Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ihania asioita

Aloittaja Amanda, 11.12.12 - klo:10:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda

Lainasin Positiivin viestiä Klubilta. Miksi piilottaa sitä sinne, kun pitäisi näkyä kaikille ja mainostaa sitä! En ihmettele yllättävää nettikaupan menestystä- sen verran ihania ihmisiä tuntuu olevan sen linkin takana alkaen kirjoistustyylistä, ei mitään koulussa opittua kaunokirjoitusta. Yksistään tavaravalikoima puhuu puolestaan. Löysin ensimmäisen "keittiö"kaappini sieltä, jolloin keittiön koko oli 1.8m x 2metriä. Omani oli kyllä vanha ilmaiseksi saatu.

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 10.12.12 - klo:14:54

Annan tässä teille outomummot aivan ihanan vinkin blogista, jonka pitäjän tunnen, ja joka on linkittänyt helppoja, ihania askarteluohjeita blogiinsa. Saatte laittaa hihat heilumaan, ja tehdä suloisille lapsenlapsillenne ihania askartelujuttuja.

Kas tässä: http://kaunispienielama.blogspot.fi/

Herkullisen ihana blogi!

Outomaan änkyröille pojille, jokaiselle omansa, lahjoitan sieltä neuletyynyn levätä väsyneen päänsä foorumilla ahertamisen jälkeen (pitää vielä löytää punapilkkuista lahjapaperia jostain):


Maksaa kyllä mehukkaat €49.00  ilman tyynyä, mutta on kai heillä tyyny ennestään sulloa siihen.


Yllättävä löytö, itse olen joskus tehnyt yhtä älyttömiä tyynyjä vaikka mistä, en kuitenkaan kutomalla.. yhdestä en kehtaa edes kertoa.  Tai no, se taisi olla joskus sata vuotta sitten lahjaksi: keltainen, johon kirjasin nopeasti jotain matemaattisia yhtälöitä.. Einsteinin  E = mc²  oli ainakin ja tuosta jo huomaa, että matikka oli lempiaineeni.   Itse olin sen ajat sitten unohtanut, mutta yksi sen ajan vanha tuttu siitä muistutti..


THL tiedottaa

Tuo kuvassa oleva tyyny pitää kääntää ensin ympäri, ennen kuin sille voi päänsä painaa. Napit hieroo muutoin korviin ilkeästi.

Ja kun nuo koristeelliset napit pitää laittaa piiloon, menee hukkaan koko hieno muotoilu.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

Posiella

Kiva juttu, Tiistai, että laitoit blogin tänne näin näkyville linkitetyksi. Kyllä siellä hurja määrä seuraajia on. Enkä yhtään ihmettele, koska blogi on satumaisen tunnelmallinen ja todella upeita, itseotettuja kuvia. Sieltä saa ihania vinkkejä edulliseen askarteluun. Nuo pienet lasipurkit, joissa on virkatut päälliset, ovat aivan syötäviä. Blogia on arvosteltu siksi, että on liian unelma. Mutta mielestäni osoittaa vain valtavaa taituruutta yhdistää nettikauppa ja tuollainen tunnelma.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Amanda

#4
En myös ihmettele, jos kateelliset kritisoivat.. eivät ymmärrä markkinoinnista mitään.  Kaikki mainos on unelmien myyntiä, valtaosa tavarasta on turhaa, mutta kaupaksi menee.. varsinkin naisten suuntaan osoitetut.. meikki, nuorennusvoiteet, korut, hajuvedet.. Hatut! :D

Ihanan tyylikäs muuten tuo edellinen.  Muistan, kun meidän paikkakunnalla oli vielä naisten HATTUliike. Joskus tuli ajateltua, etteihän kukaan hattuja enää pidä. Hän taisi tehdä niitä itse..


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 11.12.12 - klo:13:46
... eivät ymmärrä markkinoinnista mitään.  

Myönnän, en ymmärrä sitä, miksi tuotteita pitää markkinoida.
Silloin kun tuote on erinomainen, se menee kaupaksi ilman markkinointia.

Sen ymmärrän, että kelvottomia, epäkelpoja, huonosti suunniteltua, kehnosti rakennettuja, huonoa palvelua muuta tarpeetonta eli rihkamaa pitää markkinoida. Eihän sellaista muutoin kukaan ostaisi.

Älkää nyt sitten vain väittäkö, että naiset, naiset, naiset — he ostavat ihan mitä tahansa.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 11.12.12 - klo:13:46

.  Kaikki mainos on unelmien myyntiä, valtaosa tavarasta enää pidä.

niiku lumilapio, työsormikkaat 6 paria 15 eke, työpuukko 1 eke,
bensiini, sepelisäkki

.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 11.12.12 - klo:13:09
Tuo kuvassa oleva tyyny pitää kääntää ensin ympäri, ennen kuin sille voi päänsä painaa. Napit hieroo muutoin korviin ilkeästi.

Ja kun nuo koristeelliset napit pitää laittaa piiloon, menee hukkaan koko hieno muotoilu.





Napithan ovat pikkujuttu, koristetyynyhän tuo on. Ei siis makoilua varten. Siitä tulee mummu mieleen.

Amanda



THL, luulisi esim., että öljymultit kuin Shell ja mitä niitä on pärjäisivät ilman mainosta. Jo vuosia ainakin minun telkkarissa tulee mainosta, miten ne muka välittävät ympäristöstä ynnä muuta valhetta. Eilen uutisissa sanottiin juuri Shelliä vastaan nostettavan n. 800 miljoonan korvausvaatimukset, koska se on tuhonnut Niger-deltan, siivoaminen kestäisi kuulemma 25-30 vuotta.
26 iljoonaa ihmisiä on menettänyt elinkeinonsa, pellot ja savannat karjapitoa varten.

Mainoksella myy paremmin, ja jos keksii jonkun uuden (turhamaisen) Trendin, niin se se vasta rahaa tietää. Tuota opiskellaan ja on mainostoimistoja, joiden yksi mainoskampanja maksetaan miljoonissa.



Tuplanikkki se vasta ihania asioita mainitsi!! Mutta noiden ihanuuden tietää vasta, kun ei enää kykene niistä nauttimaan..

Posiella

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 11.12.12 - klo:13:58
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 11.12.12 - klo:13:46
... eivät ymmärrä markkinoinnista mitään.  

Myönnän, en ymmärrä sitä, miksi tuotteita pitää markkinoida.
Silloin kun tuote on erinomainen, se menee kaupaksi ilman markkinointia.


Puskaradio toimii kyllä joskus hyvin, mutta hyvä THL, ex-yrittäjänä sun pitäis tietää, että jos ei ihmiset tiedä, että tuotteita on olemassa, ja mistä niitä saa ja millä hinnalla, niin eihän markkinat toimi!!
Ja älä ala kertoa, miten sun päivät oli työtä täynnä, vaikka et markkinoinut yhtään.  :)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä