Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Maailmanloppu kohta

Aloittaja AveLazio, 18.12.12 - klo:18:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Posiella

#20
Mutta eikös se Jeesuksen paluu oisi niinku iloiseksi asiaksi rinnastettava, eikä mikään maailmanloppuun rinnastettava asia? Jos Jeesus oli aikoinaan kirvesmiehen poika ja sillai radikaali, että seurusteli huonojen naisten, roistojen ym kanssa ja teki ihmetekoja, niin millainen olisi uusi, palaava Jeesus rinnastettuna nykyaikaan? Onko hän jo syntynyt ja alkaa toimia vasta kolmikymppisenä kuten viimeksikin? Tämä ei oo sitten tarkoitettu miksikään jumalanpilkaksi. Rohkenenpa näin yksinkertaisena naisihmisenä tämmöisiä vaan arasti kysellä näin viimeisinä (?) päivinä.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 19.12.12 - klo:13:01
Mutta eikös se Jeesuksen paluu oisi niinku iloiseksi asiaksi rinnastettava, eikä mikään maailmanloppuun rinnastettava asia? Jos Jeesus oli aikoinaan kirvesmiehen poika ja sillai radikaali, että seurusteli huonojen naisten, roistojen ym kanssa ja teki ihmetekoja, niin millainen olisi uusi, palaava Jeesus rinnastettuna nykyaikaan? Onko hän jo syntynyt ja alkaa toimia vasta kolmikymppisenä kuten viimeksikin? Tämä ei oo sitten tarkoitettu miksikään jumalanpilkaksi. Rohkenenpa näin yksinkertaisena naisihmisenä tämmöisiä vaan arasti kysellä näin viimeisinä (?) päivinä.

Hihitellään yhdessä.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Posiella

Mitäh! Rupesikko jo ottamaan? Vai mikä hihityttää? Orotas vielä vähän, mun pitää ensin kolata lumi pihasta.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

AveLazio

Ylihuomenna nähdään, tuleeko Jeesus vai inkakalenterin maailmanloppu..
At a narrow passage there's no brother, no friend


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 19.12.12 - klo:17:50
Mitäh! Rupesikko jo ottamaan? Vai mikä hihityttää? Orotas vielä vähän, mun pitää ensin kolata lumi pihasta.


Ja tämäkö ei ollut kirjoitettu kieli poskessa, Posi?:
(lihavoin pari kohtaa)

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 19.12.12 - klo:13:01
... Tämä ei oo sitten tarkoitettu miksikään jumalanpilkaksi. Rohkenenpa näin yksinkertaisena naisihmisenä tämmöisiä vaan arasti kysellä näin viimeisinä (?) päivinä.


Voi, meitä tosikkoja ... mihin me tässä vielä päädymmekään.
Jos sanaa neekeri ei olisi aikoja sitten kielletty, niin varmaankin neekerien pataan.







Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 19.12.12 - klo:18:24
Ylihuomenna nähdään, tuleeko Jeesus vai inkakalenterin maailmanloppu..

Onko sulla maailmanloppukalenteri seinällä vai mistä tiedät?

Montako luukkua siinä on tälle kuukaudelle?

.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 19.12.12 - klo:17:50
Mitäh! Rupesikko jo ottamaan? Vai mikä hihityttää? Orotas vielä vähän, mun pitää ensin kolata lumi pihasta.

Kyllä minunkin piti hihittää, ihan pakosta!  Oli ne aikoja, kun näkkileivällä hihitettiin niin, että piti piilotella sitä tyhjänhihittämistä lähimmäisiltä :D

Tuo Maya-kalenterin oli joku linkannut=linkittänyt naamakirjaan,

AveLazio

2 luukkua jäljellä. Mitä meinaatte tehdä!
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä