Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Unelmista ja vähän muustakin

Aloittaja Tiistai, 05.05.08 - klo:12:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ztara

:roll: Miten niin  :roll: ?
Kyl mä voi hyvin puhua ihan vaan naapuristakin  :twisted: .
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Jaa-a. Vai on toi Stara vielä kaiken muun lisäksi naapurien tirkistelijä.    :lol:
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Ztara

Pöh, ei täällä tirkistellä tarvitse. Kaikki mitä kovalla äänellä sanoo, kuuluu naapuriin  :) .
Alakerran asukkaan yskiminen kuuluu ihan selvästi joka ilta...
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Stara"
Laske kymmeneen ennenkuin julkaiset jonkin vastakeksimäsi suurenmoisen idean. Sillä olet jo pelastanut puolet.
niin mutta...
en minä malta. :D
Suurenmoiset ideat tulevat aina niin nopeasti ja kovalla vauhdilla, että ei jää kuin sadasosasekuntia aikaa siepata se kiinni... muuten se voi mennä menojaan ja ...mistä sitä koskaan tietää etukäteen millainen kultakimpale siinä porhalsi!?
Jälkikäteen kyllä tosin monasti tietää. :o

Lainaa
Vai ehditko kirjoittamaan vielä nopeammin kuin ajattelemaan :shock: ?
Juu :roll:
Etupäässä yritän välttää ajattelua... koska silloin näen niin paljon kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja ja pieniä yksityiskohtia, että en tekisi koskaan kai yhtään mitään.

LainaaJa sitten kun tarkistat kirjoitusvirheitä, voitkin kummata vielä toisen puolen pois....ja lopulta ei jäljellä olekaan mitään ja sammutat koko tietsikan  :roll: .

Niin juuri.

LainaaEi , kiellän sinua tekemästä sitä, ole sinä vain rauhassa oma kupliva ja värikäs  itsesi. Tylsäksihän täällä elämä kävisi ilman sinun edesottamuksiesi seuraamista  :P . Et sinä ainakaan pahaa kellekkään tarkoita, päinvastoin. Sitäpaitsi avoimen lapsenmieliset ihmiset saavat aina anteeksi, vaikka välillä sanovatkin asioita niin että tulevat joskus kiireessä väärinymmärretyiksi.

Huokaus, kiitoksia. Tuottaisikin erityisen paljon vaikeuksia muuttua fiksummaksi. Joskus minä kovasti yritin muutaman vuoden, noin kymmenen, ensimmäinen mieheni ei ymmärtänyt minua ollenkaan ja yritti kovasti kasvattaa minusta jämptiä ja ennalta-arvattavaa ja sopuisaa pikku vaimoa. Olinkin jo melkoisen pikkuinen, en oikein edes enää tuntenut itseäni enkä muistanut kuka olin, sellainen nuppineulanpään kokoinen.

LainaaMutta minun kaikkiallinen kärsivällisyyteni on kyllä lievää suurempaa liioittelua. Ehkäpä kärsimättömyyteni liittyy paremminkin käytännön asioitten hoitamisen sujuvuuden vaatimiseen itseltäni ja muiltakin. Se karjalainen veri kun on niin nopeasti virtaavaa lajia.

mmm, sinä oletkin tehokas käytännön töissä.


LainaaTunneasioissa en taas tykkää hötkyillä ja kiirehtiä, siinä  kaatuu aitaa niin äkkiä ja tulee pahaa jälkeä aidan molemmin puolin ihan jo vahingossakin. Parempi katsella rauhassa ja tuumailla tässä :wink: .
...kidutuskuolemaa...!


Indigo

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

...kidutuskuolemaa...!

Indigo

Sinä siellä mihkään kuole, jäitä hattuun vaan :lol: !
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.


Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Stara"

Sinä siellä mihkään kuole, jäitä hattuun vaan :lol: !

Onko varmaa...

olen yhtä tyyni ja kärsivällinen kuin tämä täti

Edith Piaf - Non, je ne regrette rien (1961)


http://www.youtube.com/watch?v=kFRuLFR91e4&NR=1

tosin en osaa ranskaa enkä tiedä mitä hän tuossa puhuu, mutta kuulostaa oikealta  8)


Indigo

Lisäys tähän vielä:

http://www.youtube.com/watch?v=UW3IgDs-NnA&feature=related

Ztara

Lainaa[quote="Aakku"
][Tämä lause, hieman toisessa muodossa, sisältyy sinällään nk. AA:n tyyneysrukoukseen :D

Jumala,

Anna minulle tyyneys hyväksyä asiat joita en voi muuttaa,

Rohkeus muuttaa ne jotka voin,

Ja viisaus erottaa nämä kaksi toisistaan.

Tuntui niin tutulta tuo kirjoittamasi, kuukausi sitten juuri lueskelin Fransiscuksen patsaan juurella tuota samanmoista tekstiä. Kuvasta puuttuu tekstiosan päältä F.A:n hahmoa kuvaava patsas.

~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä