Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ihania asioita

Aloittaja Amanda, 11.12.12 - klo:10:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda

#20


Tuo noppakolmio voi olla eri tavoilla manipuloitu jollain kuvankäsittelyohjelmalla. Mutta kun tarkkaan katsoo, niin 7 alimmaista ovat eri kuvasta kuin 5 ylimmäistä. Kahdesta kuvasta on taitavasti tehty yksi.. ylempänä olevat valkoisempia, ja alemmissa on varjo, jota olisi ollut työlästä laittaa siihen keinotekoisesti.

Perspektiivin meille opetti hyvin varhain kansakoulussa opettajamme eikä minulla ollut koskaan vaikeuksia sen kanssa. Geomoetria oli muutenkin heti lempiaine, kun sitä aloitettiin.  Mutta tiedän ainakin yhden aikuisen, joka ei vieläkään osaa piirtää sitä :D  

Posiella

Voi varo, Tiistai, nyt vaarit kysyy pian, että mitä sitä...? Ja alapäässä mennään taas. :) Koitapas sinä laittaa täysjärkisenä outona sormi sen nopan päälle, mitä sanoin, niin tajuat, mitä tarkoitan, että miten kuva on tehty.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

.

Mikä sen mukavampaa kuin se, että naiset ovat tyytyväisiä!

Ihanaa!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Posiella

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 29.01.13 - klo:20:13
.

Mikä sen mukavampaa kuin se, että naiset ovat tyytyväisiä!

Ihanaa!



Niin ja ajattele, vielä ne molemmat. Kaikki kaksi tällä vilkkaalla foorumilla. On oikein etuoikeutettu olo. Muuten, onko tietoa, koska alkaa rähinä? Olikos se kolme kuukautta pian täynnä? ...
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 29.01.13 - klo:21:21
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 29.01.13 - klo:20:13
.

Mikä sen mukavampaa kuin se, että naiset ovat tyytyväisiä!

Ihanaa!



Niin ja ajattele, vielä ne molemmat. Kaikki kaksi tällä vilkkaalla foorumilla. On oikein etuoikeutettu olo. Muuten, onko tietoa, koska alkaa rähinä? Olikos se kolme kuukautta pian täynnä? ...

Mikä rähinä on alkamassa ? Ihanaa jos on. Mutta jos ei ala, niin ei she sitten mittään. Onhan täällä tätä mielipiteenvaihtoa kaiken aikaa muutenkin.

Eihän se ole rähinää, jos sanoo mielipiteensä ja on innostunut avaruuden matkoista, koettaen löytää hauskoja matkalaisia sinne kauaksi vieraille aurinkokunnille.


risto

.
Tässä kaveri tekee maailmanennätyksen. Surfaa 30 m korkeissa aalloissa.

Ihanaa katsoa rannalta



http://www.youtube.com/watch?v=58a9xYOweU8

Amanda


Tämä ja  benjihyppääminen on niitä asioita, joita en kuuna päivänä yrittäisi. Tytär kyllä hyppasi kyllä yhtenä vappuna, vaikka äitimuori kielsi  :o  Uida tykkään verkkaisesti pää veden Päällä ja hyvin korkeilla paikoilla huimaa.


Tämä kissa on IHANA yrmeydessään. Teksti kuvalle on "I had fun once. It was awful."  :D


http://www.facebook.com/TheOfficialGrumpyCat

karpalo

#27
 Kissa näyttää hyvin pettyneeltä, ilmeisesti  päivän Gourmee annos oli kaikkea muuta kuin maistava.

Meidän kissa, kuvassa



kun sille yritti tarjota sitä mistä hän ei tykännyt, käänsi heti selkänsä ja klampsi hitaasti ja arvokkaasti  poispäin, käveli muttaman metrin ja vilkaisi taaksensa sillä ilmeellä, että ettekö huomanneet mielenosoitusta.

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Nicht Rauchen - 30.01.13 - klo:08:48
Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 29.01.13 - klo:21:21
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 29.01.13 - klo:20:13
.

Mikä sen mukavampaa kuin se, että naiset ovat tyytyväisiä!

Ihanaa!



Niin ja ajattele, vielä ne molemmat. Kaikki kaksi tällä vilkkaalla foorumilla. On oikein etuoikeutettu olo. Muuten, onko tietoa, koska alkaa rähinä? Olikos se kolme kuukautta pian täynnä? ...

Mikä rähinä on alkamassa ? Ihanaa jos on. Mutta jos ei ala, niin ei she sitten mittään. Onhan täällä tätä mielipiteenvaihtoa kaiken aikaa muutenkin.

Eihän se ole rähinää, jos sanoo mielipiteensä ja on innostunut avaruuden matkoista, koettaen löytää hauskoja matkalaisia sinne kauaksi vieraille aurinkokunnille.

Ei täällä, ihan toisaalla, kunhan puaatti rantautuu.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Amanda



Ihana unohtunut laulu.. tulee hyvä mieli.

Nina Simone - Here Comes The Sun


http://www.youtube.com/watch?v=NJiC6cA3dUA

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä