Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Unelmista ja vähän muustakin

Aloittaja Tiistai, 05.05.08 - klo:12:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

joo joo, ei niin. Katsos, Suokkis, naiset jakavat miehet noin kahteen ryhmään, on niitä "vaarallisen kiinnostavia" joiden kanssa mennään treffeille joille ei koskaan ehdoteta treffeille menemistä. Ja sitten on niitä "vaarattomia", sellaisia jotka luetaan ystävien ja muuten vain mukavien ihmisten joukkoon ja joiden kanssa voi ehdottaa menevänsä vaikka kaljalle. Tai joille voi antaa ylimääräisiä teatterilippuja... olis muuten viimeiset esitykset taas menossa.  :)

Indigo

Viimeiset kiusaukset, nekö olis menoillaan, sinnekö sais siis lippuja?   :D

Niin, ja tässä välissä kans oikein hyvää synttäriä, Indi!    :)

(Eiköhän tässä ihan hyvin olla samalla huumorimielellä liikkeellä... "noin kahteen ryhmään" -- kiva jako!)

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

En minä sinuun häntä ainakaan sekoittanut :) , sinusta ei voi erehtyä ..... eihän?  :shock:  Sinä olet se jolla on pitkä parta ja kuuluisat saappaat ja kirjoittelet sillointällöin kirjoja. :)

Indigo

No, et tietenkään voinutkaan!   :) :)

Voi, kun kuule, mää kyllä jo vähän aikaa luulin, hölmö kun olen, että jospa kuitenkin sekotit mut S:ään...     :cry:

Mutta eihän mua kukaan mihinkään pyydä. Sillon kerrankin kun pyydettiin, en -- kuulemma -- uskaltanukka lähtee...     :wink:

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Väärinymmärrykselle on aina otolliset olosuhteet olemassa, kun liikutaan heikoilla virtuaalijäillä, tai muuten tulenaroilla henkilösuhteiden alueilla. Luulottelut & olettamukset eivät yleensä vastaa todellisuutta, huhuista sekä muista juoruista puhumattakaan.

- Mutta onhan se mieltä kutkuttavaa havaita, että vaikka sekoitetaankin lahjakkaasti henkilöt keskenään, niistä kuuluisista sivupersoonista puhumattakaan; ei minusta kyllä mitään Teiskonpirulaistakaan saa tekemälläkään, vaikka kuinka rämpisin saappaineni suossa, tai yrittäisin kyhätä epämääräisiä kirjantapaisia markkinoille.

Onneksi jokainen saa unelmoida ja haaveilla tykönään niin paljon kuin sielu sietää. Unissaankin voi kukin tehdä kaikkea sitä, mistä ei kehtaa päivänvalossa puhua. Pilkettä vaan silmäkulmaan ja muihinkin nurkkiin, ei täällä olla pipot kireällä, eikä vanne pään ympärillä, vaikka välillä jostain päin puristaisikin.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Ztara

Indigo, unohdin onnitella sinua. Siis onnea pikkusiskolle :P !

Kylläpäs sinä nyt sekaannukseen saatoit koko Outomaan mokomalla kaljakutsullasi, oli sitten oikealle tahi väärälle Ässälle sanottu   :lol:  . Höh sinun kanssasi, aina saa olla vahtimassa!

Niin tai näin, mutta nyt on joka tapauksessa tehtävä Putinit ja sanottava että No Comments ja että Case is Closed. Unohtakaa koko juttu ja selitykset sikseen. Sattuuhan näitä :scratch: .
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Stara"Indigo, unohdin onnitella sinua. Siis onnea pikkusiskolle :P !

Kylläpäs sinä nyt sekaannukseen saatoit koko Outomaan mokomalla kaljakutsullasi, oli sitten oikealle tahi väärälle Ässälle sanottu   :lol:  . Höh sinun kanssasi, aina saa olla vahtimassa!


Ei Indiksessä mitään vikaa oo! Eikä mennyt kutsu ollenkaan väärälle persoonalle. Älä sää siälä yhtään irvistele!  :twisted:

Sit kyllä setvitään tääki juttu parin viinipullon jälkeen siälä Indiksen pihapuistikossa!   :lol:
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.


S

Sekaannuksia tulee, kun niitä kuuluisia sivupersoonia ja entisiä inkarnaatioitakin on liikenteessä niin paljon, ettei tiedä kenelle milloinkin heittää juttua. Mutta erehtyväisyys on inhimillistä, ja erehtymättömyys taas epäinhimillistä.

Taisi unohtua näistä oudoista kähinöistä se nuotio, josta oli näköjään jo jossain vaiheessa puhetta. Vaikka aika riskipeliä on sytytellä pensaspaloja puistikoissa tai pusikoissa kiehnätessään. Viinipäissään se voikin olla mahdollista, varsinkin jos on kumonnut jo monta pulloa väkeviä...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Indigo

Kiitos kaikille onnitteluista!


Lainaus käyttäjältä: "Stara"Indigo, unohdin onnitella sinua. Siis onnea pikkusiskolle :P !

Kylläpäs sinä nyt sekaannukseen saatoit koko Outomaan mokomalla kaljakutsullasi, oli sitten oikealle tahi väärälle Ässälle sanottu   :lol:  . Höh sinun kanssasi, aina saa olla vahtimassa!

Niin tai näin, mutta nyt on joka tapauksessa tehtävä Putinit ja sanottava että No Comments ja että Case is Closed. Unohtakaa koko juttu ja selitykset sikseen. Sattuuhan näitä :scratch: .



8)  :roll:  8) ...minä saan aina kaiken sekaannuksen valtaan, vähän väliä.   :cry: Siinä asiassa olen aika hyvä.

Minkä sille voin kun olen niin hätpikainen ja aina keksin yhtäkkiä kaikenlaista enkä millään ehdi peruuttaa... Hyvä kai sinun on kun sinä olet saanut kaiken kärsivällisyyden ja minä en juuri nimeksikään.
:(

Indi

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "se"
No, et tietenkään voinutkaan!   :) :)

Voi, kun kuule, mää kyllä jo vähän aikaa luulin, hölmö kun olen, että jospa kuitenkin sekotit mut S:ään...     :cry:

Mutta eihän mua kukaan mihinkään pyydä. Sillon kerrankin kun pyydettiin, en -- kuulemma -- uskaltanukka lähtee...     :wink:

.

Älä itke, Suokkis-kiltti, kyllä minä sinullekin kaljan tarjoaisin. Ihan varmana. Mutta kun se Amari ei tykkää, että sinä luuhaat kaikenmaailman kapakoissa. Mutta älä sure, voin säästää sinulle vaikka yhden simapullon niin saat sen sitten kun olet saanut sen nuotion sytytetyksi kesällä. Amarin voit ottaa mukaan niin et ala hoiperrella ja pysyt niissä saappaissasi.
Ai niin! Niinhän me Staran kanssa pyydettiinkin.... et varmana lähtenyt kun et uskaltanut!  :)


LainaaEi Indiksessä mitään vikaa oo! Eikä mennyt kutsu ollenkaan väärälle persoonalle. Älä sää siälä yhtään irvistele!  

Sit kyllä setvitään tääki juttu parin viinipullon jälkeen siälä Indiksen pihapuistikossa!  

Juu, varmana setvitään ja ...  :lol: juodaan ite ne kaljat!

Niin, olis kyllä teatterilippuja jos katot netistä näytökset, jos ehditte vielä tässä kuussa.


Indigo

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Minkä sille voin kun olen niin hätpikainen ja aina keksin yhtäkkiä kaikenlaista enkä millään ehdi peruuttaa... Hyvä kai sinun on kun sinä olet saanut kaiken kärsivällisyyden ja minä en juuri nimeksikään.
:(

Indi

Laske kymmeneen ennenkuin julkaiset jonkin vastakeksimäsi suurenmoisen idean. Sillä olet jo pelastanut puolet. Vai ehditko kirjoittamaan vielä nopeammin kuin ajattelemaan :shock: ? Ja sitten kun tarkistat kirjoitusvirheitä, voitkin kummata vielä toisen puolen pois....ja lopulta ei jäljellä olekaan mitään ja sammutat koko tietsikan  :roll: .

Ei , kiellän sinua tekemästä sitä, ole sinä vain rauhassa oma kupliva ja värikäs  itsesi. Tylsäksihän täällä elämä kävisi ilman sinun edesottamuksiesi seuraamista  :P . Et sinä ainakaan pahaa kellekkään tarkoita, päinvastoin. Sitäpaitsi avoimen lapsenmieliset ihmiset saavat aina anteeksi, vaikka välillä sanovatkin asioita niin että tulevat joskus kiireessä väärinymmärretyiksi.

Mutta minun kaikkiallinen kärsivällisyyteni on kyllä lievää suurempaa liioittelua. Ehkäpä kärsimättömyyteni liittyy paremminkin käytännön asioitten hoitamisen sujuvuuden vaatimiseen itseltäni ja muiltakin. Se karjalainen veri kun on niin nopeasti virtaavaa lajia. Tunneasioissa en taas tykkää hötkyillä ja kiirehtiä, siinä  kaatuu aitaa niin äkkiä ja tulee pahaa jälkeä aidan molemmin puolin ihan jo vahingossakin. Parempi katsella rauhassa ja tuumailla tässä :wink: .
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Stara"

... siinä  kaatuu aitaa ...

Oho! Staralla täytyy olla kokemusta tuosta, eli tästä:

"Siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu."
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä