Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Wanhan ja kunniakkaan muistolle.

Aloittaja allekirjoittanut, 19.02.08 - klo:19:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Täällä ollaan taas ja ihan selvästi -- kännissä!

Kännipäiten kirjotellaan kaikenlaista jostain muista palstoista ja televisiosarjoista ihanasti sekoillen.

Mikäs siinä, kyllä noin saa tehdä.

Ihan hyviä huomioita ootte tehneet, ei siinä mitään. Mulle muistuu mieleen ne muutamat visiointi- ja mielikuvitusjutut, joita Rapen kanssa väänsimme sillon joskus 4--5 vuotta sitten ja tietenkin ne pitkät ketjut, joissa osanotto paisui hyvinkin yli kymmeneen huulenheiton taitajaan. Siellä sitä soviteltiin Rapelle vaippoja ja pidettiin pitkiä puheita.

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Kyllä te ootte niin kummallista porukkaa,että kovasti on saanut tottua,että ymmärtää edes vähän jotain...onnekseni ilmeisesti en ole sinne toiselle eksynyt juurikaan....täytyy myöntää,että tänään kävin,mutta kirjautumisesta on niin kauan....että en muistunut mineäni...saati salasanaa...olen siis ilmeisesti jotenkin hukassa itseltäni :wink:

Ztara

Perjantai, älä sure. Sinä olet varmaankin luonnonlahjakkuus, koska juttusi eivät erotu muiden outojen laadukkaista jutuista (höpötyksistä) yhtään, vaikket olekaan harjoillut viittä vuotta kanssamme :lol:. Todistit sen viimeistään siinä vaiheessa, kun kerroit istuvasti ulkona pakkasessa pihasaavissa katsellen traktorin etukuormaajaan kiinnitetyltä valkokankaalta jotain ...oliko se muuten Bonanzaa vai Peyton Placea?
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Stara"Perjantai, älä sure. Sinä olet varmaankin luonnonlahjakkuus, koska juttusi eivät erotu muiden outojen laadukkaista jutuista (höpötyksistä) yhtään, vaikket olekaan harjoillut viittä vuotta kanssamme :lol:. Todistit sen viimeistään siinä vaiheessa, kun kerroit istuvasti ulkona pakkasessa pihasaavissa katsellen traktorin etukuormaajaan kiinnitetyltä valkokankaalta jotain ...oliko se muuten Bonanzaa vai Peyton Placea?

En se minä ollut,vaikka ilmoitin kyllä siihen halukkuuteni heti ensi tilassa(jos mahdollista)
...ja olin Yanalle kateellinen,kun oli taas nauttinut maalaiselämästä  :wink:

Kyllä minustakin jotenkin tuntuu,että tämä Outomaa on minun juttu,vaikka tiettyä vakavuutta ja arvokkuutta minulta puuttuukin :roll: Sitäpaitsi minulla ja Dianoorallahan on tavallaan sama kohtalo,eli bannasimme itsemme vapaaehtoisesti edelliseltä foorumilta ulos ja Dianoora löysi sitten tämän siihen tilalle :lol:

Tiistai

Staran kanssa ehdottomasti samaa mieltä, että Perjantai sekä Dianora ovat meikäläisiä. Sen huomasi jo ihan ensi viesteistä ja tykönämme arvuuttelimme, että mitenkähän he tänne löysivät.  

Tuollaisia onnenpotkuja (Outomaalle :P) saisi tapahtua useamminkin, koska välillä on turhan hiljaista.  Kertokaa virtuaalitutuillenne muualla, ehkä saadaan väkeä lisää!!




Uusin "vanha" jäsenemme Anii rekkautui ja olen nähnyt hänen ainakin kaksi kertaa linjoilla, mutta ei uskalla enää mukaan .. ei me niiin kauheita olla ..vieläkään  


allekirjoittanut

Muistoja.

Kun minä olin vielä nuori lapsi, me kokoonnuimme talomme rappukäytävään tällaisina talvi-iltoina heittämään läppää ja hengailemaan.

Pulkkamäet eivät enää kiinnostaneet, mutta eivät silloin vielä tytötkään.

Rappumme ensimmäinen päälikkö oli teukka niminen humoristi, jota päältä katsoi aulis niminen lempeä jättiläinen.

Voi kuinka me toisillemme ja itsellemme silloin opimmekaan nauramaan. Kuinka riemastuttavaa onkaan sarkastinen ironia, kun ei tarvitse "henkensä" edestä sanomisiaan pelätä (teukka oli humorismi-muusamme mutta myös kovis/lujis. aulis oli lempeä meitä suojeleva jättiläinen (kellään ei ollut epäilystäkään kuka on hän joka suurin on, mutta ei me teukkaa pelätty vaikka "pelättiinkin") jolle aikuisetkaan eivät "uskaltaneet" huutaa että: "pois rapuista tupakoimasta ja sotkemasta" .  (aikuiset, kuten me tänään...) ?

Outomaa tuo usein nuo muistoni mieleeni.

Tekin hengailette ja mikä voisi olla parempaa ajan kulua  :)

Monet teistä ovat ehkä jo pohtineet ja sanoneet kaiken sen oman viisaan minkä kukin on tahtonut sanoa.

Korjaan: "Rapussa ei ole tarvitse jännittää eikä päteä".

Minäkin hengaan.  :)

Ztara

Hengailu saa hyvälle mielelle jos turhautuminen uhkaa tai aika alkaa käydä pitkäksi. Istuskelehan mukavasti siinä rappusellasi sinäkin, Outopoika. Kuvauksesi oli erinomaisen hauska ja osuva. Mutta ei me silti kaikkea ole vielä sanottu, ei läheskään. Me vaan pihtaillaan välillä :bounce: . Ei kukaan jaksa ottaakaan niin valtavaa määrää viisautta vastaan, jota jokainen meistä kuvittelee itsessään olevan... on ihan pakko edes hiukan säästää ja sääliä toisiamme :roll:  :lol:  .
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "outopoika""Rapussa ei ole tarvitse jännittää eikä päteä".

Hyvinpä osasit kiteyttää Outomaan hengen!  Ja joskus on vain mukava lukea muiden jutustelua ja naureskella mukana :)

S

Aika 'kierreportaista' askellusta täällä välillä onkin. Jyrkkää nousua ja välillä myöskin laskusuuntaa. Perusakseli on kuitenkin lujalla pohjalla, jonka ympäri kiertyy kapeassakin tilassa ympyrää kiertävä spiraalinmuotoinen sektori, jossa jokainen askel on kehityksen suunta ylöspäin.

Tämän ylitse noustaan, koskaan jättämättä tätä kehää. Koska samojen outojen kompleksien & rakennekokonaisuuksien elämyspohjat antavat mahdollisuuden nousta yhä korkeammille askelmille, kiertämällä porraskäytävämme lujaa akselia elämänkulussamme eteenpäin.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Tiistai

Joo  :P  
Mutta minun on varottava kierreportaita, etten väännä polveani lisää!!!  Olen huomannut ettei niissä pidä kiirehtiä  :shock:




Muokkaus:
alaspäin en saa kiirehtiä, se on väärä suunta polvelleni (oikea) kiertää  :idea:  8)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä