Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muita outoja foorumeita...

Aloittaja Aakku, 09.05.08 - klo:17:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: QUITO - 30.09.10 - klo:03:51
.
Niin ja postmanni lähtee sienikurssille.

Postmanni onkin vaikeampi tapaus. Minä en ainakaan ryhdy siihen hommaan.

Juu, ei kannata. Se äijä onkin käynyt läpi sienikurssit, ollut kurssilaisten ja vetäjän mukana opintomatkoilla metsässäkin, kerran mm. eksyi siellä pikkupoikansa kanssa (tai lähti tahallaan omille poluilleen, niinkuin Ässä)

Oppinut testaamaan itse aineistoa, jota sienikirjoista löytyy.... Todellinen hienostunut luontoystävä ja pelkäämätön uuden havainnoija ja ymmärtäjä, mutta perusluonteeltaan vaatimaton Optimisti ja Gentleman, sanan täydessä merkityksessä.

Amanda

LainaaJos uusista ohjeista syntyy sopu, tiedotusvälineiden keskustelupalstoja saattaakin jatkossa koristaa "hyvän käytöksen merkki".

Idea näyttää olevan tiedotusvälineiden kommenttipalstoista. Tuskin kaikkia foorumeita, joita syntyy kuin sieniä sateella voi vahtia. Ei siitä mitään tule..

Vaikka jos minulla olisi Hesarissa tai Kalevassa jotain sanomista, niin kyllä siellä pitäisi vähän moderoida.. ainakin yrittää pysyä asiassa. Tuossa Kalevan jutussa oli kuva mukana, jo 2. viestissä meni hölöttämiseksi..






Sukupuolikäyttäytymisestä voisi joku aloittaa ketjun! :D

karpalo

Eipä juurikaan näytä olevan hyvän journalistiikan taikka eettisen neuvoston malliesimerkkejä.

Täysin ala-arvoista., ilmeisesti joidenkin onnettomien tunareiden ja maailmankuvan oppimisen keskeneräiseksi jättäneiden töherryksiä. Taso ei nouse edes pubiwessojen seinäkirjoituksiin.

Jää alle senkin. Miksi yleensä julkaistaan jossakin lehdessä, jonka vsk/hinta saattaa olla 200 eur.

Tuskin tilaajat tommosta haluaa lukea.?

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 29.09.10 - klo:20:28

Kävin katsomassa. "Syynä jatkuva trollaus".
Etkö sinä opi?  

Myös eräs Eugen on bannattu ja on ilmeisesti vielä pahempi trolli, kun on jo pitempään häpeäpaalussa!

Tuosta taisi unohtua joku smiley, koska AveLazio otti tuon moitteena, melkein pannasi itsensä :D
Ymmärsi väärin.

Sarkastisesti
meinasin, ettei opi Näkökulman säännöille. Meillä trollaa tavallaan melkein kaikki.. ja mahdankohan edes tietää, mitä trolli tarkoittaa.  Eikä me aiota muuttaa mitään mitenkään. Ken ei viihdy, sille ei voi mitään.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: postman - 30.09.10 - klo:13:23


Jää alle senkin. Miksi yleensä julkaistaan jossakin lehdessä, jonka vsk/hinta saattaa olla 200 eur.

Tuskin tilaajat tommosta haluaa lukea.?

Tietääkseni Kalevan Juttutupa on vain netissä, virtuaalista kommentoimista. En ainakaan nähnyt sitä paperiversiossa, ei silti, että olisin etsinyt.

Tuo esimerkki on tietenkin pahemmasta päästä. Olen pari vuotta sitten joskus lukenut siellä päivittäin ja pari kertaa heittänyt kommentinkin. Se ei ilmesty heti, muutaman tunnin päästä tai vasta aamulla, jos illalla kirjoittaa.

Silti näyttää siltä, että nuo kirjoitukset läpäisivät sensuurin--  miten muuten kuva olisi voitu ottaa suoraan monitorilta?



Eugen

#95
.
"Aye, caramba!"

Tiistai

Eikun käy katsomassa sitä banni-ketjua!
http://nakokulma.net/index.php?topic=124.50
"Nimimerkki Eugen on asetettu kuukauden kirjoituskieltoon foorumilla."

Lexan pitää tehdä jotain, että linkit erottuvat selvästi tekstissä, Avekin suuttui mulle.


Siellä on Eugen ollut pannissa. Joku on lainannut nimimerkkiäsi ja varmaan on edelleen siellä kirjoittamassa.

Eugen

#97
.
"Aye, caramba!"

Eugen

#98
.
"Aye, caramba!"

Eugen

#99
.
"Aye, caramba!"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä