Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kiinnostaako jääkiekko?

Aloittaja Perjantai, 05.04.08 - klo:18:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Joo ja Hyvä Kärpät !

Sentään joku ymmärtää jääkiekkoa :lol:  Ja vielä kannattaa oikeaa joukkuetta :lol:  Hyvä Aakku :bounce:

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "se"Joo, ja jääpallossa ei tapella! Nehän ne yleisöö vetää!    :(
.
.
No niin, sen jätin sanomatta kun en halunnut provosoida...

Indigo

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"

Tässä vähän tuuletuksia yleisön pyynnöstä :mrgreen:

Ei siellä eilen pahemmin taklailtu,vain yksi perna(Kratenan) sai kolhuja  ja on jo toipumassa siitä ilman leikkausta :D

:)

kiitos

Indigo

dianora

Onnea vaan sinne Oulun suunnalle - jälleen kerran  :D

Mua kiinnostaa jääkiekko just sen verran, että katson, jos kohdalle osuu nämä SM-liigan loppupelit ja sitten keväämmällä MM-kisojen loppupelit. Oli joskus sellainenkin aika, että ihan mestis tason pelejä tuli katseltua  :oops:  Olen enemmän jalka- ja keppipallo ihminen  8)

P.S. En voinut välttyä tänä vuonna tunteelta, että happamia nuo pihlajanmarjat - tarkoitan, kun kuuntelin juttuja tämän vuoden loppupeleistä... Blues on kaunista musiikkia, surumielistäkin, vai  :wink:
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Perjantai

Noinhan se on,vaikka ihan hyvä joukkue oli Blues :lol:

Keppipallokin on ihan hyvää urheilua,jos siinä on oikeat joukkueet mukana :wink:

Muistelenkin,että "joku" on ollut erittäin villiintynyt ihan ulkomaita myöten jalkapallosta :lol:


dianora

Hyvin muistelet  :wink:  - eikä se innostus ole laantunut lainkaan. Toiveissa on edelleen pääsy joskus Italiaan katsomaan... Taitaa olla joka urheilussa niin, että hyvää ja kivaa se on, kun urheilijoilla on taitoa ja tahtoa. Ei se ole mukavaa seurata minkäänlaista räpellystä - ei missään lajissa tai muuallakaan elämän kisoissa.
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Perjantai

Mulla tämä penkkiurheilu jää aikatavalla kotisohvalle tölläämiseksi....josta näkeekin aina parhaiten.
Keppipalloa käyn sievillä ilmoilla muutaman kesässä katsomassa ja sitten jääkiekkoa jonkun kerran vuodessa....mutta finaalipeleihin en mene paikanpäälle...on siellä niin kova meno,ettei sovi mun hermoille :?

dianora

Mulla allakassa merkittynä .... 06.05  :lol:  :lol:  Siitä se sit alkaa ja jatkuu, jos tuossa kumppanissa asuva sisäinen penkkiurheilija vain herää ... ja miksei heräisi. Ihan jees istua lämpimässä kesäilmassa ja katsella. Vaatii tosiaan hyviä ilmoja, että viitsin vaivautua minkään kentän laidalle...
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Mulla allakassa merkittynä .... 06.05  :lol:  :lol:  Siitä se sit alkaa ja jatkuu, jos tuossa kumppanissa asuva sisäinen penkkiurheilija vain herää ... ja miksei heräisi. Ihan jees istua lämpimässä kesäilmassa ja katsella. Vaatii tosiaan hyviä ilmoja, että viitsin vaivautua minkään kentän laidalle...

Siis mikä on tuo päiväys - 06.05 ?

Joku tärkeä futismatsi kenties ...

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Siis mikä on tuo päiväys - 06.05 ?

Joku tärkeä futismatsi kenties ...

:lol:  :lol:

Tässä tapauksessa on kysymys paluusta maalaismaisemaan ja pallo on paljon pienempi kuin kuningas jalkapallossa. Siis sitä kuuluisaa keppipalloa ihan pääkaupungissa pelattuna.

:mrgreen:
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä