Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tanssii tähtien kanssako?

Aloittaja Perjantai, 15.04.08 - klo:14:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Perjantai

Seuraako tätä viihdettä kukaan...?
AIkaisemmin en ole seurannut,mutta nyt jotenkin tämäkin viihde on kiinnostanut/huvittanut ja olen yhtä luukunottamatta tainnut katsoa kaikki.
Tässä ohjelmassa minun suosikkipari on Maria ja Mikko...on ne jotenkin niin söpöjä :lol:
Myös KankiKAikkoselle voisin tetstarin lähettää :wink:

dianora

Täytyy sanoa, etten ole seurannut ollenkaan, mutta silti jotain tietoa on silmiin osunut - kiitos siitä iltapäivälehdille. Välillä on tuntunut, kun on lööppeja lukenut, ettei tässä maassa/maailmassa muuta tapahdukaan  :lol:  Eilenkin oli joltain mennyt yöunet ja ruokahalu, kun oli pudonnut kisasta  :shock: Kai se nyt leikkiä on, vai  :arrow:

Kanki on näillä main jopa paikallisen sanomalehden palstoilla lähes päivittäin - ei sen vuoksi, että tekisi jotain siellä eduskunnassa, vaan juuri tanssin vuoksi... Muistelen aikoinaan lukeneeni, että hän pyysi "äänestäjiltään" apua, että pysyisi heidän avullaan kisassa ainakin tangoon saakka  :P

Voi hyvät hyssykät, sanon minä.
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Perjantai

Onhan siinä se politiikka nyt näyttelemässä isoa osaa....huoh....niinkuin kaikessa tänä päivänä :?

En kyllä itse oppisi muutamassa viikossa noin hyvin tanssimaan....vaatisi se ainakin muutaman vuoden harjoittelua...ja sitten kankiKaikkosen tyyli tuntuu omimmalta tällähetkellä.
LArivaara osoittaitui aika naurettavaksi ja kopean oloiseksi naiseksi...onneksi tippui :wink:

Mutta tämäpä tästä,jos tätä ei muut seuraa,kun minä :lol:

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä