Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Aika outoja harrastuksia

Aloittaja Tiistai, 19.02.08 - klo:12:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Perjantai

Miten onnistut sinne kaatopaikalle menemään...täälläpäin ne on tiukasti suljettuja ja aidattuja alueita?

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Yrjömäki"Minähän olen jo jätelavatieteen tohtori Suolijärven yliopistosta  :lol:  :lol:  :lol:

Suolijärven yliopisto kuullostaa mielenkiintoiselta - onko se yhteishaun piirissä ? Entä työtilanne ... onko avoimia virkoja käpystiikkaan perehtyneelle henkilölle kuten minä. Tällä nykyisessä työpaikassani Omskin Käpyinstituutissa ei ole esimerkiksi muutamien työtovereideni kanssa kaavailemaa myytinmurtamisen laitosta, jolla olisi muutaman kymmenen miljoonan euron vuosibudjetti ja tehdä saisi mitä mieleen juolahtaa - oleellista olisi vain se, että tehdään.

Jos Suolijärven Yliopisto avaa tällaisen laitoksen, niin voisitko vähän peesata, olisin kiinnostunut työskentelemään juuri sellaisessa myytinmurtamisen laitoksessa !

Yrjömäki

Suolijärven yliopisto on erikoistunut myös kanadanmajavien tutkimukseen.


rapevainaa

.
Halusin tarkemmin tutustua Suolijärveen, josko minä saisin jonkun stipendin ja voisin harrastaa outoja tutkimuksia pitäjillä.  

Wikpedia tietää Suolijärvestä: Suolijärvi on kainuulainen kylä, joka sijaitsee Puolangan kunnan pohjoisosassa. Vakinaisia asukkaita on 120, mutta kesäisin väkiluku lisääntyy 200:aan. Kylän pääelinkeino on maa- ja metsätalous ja toimivia tiloja on 6 kappaletta. Alueella on myös luontomatkailukohteita, tunnetuimpia näistä ovat Siikavaara ja Kometto. Kylässä on moottorikelkkareitti, joka kuuluu valtakunnalliseen kelkkareittiin.

Siis 6 savua, erikoinen laskutapa? ja 120 asukasta? Mutta kelkkojen lukumäärää ei ole mainittu. Voisin alkaa tutkia niiden esiintymistä ja frekvenssiä. En sanonut pongaamisesta mitään.

Oikotie.fi ei tuntenut onneksi kuin yhden Suolijärven, joten oikeassa ollaan.

Tämmönen putous löytyy Suolijärveltä.


Yrjömäki

Lainaus käyttäjältä: "Rape".
Oikotie.fi ei tuntenut onneksi kuin yhden Suolijärven, joten oikeassa ollaan.

Eipäs ollakaan oikeassa :wink:

http://yrjomaki.blogspot.com/2007/11/takuumusikaalinen-luola.html
http://www.tampere.fi/liikunta/ulkoilu/talviliikunta/ladut/suolijarvi.html



rapevainaa

.
Toinen kerta kun olen väärässä vaikka olin tutkinut!

THL tiedottaa

Heh, noin voi käydä, kun tutkii väärää nurkkaa!

:lol:
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai

Terveisiä nimimerkki -K.:lta  :arrow:

LainaaHippien uusi suosikkiyhtye:
http://www.myspace.com/vomppi

Minun maulle vähän liian hippiä, mutta toivotetaan menestystä kuitenkin :D

Perjantai

Jos esiintyminen on vain kerran pikkujouluaikaan...ja sekin alkaa tammikuussa....niin ehtivät vielä harjoittelemaan seuraavaan jouluun :lol:

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä