Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hauskaa Vappua

Aloittaja JukriS, 08.04.08 - klo:18:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ville

kivaa vappua vaan. Ite tulin juuri maanantaina Suomesta sateiseen Englantiin, jossa vappu noteerataan vasta ensi maanantaina, joka on yleinen vapaapäivä. Toivottavasti tää sää paranee siksi.

lentokentällä joku teekkarineito sai mulle myytyä Julkku-lehden matkalukemiseksi. Aika outo lehdykkä se.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Hauskaa vappua vaan kaikille, ilman shamppanjaa, täältä - tulin tovi sitten saunasta ja HUOM. kävin uimassa, vaikka rannalla oli vielä jääsohjoa ... no, ainakin kastauduin :D

:shock: Tuon olen tehnyt joskus toukokuussa 2 viikkoa jäiden lähdön jälkeen, mutta ei kuumasta saunasta vaan ensin polkupyörällä 1 km rantaan, sinne minne sillä pääsi ja kasteltiin sentti sentiltä ja sitten vaatteet päälle!  :P Mutta silloin oltiin nuoria eikä maltettu odottaa kesää, jolloin uitiin melkein joka päivä.. hetkinen, taisin olla siinä 12 vuotias..

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai":shock: Tuon olen tehnyt joskus toukokuussa 2 viikkoa jäiden lähdön jälkeen, mutta ei kuumasta saunasta vaan ensin polkupyörällä 1 km rantaan, sinne minne sillä pääsi ja kasteltiin sentti sentiltä ja sitten vaatteet päälle!  :P

Sillonhan vesi on jo lämmintä, eikä hommassa ole haastetta :P

LainaaMutta silloin oltiin nuoria eikä maltettu odottaa kesää, jolloin uitiin melkein joka päivä.. hetkinen, taisin olla siinä 12 vuotias..

No - minulla tämä murkkuikä vain jatkuu, jatkuu, jatkuu ...

Tiistai

Aika moni väittäisi tuon olevan ihannetila  ..ainakin parempi kuin pystyyn kalkkeutuminen... ;D

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Aika moni väittäisi tuon olevan ihannetila  ..ainakin parempi kuin pystyyn kalkkeutuminen... ;D

Niin varmaan ... ei tässä vielä jouda kalkkeutumaan tai urautumaan tiettyyn ajattelu- ja asennoitumistapaan :D Tai no - skeptisyydestäni en luovu kun en suostu uskomaan huuhaajuttuihin :roll:


Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Hauskaa vappua vaan kaikille, ilman shamppanjaa, täältä - tulin tovi sitten saunasta ja HUOM. kävin uimassa, vaikka rannalla oli vielä jääsohjoa ... no, ainakin kastauduin :D

Kammottava ajatuskin tuollainen kylmään veteen meneminen  :? . Ystävättäreni juuri hehkutti avantouintia ja minä palelin jo pelkästä ajatuksesta ja hain villasukkia jalkoihini. Joskus loppukesästä voin kuvitella uivani, mutta silloinkin vain erityistapauksessa, siis jonkun loputtoman yllytyksen tuloksena. Onhan se aina ihanaa kun siellä vedessä lopulta on, mutta sinne meneminen on aina n i i n  kamalaa. Edes lämpimässä merivedessä en tykkää uida, siellä taas silmät tulevat ihan sokeiksi ja alkavat suolavedestä kirvelemään. Kun pääsisi kuivana ilmapatjalle kellumaan, mutta sekin on vähän vaikeeta  :P .
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Stara"
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Hauskaa vappua vaan kaikille, ilman shamppanjaa, täältä - tulin tovi sitten saunasta ja HUOM. kävin uimassa, vaikka rannalla oli vielä jääsohjoa ... no, ainakin kastauduin :D

Kammottava ajatuskin tuollainen kylmään veteen meneminen  :? . Ystävättäreni juuri hehkutti avantouintia ja minä palelin jo pelkästä ajatuksesta ja hain villasukkia jalkoihini. Joskus loppukesästä voin kuvitella uivani, mutta silloinkin vain erityistapauksessa, siis jonkun loputtoman yllytyksen tuloksena. Onhan se aina ihanaa kun siellä vedessä lopulta on, mutta sinne meneminen on aina n i i n  kamalaa. Edes lämpimässä merivedessä en tykkää uida, siellä taas silmät tulevat ihan sokeiksi ja alkavat suolavedestä kirvelemään. Kun pääsisi kuivana ilmapatjalle kellumaan, mutta sekin on vähän vaikeeta  :P .

On se ihanaa....eikä ilman avantouintia ole elämää :wink:


vaikuttaa ihan joka paikkaan ja tulee ihana olo :lol:

Itse pidin kyllä tuohon harrastukseen kokonaisen neljän päivän tauon,koska siitepölyallergia vaivaa :cry:
Eilen taas humpsautin itseni jokeen ja ah tätä oloa....tänään taas :thumright:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"On se ihanaa....eikä ilman avantouintia ole elämää :wink:

vaikuttaa ihan joka paikkaan ja tulee ihana olo :lol:

Tuntui lähinnä siltä kuin ihoa olisi pistelty tuhansilla pienillä neuloilla :D Kävin muuten eilenkin, "pienentämässä"

Ihan "joka paikka" ei siitä pitänyt - muuan paikka suorastaan pieneni silmissä :lol:

Muuten ollaan kalasteltu verkoilla - perinteisten hauki/ahven/särki saaliiden lisäksi on tullut kohtalaisen kokoisia kuhia 7 kpl. ja yksi mojova järvilohi !

Pientä haravointia olisi vielä tälle päivälle tarjolla, mutta noin muuten paikat alkavat näyttämään viihtyisiltä ... laiturinlaitto saa jäädä kylmän veden takia tuonnemmaksi. Olisi kahdet kahluuhaalarit tosin, mutta molemmat ovat [hiiret ???] täynnään reikiä  :twisted:  ettei niistä ole juurikaan apua. Laituri on sellainen pukkisysteemi, eli on mentävä veteen sitä asentamaan ... pitänee katsella ensiviikolla vaikka "Robin Hoodista" halpoja uushaalareita. Kolme uutta laituripukkia pitää myös nikkaroida - eivät tule kestämään ... edes "lastoittamalla" paikkaamalla.

Perjantai

Olisi ihanaa saada tuoretta kalaa :shock:  Meillä vedet niin korkealla,ettei tule mitään :cry:
Muuten samansuuntaisia  :cry: kevätpuuhia......

En minä vaan  Aakku ole huomannut,että avantouinnissa mikään paikka erityisesti pienenisi :wink:  :lol:

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Olisi ihanaa saada tuoretta kalaa :shock:  Meillä vedet niin korkealla,ettei tule mitään :cry:

Perjantai kirjoitti sen, mikä minulla oli mielessä.. en viitsinyt marista itse..  tuoretta kalaa ja suomalaista eikä mitään filettä marketista tai jotain sillin näköistä jäästä, mikä ei kuitenkaan silliltä maistu  :?

Ihanaa savukalaa Oulun torilta, se vasta olisi suurta herkkua.. Saahan täältä savukalaa, maahantuotua, taitaa tavallisesti olla jostain Hollanntista. Suolasta jäykkää eikä se siitä liottamalla lähde minnekään!


Perjantai, eikö edes iho kanalihalle nouse..  ei voi uskoa ;)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä