Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tiikeritankki ampuu .....kaatuuko rekyyliin

Aloittaja risto, 08.08.12 - klo:15:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Patu

Yleisesti ottaen..paskat, en kirjoita yleisesti ottaen vaan nimimerkistä JuhaSamy.
Olen kirjoittanut lähtien  siitä että sinulla, JuhaSamy, on kykyä mutta ei tahtoa.
Olen ollut väärässä. Ei sinulla ole kykyä. Kiehu omassa liemessäsi.

Mitä tämä on:"Kuviot ovat yleensä isojen miesten hiekkalaatikkohommeleita. Arvostan enemmän jotain järkevämpää.".
Mikä on järkevämpää? Oman napansa kaivelu? Hitto mitä lepertylyä ja lätinää: jotain järkevämpää, kun vain keksisi.
Keksi sinäkin Ipnos-keksit.

Minua alkaa suoraan sanoen vituttaa tuollainen lässytys, kaiken yrittämisen välttely ja stiiknafuulian latelu että yritän unohtaa että maailmankaikkeudesssa on sellainenkin lässy kuin JuhaSamy. Musta aukko nielköön hänet.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Patu - 12.08.12 - klo:13:11
Ei sinulla ole kykyä.

Joo. Ei minusta oikein mihkään ole.


Lainaus käyttäjältä: Patu - 12.08.12 - klo:13:11Mitä tämä on:"Kuviot ovat yleensä isojen miesten hiekkalaatikkohommeleita. Arvostan enemmän jotain järkevämpää.". Mikä on järkevämpää?

Ihan tavalliset elämänarvot. Niissä on jotain.

Maailmaa kuitenkin ohjaa ihan muut. On vähän kuin isojen poikien foorumi. Leikki vaan jatkuu hiekkalaatikolta.

Pönni

Lainaus käyttäjältä: Patu - 12.08.12 - klo:13:11
Yleisesti ottaen..paskat, en kirjoita yleisesti ottaen vaan nimimerkistä JuhaSamy.
Olen kirjoittanut lähtien  siitä että sinulla, JuhaSamy, on kykyä mutta ei tahtoa.
Olen ollut väärässä. Ei sinulla ole kykyä. Kiehu omassa liemessäsi.

Mitä tämä on:"Kuviot ovat yleensä isojen miesten hiekkalaatikkohommeleita. Arvostan enemmän jotain järkevämpää.".
Mikä on järkevämpää? Oman napansa kaivelu? Hitto mitä lepertylyä ja lätinää: jotain järkevämpää, kun vain keksisi.
Keksi sinäkin Ipnos-keksit.

Minua alkaa suoraan sanoen vituttaa tuollainen lässytys, kaiken yrittämisen välttely ja stiiknafuulian latelu että yritän unohtaa että maailmankaikkeudesssa on sellainenkin lässy kuin JuhaSamy. Musta aukko nielköön hänet.

Sontatunkio.

karpalo

Tiikeritankkihomma on vähän jäissä, näämmä.

Elävöitetääs Mini- tankeilla



Periaatteessa luulisi sodankäynnissä noi Minitankit olevan ympäristöystävällisempiä. Eivät tuhoa ehkä niin paljon ihmiskuntaa ja ainakin uskoisin, niin peruskasvillisuuskaan ei kärsi niin paljon noiden pienempien telaketjujen alla.

Olisiko syytä alkaa käyttämään pelkästään minitankkeja tulevissa sodissa? Voisiko YK:n Suomen edustaja ottaa tämän asian siellä esille.?

Amanda

#114
Lainaus käyttäjältä: JuhaSamy - 12.08.12 - klo:13:25

Maailmaa kuitenkin ohjaa ihan muut. On vähän kuin isojen poikien foorumi. Leikki vaan jatkuu hiekkalaatikolta.

Isojen tyttöjen ja poikien foorumi, välillä voi vaikuttaa hiekkalaatikoltakin. Reaali arki on niin vakava asia varsinkin, jos ajattelee pitemmälle..  ja maailmanlaajuisesti, että pakostakin on keksittävä joku pensas, jossa päätänsä pitää..  THL kirjoittaa outoja romaaneja siitä  ;)  

Kun sille pieni ihminen ei yksin paljoakaan voi.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä