Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ihania asioita

Aloittaja Amanda, 11.12.12 - klo:10:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda



Siskolta ihana kuva, piristi päivää kummasti! Vaikka onkin itse koiraihminen, minä taas En tykkää koirista.. on trauma pikkutyttöajoilta.


karpalo


Laitoin Googleen "unbelievable" tuli tollanenkin kuva:



Mitähän tuo toisi mieleen ?

AveLazio

Hienoja kuvia. Kiitos. Tuo "uskomaton" on tosiaan uskomaton.
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo




Siinä meidän vuosi sitten edesmennyt Norjan metsäkissamme.

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen


AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Amanda



Nicht rauchenin kissa oli persoona, uskon, että on ikävä.
Mulla on vieläkin ikävä sitä yhtä nuorta kollia, joka valitsi minut emännäkseen ja joka pari kuukautta myöhemmin sai oireista päätellen myrkytyksen (ulkokissa).. tuli kuumeisena huojumaan terassille vaikka oli ed, päivänä ollut täysin OK ja sitten katosi. Löytyi myöhemmin meillä pensaan alta..  :'(


"You have to sniff out joy. Keep your nose to the joy trail." -Buffy Sainte-Marie

Amanda

#47
Pällistelin äsken näitä Kalevan lukijakuvia.. vaikka olen noilta maisemilta en ole koskaan nähnyt tai kuullut näista emomättäistä! Pikkumättäät tiedän, hankalia kävellä, pitää varoa siroja nilkkojaan ;)  http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/peikonpaat-kiehtovat-kuvaajia/629987/







risto

.
Upea juttu noi peikon päät. 2012 on hyvä.

Amanda

#49
Katselin lisää Kalevan lukijakuvia. Kuukauden kuvista minusta paras tänä vuonna on tammikuulta. http://www.kaleva.fi/lukijalta/kuvat/kuukauden-kuvat/66957/
Mustavalkoisuudessaan suorastaan mestarillinen. Väreistä huolimatta siinä outo Suomen kansa nauttii siitä, mitä kohtalo on heille suonut sään puolesta.


.. miksihän esi-isämme vaelsivat noinkin pohjoiseen, kun etelämpänäkin oli tilaa? Oli niitä turkiksia muuallakin pyydystettäväksi.. se oli varmaan luonteenpiirre.. jota on sittemmin vielä jalostettu  :D

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä