Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tiikeritankki ampuu .....kaatuuko rekyyliin

Aloittaja risto, 08.08.12 - klo:15:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Joo. THL. tota mie oon.

rape, se toinen filmi oli Full Metal Jacket tai sitten Bambi. En ny muista...
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto


Juha

Lainaus käyttäjältä: Patu - 11.08.12 - klo:07:47
minä jo kysyin missä sinä olet hyvä.
löytyykös vastausta?

Kiitos kysymästä, Patu!

Minä olen sellanen nettisosiaalinen heppu. Joskus koen, että on hauskaa heittää läppää. Ehkä siinä voisin olla hyvä. Reaalissa kun on useimmiten vähän toisin. Mutta näähän on enemmän fiilis-kysymyksiä, ei mitään taitojuttuja, oletan.

En tiedä ymmärsitkö, mutta mielestäni esitit aika vaikean kysymyksen. On aika vaikea pistää itseään paikoilleen vahvuuksien suhteen. Järkevä ihminen kyllä tietäis selkeämmin omatkin vahvuudet ja toisaalta heikkoudet.

Ehkä suurin vahvuuteni on se, että osaan kyseenalaistaa. Sekään ole mikään selkeä taito, vaan enemmän kyseessä on "rokotukseen" perustuva ominaisuus. Saatan ajatella aika monipuolisesti – siis sekavuuden lisäksi.

Vahvuuksia... Ymmärtäminen on sitä, jota arvostan. Voisin olla ymmärtävä itsekkin. Ajattelen ja pidän arvona sitä, että ajattelu on omaa, vaikka vaikutteiden haalimista se ei sulje pois. Ei tarvitse erikseen ilmoittaa, että täällä halveksitaan omaa ajattelua. Sekoa tuo politiikka minusta, sillä eihän oman ajattelun erikoistapauksista voi "tuomita" koko aluetta.

Patu

JuhaSamy, sinä vastasit kysymykseen niin kuin kysyttäisiin missä olet syntymähyvä.
Minä kysyin onko joku alue johon olet panostanut, nähnyt vaivaa ja tehnyt työtä ja kehittynyt, aloittelijasta hyväksi ja jossa aiot olla helvetin hyvä.

"Ehkä siinä voisin olla hyvä" - paskat. Päätät missä  olet hyvä.

risto

Lainaus käyttäjältä: JuhaSamy - 11.08.12 - klo:14:33

Ehkä suurin vahvuuteni on se, että osaan kyseenalaistaa.



siinä sinä olet todella hyvä. Mestari.  jos esim sanoo että "tuossa menee kissa" niin sinä sanot että "se on mikä muu tahansa muttei kissa".  laitat sille jopa oman nimen "neljä alas yksi taakse"


THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 11.08.12 - klo:18:04
JuhaSamy on liian helppo maali.

Ja se on varmaan minun vika.




Johtoryhmän kokous

-tekninen johtaja on luvannut esitellä suunnitelman tuotteen O uudesta valmistusmenetelmästä. Ole hyvä.
-kiitos. Tässä menetelmässä korvataan nämä prosessin vaiheet E,T ja D yhdellä, nanotekniikkaan perustuvalla vaiheella. Hanke maksaa noin YY miljoonaa, se vaatii 6 kk tuotantoseisokin ja sen takaisinmaksuaika on 3 v. Kapasiteetti säilyy ennallaan.
-onko kommentteja...niin, Juha.
-kyseenalaistan
-kyseenalaistat minkä? Etkö usko prosessin toimivan?
-ei kun kyseenalaistan, musta tuntuu siltä
-menepäs Juha tilaamaan sihteeriltä kahvia


THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
Eilen julistin Juhasamin pyhäksi mieheksi jos pysyy pyhällä linjalla.
Sori pääsi unohtumaan.
Teehooäl on oikeassa, liian helppoa.


Juha

Lainaus käyttäjältä: Patu - 11.08.12 - klo:16:14
JuhaSamy, sinä vastasit kysymykseen niin kuin kysyttäisiin missä olet syntymähyvä.
Minä kysyin onko joku alue johon olet panostanut, nähnyt vaivaa ja tehnyt työtä ja kehittynyt, aloittelijasta hyväksi ja jossa aiot olla helvetin hyvä.

En vastaa tähän nyt!

Ehkä manjaana?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä