Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kivettynyt paskapökäle

Aloittaja Alien Weird, 04.04.08 - klo:13:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alien Weird


Alcinoe

Minä jo hetken luulin, että täällä haukuttiin henkilöä. Tulikin ihan asiaa.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Alcinoe"Minä jo hetken luulin, että täällä haukuttiin henkilöä. Tulikin ihan asiaa.

Heeh - minulle tuli mieleen G.W.Bush :roll:

Alcinoe

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Heeh - minulle tuli mieleen G.W.Bush :roll:

Ei, ei, ei nimiä! Elämme vaarallisia aikoja, Aakku. Puhutaan mieluummin vain Henkilöstä.  :D

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Alcinoe"
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Heeh - minulle tuli mieleen G.W.Bush :roll:
Ei, ei, ei nimiä! Elämme vaarallisia aikoja, Aakku. Puhutaan mieluummin vain Henkilöstä.  :D

Heh - olkoot sitten vain Henkilö.

Muuten tuo AaaWee:n linkki oli varsin mielenkiintoinen. Jospa he, muinaisasukkaat, ovatkin tulleet Amerikan mantereelle jo ennen sitä viimeisintä jääkautta. Erikoista oli, että DNA on säilynyt muinaiskökkösessä näinkin pitkän ajan.


Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Erikoista oli, että DNA on säilynyt muinaiskökkösessä näinkin pitkän ajan.

:)
Sen takia juttu tuntuukin aprillipilalta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Erikoista oli, että DNA on säilynyt muinaiskökkösessä näinkin pitkän ajan.
:)
Sen takia juttu tuntuukin aprillipilalta.

Voisi periaatteessa vaikka ollakin jäynä - milloin se uutinen julkaistiin ... viestisi on 4. päivältä, jolloin jäynäpäivä oli jo reilusti takanapäin. Jos kiekura oli laskettu hartaudella ja huolella valittuun verrattain happamaan maaperään, niin silloin kansantuotetta hajottavat bakteerit eivät pääse tuhoamaan aarretta, vaan se säilyy ... tästä riittävän alhaisen ph-arvon säilöntäominaisuudesta muuan Virtanen sai aikanaan peräti Nobel-palkinnon.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä