna Alien Weird, joka ei aio luopua päähineestään, minkä  asetimme hänen kutreilleen vuoden kunniaksi :P

Yrjömäki

Minähän olen jo jätelavatieteen tohtori Suolijärven yliopistosta  :lol:  :lol:  :lol:

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä