Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kiinnostaako jääkiekko?

Aloittaja Perjantai, 05.04.08 - klo:18:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Perjantai

Seuraatteko jääkiekkoa ja jos kyllä...niin mitä joukkuetta kannatatte :lol:

Ei ilmeisesti ole vaikea arvata,mille joukkueelle minun kannatus menee.
Se on Oulun KÄRPÄT :lol:  :thumright:

Alcinoe

Passiivisesti hyvinkin aktiivisesti - siis siippa seuraa, minä altistun siinä sivussa.

Olen ollut katsomassa jääkiekkopeliä livenä tasan kahdesti. Ensimmäisellä kerralla oli järkyttynyt, kun selostusta ei tullut lainkaan.  :shock:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Seuraatteko jääkiekkoa ja jos kyllä...niin mitä joukkuetta kannatatte :lol:

Ei ilmeisesti ole vaikea arvata,mille joukkueelle minun kannatus menee.
Se on Oulun KÄRPÄT :lol:  :thumright:

Pitänee seurata nämä loppupelit ja sitten myöhemmin keväällä MM-mittelöt, eli seuraan kyllä.

Luulenpa, että sympatia(pisara)ni menee Kärpille :D Huom. sisar Perjantai - tämä ei ole mielistelyä, jolla koittaisin saada "otteen"  :lol: ... Kärppä sinällään on, petoudestaan huolimatta, aika soma otus. Olen yhtenä kesänä katsellut sellaista pikkuista kärppää silmätysten ihan parin metrin päästä --> perkailin rannassa kaloja ja ilmeisesti haju [kalojen] houkutteli paikalla. Kysyin, että "mitäpä pieneläin", muttei vastannut ... rannalle, edemmäs, heittämäni kalansuljut napsi halukkaasti poskeensa ja poistui paikalta kärppämäisen notkeasti.

THL tiedottaa

Kyllä, hitosti!

Se on tää Liitsola esmes sellainen mestarihämyri, että se menee kaikkien puolustajien läpi ja lämäröi siitä vaan maaleja!

Toinen kova kieputtaja on sit tää Pullin Hepa, vaikka sen pääjobi onkin puolustus. Kato, kun niitä raameja!

Kyssäri: Onkos Ilveksellä edelleen eniten SM-mestaruuksia?
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "se"Kyllä, hitosti!

Se on tää Liitsola esmes sellainen mestarihämyri, että se menee kaikkien puolustajien läpi ja lämäröi siitä vaan maaleja!

Toinen kova kieputtaja on sit tää Pullin Hepa, vaikka sen pääjobi onkin puolustus. Kato, kun niitä raameja!

Kyssäri: Onkos Ilveksellä edelleen eniten SM-mestaruuksia?
.

Pelaakohan nuo Sun suosikit enää...taitavat olla Mölli Keinosen aikasia mestareita :wink:


THL tiedottaa

No, hitto, Mölli mienas ihan unohtua, hyvä kun otit sen esiin!

Nuo mun mainitsemani pari suuruutta on paljon ennen Möllin kieputuksia, jostakin 1950-luvulta...

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "se"No, hitto, Mölli mienas ihan unohtua, hyvä kun otit sen esiin!

Nuo mun mainitsemani pari suuruutta on paljon ennen Möllin kieputuksia, jostakin 1950-luvulta...

.

No eikai niitä kokonaan sitten passaa unohtaa....mutta haittaisko tuo,jos päivittäisit hieman noita nimiä....eikai nykyisten isoisät enää mitään jääkiekkoa pelaa....harrastavat korkeintaan rollaattori kilpa-ajoja :wink:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"No eikai niitä kokonaan sitten passaa unohtaa....mutta haittaisko tuo,jos päivittäisit hieman noita nimiä....eikai nykyisten isoisät enää mitään jääkiekkoa pelaa....harrastavat korkeintaan rollaattori kilpa-ajoja :wink:

Vanhoja legendaarisia nimiä :)

Nyt justiinsa kumminkin tulee nelkulta Blues - Kärpät toinen finaaliottelu ... alta 2 min. pelattu ja tasan 0-0 ...

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"No eikai niitä kokonaan sitten passaa unohtaa....mutta haittaisko tuo,jos päivittäisit hieman noita nimiä....eikai nykyisten isoisät enää mitään jääkiekkoa pelaa....harrastavat korkeintaan rollaattori kilpa-ajoja :wink:

Vanhoja legendaarisia nimiä :)

Nyt justiinsa kumminkin tulee nelkulta Blues - Kärpät toinen finaaliottelu ... alta 2 min. pelattu ja tasan 0-0 ...

1-1 tällähetkellä :shock:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"1-1 tällähetkellä :shock:

Joo - mutta pidän virtuaalisti peukkuja Kärpille ... virtuaalisti, koska muuten olisi hankalaa mm. kirjoittaa :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä