Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muita outoja foorumeita...

Aloittaja Aakku, 09.05.08 - klo:17:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "veini"Terveisiä itseltäni Outomaalle, olen hommissa, ja erittäin vaikeassa tietokone tilanteessa..
:P
veini

Ja juuri nyt siellä Saarenmaalla se taisi olla viettämässä outoa miittiä.. ja veikkaan Sedänkin sieltä löytyvän.


Veini, missä viipyy avatari??

Tänään muistin taas, että jo lomalta palattua oli aikomus vähän kiusata Veini-velikultaamme, joka kertoi olleensa merimies.

Paluumatkalla isolla kansainvälisellä lentoasemalla kiemurtelevasa passijonossa kymmenisen henkeä edessäpäin oli outo tyyppi.
Kaikkihan tietävät Popayen tatuoidut käsivarret.. . Muttä tämä oli kuin vähän ikääntyneempi versio, harmaa poninhäntä kaljun alla, T-paita ja hyvin istuvat farkut, selvästi  pitää huolta kunnostaan :D Kääntyessään kohotti kulmakarvojaan ihan kuin "hei!" (sillä suunnalla sanotaan ventovieraillekin että "hei, mitä kuuluu").. ja ensimmäinen ajatus oli, että Veini siinä tervehtii. Mutta eihän se voi olla mahdollista eikä Veini ole harmaa :?:  
Itse asiassa veikkaan, että hän oli niitä Harley Davidson tyyppejä, olemukseltaan päätellen... Easy rider..

veini

Lainaus käyttäjältä: Tiistai
Lainaus käyttäjältä: "veini"

Mutta eihän se voi olla mahdollista eikä Veini ole harmaa :?:  
Itse asiassa veikkaan, että hän oli niitä Harley Davidson tyyppejä, olemukseltaan päätellen... Easy rider..

Kyllä muuten harmaat hiipivät ohimoille, ei mahda mitään:) Olen paremminkin sellaista farkut ja tukkansa lyhentänyt Jimi ajoista luukkia oleva hemmo, korvakorua en käytä (mikäli vaimo ei halua seksileikkeissä"merirosvo-teema") :P

Kylmä totuus on, etten osaa laittaa avatarta, ystäväni ja foorumi-toverini krobbe on hoitanut aina avattareni, mikäli Aakku minulle tänne jonkun hyvän avattaren löytää, laitan sen mielelläni foorumille! Tai annan laittaa..Olen vanhan liiton miehiä, opettelin tietokoneenkin käytön vasta kolme vuotta sitten, ennen en osannut niitä laittaa edes päälle, ainoa jota olin joskus aikanani ennen näpytellyt oli keltainen kirjoituskoneeni, kirjoittelin lapsilleni satuja harrastuksekseni, sitten eräänä yönä kännipäissäni, heitin sen biskajan lahteen, en ollut ilmeisesti teksteihini tyytyväinen :P

Niin että veinin vanha ystävä, makaa tällä hetkellä hyisessä Biskajan lahden pohjassa, odottaen lämpimiä ja herkkiä sulo satuja (herkistä taiteilijan sormista), joita ei enään tule! Mikäli joku nyt sattumalta harrastaa sukeltamista, ja sattuu siellä päin sukeltelemaan, ja koneeni löytämään, otan sen mielelläni takaisin, annan myöskin kopan kylmää Saku olutta löytöpalkkioksi :idea:

veini

Tiistai

#42
Lainaus käyttäjältä: veini

Kylmä totuus on, etten osaa laittaa avatarta... Olen vanhan liiton miehiä, opettelin tietokoneenkin käytön vasta kolme vuotta sitten, ennen en osannut niitä laittaa edes päälle, ainoa jota olin joskus aikanani ennen näpytellyt oli keltainen kirjoituskoneeni, kirjoittelin lapsilleni satuja harrastuksekseni, sitten eräänä yönä kännipäissäni, heitin sen biskajan lahteen, en ollut ilmeisesti teksteihini tyytyväinen :P

veini

Minä opin sen vasta kymmenisen vuotta sitten.. ihan pakon edessä.. jälikasvu naureskeli minun touhuilleni, kirjoitin matkakirjoituskoneella parin sivun mittaisia tekstejä, joita sitten faksasin kun se oli nopeampaa kuin posti. Mutta tällä väliä minun nikki on Hi-tec Mama.. :roll:


Satuja kirjoittava Popeye-Kippari Kalle .. siinä vasta helyttävä mielikuva :P

veini

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"


Satuja kirjoittava Popeye-Kippari Kalle .. siinä vasta helyttävä mielikuva :P

No toki pääteokseni, "Henry Killerin vaiheet" oli kovempaa kamaa :) Siinä Henry tappoi ihmisiä koska he tuoksuivat sterletin mädille, tämä laukaisi henryn tappajan vaistot, Henry oli elänyt kalatehtaan naapurissa koko elämänsä, ja vihasi kalan, sekä mädin hajua yli kaiken..teos on sen verran kovaa kamaa, ettei sitä voi oikein täällä sen enempää pohdiskella :roll: Henryn tyttö-ystävän nimi oli muuten Olga :)

Teos jäi kesken ja syyn kerroin jo aiemmin!  Tämän lisäksi luulin olevani hullu, koska kirjoitan sellaista, nyt olisi paljon helpompaa jatkaa aiheesta koska tiedän olevani, nuorena ei hyväksynyt hulluuttani!  :shock:

Kiitos muuten kovasti Tiistaille, hieno avatar!

veini

Tiistai

LainaaNo toki pääteokseni, "Henry Killerin vaiheet" oli kovempaa kamaa :) Siinä Henry tappoi ihmisiä koska he tuoksuivat sterletin mädille, tämä laukaisi henryn tappajan vaistot, Henry oli elänyt kalatehtaan naapurissa koko elämänsä, ja vihasi kalan, sekä mädin hajua yli kaiken..teos on sen verran kovaa kamaa, ettei sitä voi oikein täällä sen enempää pohdiskella Rolling Eyes Henryn tyttö-ystävän nimi oli muuten Olga :)

:shock:

Uskomattoman hyvä satu aikuisille! Ala sinäkin kirjailijaksi, meillähän on jo ainakin yksi, joka tunnustaa julkaisseensa hulluja juttujaan :D..  nimim. Se, jolla on myös hyvät suhteet kustantajiin   :arrow:


rideon

Aiheesta outoja foorumeita,on tämä,jannut HVM ym. ovat totaalisesti foliopipomiehiä sanan positiivisessä merkityksessä--

http://www.autofoorumi.fi

veini

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"
LainaaNo toki pääteokseni, "Henry Killerin vaiheet" oli kovempaa kamaa :) Siinä Henry tappoi ihmisiä koska he tuoksuivat sterletin mädille, tämä laukaisi henryn tappajan vaistot, Henry oli elänyt kalatehtaan naapurissa koko elämänsä, ja vihasi kalan, sekä mädin hajua yli kaiken..teos on sen verran kovaa kamaa, ettei sitä voi oikein täällä sen enempää pohdiskella Rolling Eyes Henryn tyttö-ystävän nimi oli muuten Olga :)

:shock:

Uskomattoman hyvä satu aikuisille! Ala sinäkin kirjailijaksi, meillähän on jo ainakin yksi, joka tunnustaa julkaisseensa hulluja juttujaan :D..  nimim. Se, jolla on myös hyvät suhteet kustantajiin   :arrow:

Niin:)) Foorumilla on kaksi henkilöä joilta tulee kirja, toinen on rikosromaani, ja toinen on eräs toinen teos, enpä vielä kerro asioista enmpää, koska näin on sovittu:) Henry Killerin vaiheet, on kyllä kuopattu, oli itsellenikin sen verran kovaa kamaa, ja juuri tämä teos sai minut antamaan kirjoituskoneelleni kyytiä, se makaa todellakin biskajan lahden pohjassa, naurattaa itseänikin :roll:  Annan kuitenkin pienen näytteen haudatusta kirjasta, mikäli sen oikein muistan, tähän tapaan se meni...

"Henry saapui sateen raikkaalle torille, hänen oli ostettava joka aamu tyttöystävä Olgalle, kunnollinen sianlihan viipale, lisäksi Olga uhkasi jättää Henryn, mikäli liha ei olisi joka aamu kello 10.00 perillä hänen luonaan! Henry oli kuitenkin nukkunut raskaasti pommiin, ja näin ollen kiire oli valtavaa luokkaa..tämän lisäksi lihakauppiaan torikopilla oli valtava jono, niinpä nyt olivat hyvät neuvot kalliit!!

Henry mietti mitä tekisi, ja viimein hän keksi keinon, hän karjaisi niin lujaa kuin äänijänteet hiukankin kestivät "VAROKAA ELÄINTARHAN LEIJONAT OVAT PÄÄSSEET IRTI, MENKÄÄ KOTEIHINNE", näin hän sai nopeasti jonon häviämään, asteli lihakauppiaan luokse, ja sanoi "kilo sianpotkaa rasvalla", mihin lihakauppias totesi, " MISTÄ TIESITTE, ETTÄ OLEN ENTINEN LEIJONAN KESYTTÄJÄ" ?? En minä sitä tiennytkään vastasi Henry...."

No eikö olekkin parempi, että se kone on siellä biskajan lahden pohjalla... :P

veini

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "rideon"Aiheesta outoja foorumeita,on tämä,jannut HVM ym. ovat totaalisesti foliopipomiehiä sanan positiivisessä merkityksessä--

http://www.autofoorumi.fi

Palstalla näkyi olevan myös osio " VARASTETTUA"  :D . Outoa tosiaan!
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

veini

Huomentas vaans, olens alkanuts kirjoittelemaans Latviaksis, elis terveisiäs vaans tännekkins:) Kesäs on mukavaas aikaas, jas kohtas on kärpäsiäkins:)

veinis

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "veini"Huomentas vaans, olens alkanuts kirjoittelemaans Latviaksis, elis terveisiäs vaans tännekkins:) Kesäs on mukavaas aikaas, jas kohtas on kärpäsiäkins:)

veinis

Terveks veiniks - täälläis aamukahviks ja kohtaks meinasinks rykäistäs aamupaskalsis. Sitten menesiks uimasilleis ja miettiks seuraavaksis siirtois. Jos tuleiksis huonos ilmas, vois vaikka hässelis.

Aakkualsis

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä