Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Wanhan ja kunniakkaan muistolle.

Aloittaja allekirjoittanut, 19.02.08 - klo:19:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: "Stara"
Lainaus käyttäjältä: "outopoika"
Eikä myöskään se, että itsensä toistaminen turhauttaa itseänsä toistajaakin ollut syyte.

Enhän minä sellaista ajatellutkaan. Olisi pitänyt laittaa pari hymiötä perään kirjoitukseeni  :P .

Minä täsmensin omaa ideaalisuuttani. On totta että itsensä toistaminen turhauttaa ajan-mittaan. Ei kuitenkaan niin että minä olisin moiseen jäänyt kiinni :), mutta ymmärrän moisen turhautumisen potentiaalisia seuraamuksiakin, tai sitten vain luulen tietäväni  :oops: ?

Ok, ehkä minulla on omia kokemuksia asiasta :)

Tiistai

Minä ehdin olla vain vuoden siellä, josta kevät oli jo sellaista pois haluamista.  En ehtinyt sinne kotiutua niin, että kaipaisin mitään.  Mutta uskon kyllä siellä abogininaaleihin kuuluneiden haikailevan alkuaikojen pioniirihengen perään. Täällä on muutamia heistä.. joskus ovat kertoneet juttuja :)

Toivotan kuitenkin menestystä uudelle näkkileivälle.  .. yritin tänään pari kertaa päästä henkeen mukaan lukemalla, turhaan.

allekirjoittanut

Luin taannoin myös Rapen postailuja jotka mykistivät minut. Rape on viisaas nuori mies vaikka muuta esittääkin.

Jumalasta ei tiedä vähääkään (vielä), mutta ihmisestä kyllä paljonkin ymmärtää.

Rape on helmi :)

Tiistai

Niin onkin, ei me häntä suotta valinneet vuoden oudoksi :D

Rapen alias Teerenpilkun ulosheitto loppiaisena oli oudoille herätyksen hetki.. siitä se alkoi. Maaliskuussa aloimme suunnittelemaan oman foorumin pystyttämistä.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "outopoika"Rape on viisaas nuori mies vaikka muuta esittääkin.

Rape on helmi :)

Jestas sentään. Johtuisko siitä että mun äidin nimi oli Aini Helmi. On geeneissä  :roll:

Suokkiksen kanssa aloitettiin ihan uusi aivosolujen treenauskurssi Näkkärillä ja se saavutti valtavan suosion. Sellaiset jotka eivät ymmärtäneet mistä on kýsymys, hermostuivat että meneekö nyt koko Näkkäri kaaoksen ko rienaamisen takia.

Yritin myös syvällistä tunnekirjoittamista että saisko lukijan itkemään. Kukaan ei tunnustanut.


.


Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Rape"
Yritin myös syvällistä tunnekirjoittamista että saisko lukijan itkemään.
.

Älähän ole niin varma ettet saanut itkemään. Muistan oikein hyvin yhden juttusi, mutta ei siitä tässä sen enempiä. Se oli sitä aikaa kun sinä vielä luulit minua mieheksi  :D . Aika kultaa muistot...mutta oli meillä hauskaa, voi herran tähen.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

rapevainaa

.
Vilkaisin uutta Näkkärimaata. Siellä pohdittiin, mikä on oikein ja mikä väärin. Saa sen ajan noinkin kulumaan.

Vielä ihmeellisempää on että kauniit ja rorkeat ovat olleet USA:n TV:ssä 21 vuotta. Suomessa ensilähetys oli 1992. Oliko se oikein vai väärin kun se suosituin ohjelma ylipäätään aloitettiin? Jossain vaiheessa Salatut elämät ohitti kauniit katsojamäärissä.

Kuinka paljon vauraampi ja kulttuurisesti rikkaampi Suomi olisi, jos näitä kahta ohjelmaa ei olisi ollut. Ja kuika paljon olisi säästynyt kasvihuonepäästöjä! - Paljonkohan Näkkärimaa aiheuttaa kasvihuonepäästöjä?

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Rape".
Kuinka paljon vauraampi ja kulttuurisesti rikkaampi Suomi olisi, jos näitä kahta ohjelmaa ei olisi ollut.  -

Jee, olisi se nastaa katsoa vielä Bonanzaa joka päivä  :roll: .
Ajatteletko oikeesti, että Maikkarilla olisi noiden tilalla todella jotain kultturellistii fiksumpaa?
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Eugen

Nägen kaksi ekaa versiota oli hauskaa aikaa, varsinaista pioneerihommaa... luotiin foorumia....Originaalit oli aboja (nykyään olen törmännyt näihin abo-legendoihin muillakin foorumeilla) Täällä ei taidakaan olla muita Nägen aboja kuin minä ja Aakku, kun Tuppiskin otti ja lähti.  Vähän samanlaista abomeininkiä oli kun me tää Outsari polkastiin tyhjästä pystyyn... Oli tunne että konkreettisesti olet osa jotain.
Näge turposi megafoorumiksi missä ei ollut tilaa persoonallisuuksille eikä varsinkaan vääräleuille...
En ole edes lurkkinut sitä pitkiin aikoihin, nikitkin ovat olleet minulle uusia.
No aikansa kutakin. Ja uusi nousu on aina mukava, ei ole matriarkkoja, joilla on 10 000 postausta, pelottelemassa mopoja.
"Aye, caramba!"

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Stara"
Lainaus käyttäjältä: "Rape".
Kuinka paljon vauraampi ja kulttuurisesti rikkaampi Suomi olisi, jos näitä kahta ohjelmaa ei olisi ollut.  -

Jee, olisi se nastaa katsoa vielä Bonanzaa joka päivä  :roll: .
Ajatteletko oikeesti, että Maikkarilla olisi noiden tilalla todella jotain kultturellistii fiksumpaa?

Mihin jäi Dallas?

Kun mun pojat oli kouluiässä, Dallas oli suosikki. Etenkin JR oli kova jäbä. - Mutta sehän oli tuore sarja.

Poitsut katsoivat tarkkaan myös Bonanzat. Opettavaisia jaksoja jokainen.

Bonanza which aired on the NBC television network from September 12, 1959 until January 16, 1973.


Dallas:ia esitettiin Yhdysvalloissa CBS:n kanavalla 2. huhtikuuta 1978 - 3. toukokuuta 1991. Dallasia esitettiin tekstitettynä ja dubattuna 90 kielellä

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä