Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muita outoja foorumeita...

Aloittaja Aakku, 09.05.08 - klo:17:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Michael"Tuohan on parta.

Tukka tai parta, niin aika pitkä on kuvan tytön kaula :D

Lainaus käyttäjältä: "veini"Niin erityistä konttoria ei tosiaankaan ole, mutta se ei suinkaan tarkoita sitä, etteikö tutkivan journalismimme konttoria voitaisi perustaa, mikään ei käsittääkseni suinkaaan sido käsiämme, (mikäli emme sitä sm-halua) :shock:

Sellainen vapaamuotoinen, säännöllisesti epäsäännöllinen, konttori voisi olla vaikka ilmoitusluontoisena ketjuna esim. Pyöreässä huoneessa ! Käsiä ei sidota, ellei joku erityisesti vaadi käsiensä sitomista yms. höystöjä...

LainaaHullumpi ajatus ei oliskaan kerätä jäsenistöltä hieman rahaa, vaikkapa 100-200 euroa nuppi, ja sen jälkeen me lähtisimme nyt Juhannuksen jälkeen suorittamaan tutkivaa jouranalismia, kirjoittaisimme siitä sitten molempien foorumien jäsenistölle jutun, mitä sattui ja silleen :roll:  Lähtisin liikkeelle Matti Jämsän ja Veikko Ennalan jalan jäljiltä, Aakku voisi alkuun vaikka osallistua Miss-Yyteri kilpailuhin, ja minä voisin sitä sitten kuvailla!

Noin periaatteessa ei minulla ole mitään sitä vastaan, että osallistuisin Miss Yyteri kisaan ... epäilen kuitenkin ettei minua oteta sukupuoleni takia mukaan [syrjintää 8)] ... parta pitäisi ainakin ajaa pois ja se ei taas tunnu hyvältä ajatukselta. Viikkokausia menisi totutteluun kun aamuisin peilistä katselisi vieras henkilö :)

Rahaa emme ala ker(j)äämään, koska se viittaa huijaukseen ja se puolestaan on Suomen lain mukaan rikos, josta joutuu raastupaan ja luultavasti myös vankilaan ...

veini

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Rahaa emme ala ker(j)äämään, koska se viittaa huijaukseen ja se puolestaan on Suomen lain mukaan rikos, josta joutuu raastupaan ja luultavasti myös vankilaan ...

Olet kieltämättä oikeassa, tosin olisin voinut sulkeutua pariksi kuukaudeksi esimerkiksi Hämeenlinnan nais- vankilaan, ja tehdä tutkivan journalismin hengessä raportin asiasta, minkälaiset tunnetilat ym, minulla siellä on ollessa, en muista ainakaan että tälläistä koskaan tehdyn!

Otsikon nimi voisi olla vaikkapa "veini nais-vankilassa" hieman Pekka Puupää malliin!


Michael

Lainaus käyttäjältä: veini
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "Michael"

Rahaa emme ala ker(j)äämään, koska se viittaa huijaukseen ja se puolestaan on Suomen lain mukaan rikos, josta joutuu raastupaan ja luultavasti myös vankilaan ...

Olet kieltämättä oikeassa, tosin olisin voinut sulkeutua pariksi kuukaudeksi esimerkiksi Hämeenlinnan nais- vankilaan, ja tehdä tutkivan journalismin hengessä raportin asiasta, minkälaiset tunnetilat ym, minulla siellä on ollessa, en muista ainakaan että tälläistä koskaan tehdyn!

Otsikon nimi voisi olla vaikkapa "veini nais-vankilassa" hieman Pekka Puupää malliin!


Olenko minä tällaisia sanonut, vai laitetaanko Aakun sanoja mun suuhuni? Nicevankila olisi kai kiva.

Riippuu tietysti vankilan henkilökunnasta.

veini

Sory huolimattomuuteni lainauksessa:) Antekee anteeksi!

veini

pinefall

Lainaus käyttäjältä: "veini"Sory huolimattomuuteni lainauksessa:) Antekee anteeksi!

veini

Veini sulla on vanhaksi mennyt nimmari!


dianora

Lainaus käyttäjältä: "veini"

Olet kieltämättä oikeassa, tosin olisin voinut sulkeutua pariksi kuukaudeksi esimerkiksi Hämeenlinnan nais- vankilaan, ja tehdä tutkivan journalismin hengessä raportin asiasta, minkälaiset tunnetilat ym, minulla siellä on ollessa, en muista ainakaan että tälläistä koskaan tehdyn!

Otsikon nimi voisi olla vaikkapa "veini nais-vankilassa" hieman Pekka Puupää malliin!

http://www.punanaamio.fi/galleria/naamiaispuvut/3909A.jpg

Tästä tulikin mieleeni brittisarja The Bad Girls ( tuli joskus Neloselta)  - jos meno on samanlaista Hämeenlinnassa, on sulla muistelemista ja pitkään. Sun pitää päästä just oikeiden vankien suosioon, silloin voisit saada mukaviakin muistoja vankeusajalta, luulen :P Muussa tapauksessa muistelmat olisivat kaameaa luettavaa - tämä kaikki sillä oletuksella, että Hlinnassa meno kuin... Mulla ei ole kokemusta Hämeenlinnasta lainkaan ( ei vankilasta, eikä kaupungista )




Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Tästä tulikin mieleeni brittisarja The Bad Girls ( tuli joskus Neloselta)  - jos meno on samanlaista Hämeenlinnassa, on sulla muistelemista ja pitkään. Sun pitää päästä just oikeiden vankien suosioon, silloin voisit saada mukaviakin muistoja vankeusajalta, luulen :P Muussa tapauksessa muistelmat olisivat kaameaa luettavaa - tämä kaikki sillä oletuksella, että Hlinnassa meno kuin...

Nyt vain veinin on ensin pukeuduttava naiseksi ja esiinnyttävä naisen nimellä. Sitten on tehtävä rikos ... ehdotan trendikästä talousrikosta ja eritoten netissä tehtävää pyramidihuijausta Wincapitan tyyliin. Kai nykyisin Suomessa vanki voi käyttää esim. läppäriä ja kännykkää sellissään, joten saamme melkein reaaliaikaista tietoa - Noora Dian pointti on tärkeä. Pitää luoda suhteet oikeisiin vankehin - väärä valinta saattaa kääntää muistelmat vain mustelmiksi.

LainaaMulla ei ole kokemusta Hämeenlinnasta lainkaan ( ei vankilasta, eikä kaupungista )

Vielä sinäkin ehdit - menet veinin kanssa yhdessä sinne naisten vankilaan ! Teette vaikka yhdessä sellaisen kunnon nettihuijauksen, mutta varoittakaa meitä muita outoja, ettei kukaan sijoita ropojaan siihen kuplaan. Jokin koodisanoma tyyliin "nysse alkaa" tai jotain ... "VeiNora:an ei kannata sijoittaa" tms.

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Vielä sinäkin ehdit - menet veinin kanssa yhdessä sinne naisten vankilaan ! Teette vaikka yhdessä sellaisen kunnon nettihuijauksen, mutta varoittakaa meitä muita outoja, ettei kukaan sijoita ropojaan siihen kuplaan. Jokin koodisanoma tyyliin "nysse alkaa" tai jotain ... "VeiNora:an ei kannata sijoittaa" tms.

Vietävän hyvä idea  :idea: - en tosin ajatellut aloittaa tutustumista Hlinnaan muurien sisäpuolelta, mutta käyhän se näinkin. Taidan olla sen verran outo, että heti iskee tulta, kun ehdotetaan vankilaan menoa  :lol:  :lol:  Onhan siellä lohtuna piilossa olevat miljoonat - odottavat vain, että koittaa vapaus ja pääsemme nauttimaan työn hedelmistä... Veini saa hoitaa tuon muistelu puolen, lupaan. Sekin voin luvata, ettei outomaalaisia huijata
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

veini

Laitan teille varmuuden vuoksi myöskin netti huijari kuvani, mikäli satun kohdalle, näin tiedätte varoa, eikä joku esimerkiksi yritä iskeä minua, siis vahingossa, kun ei tunne!


reedik

Ehdotan, että veini käy ensin sukupuolenvaihdosleikkauksessa (huh onpas yhdyssana) ja sitten raiskaa naapurin isoisän.  Varmasti pääsee Hämeenlinnan naisvankilaan.  Mitäpä tutkivan journalismin nimeen vannova ei tekisi kunnon artikkelisarjan eteen. Sitten, kun veini vapautuisi vankilasta, nän voisi mennä puhtain omintunnoin kotiin vaimonsa luo ja kertoa valehtelematta, ettei harjoittanut penetraatiota naisvankien kanssa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä