Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muistopäivä

Aloittaja AveLazio, 13.03.13 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Tiistai-portto, arabien varpaannuolija (OLIKO SIINÄ uusia sanoja sinulle kun kerran kaipasit - olet yhtäkkiä tosi outo, vanhuuttasi kai, vai miks).

Kaikki arabimaat ovat diktatuureja. Saudit, Jordania ja koko muu kehitysmaasakki. Minä olen kuules kiertänyt aluetta aika paljon. Ja nähnyt niitä maita muualtakin kuin taksin ikkunasta. :D

Miksi sinä kuihtunut Tiistai-täti puhut politiikasta ja sodista ja semmoisesta, jossa vain nolaaat itsesi. Miksi ihmeessä haluat mokata kaikkien edessä! Enhän minäkään kirjoittele ruokaresepteistä... Pysyttelehän sinä niissä. Jooks. ::) ::) ::)

J.K. AveLazio ei sotimassa sankaritöitä tehnyt. Kai.. Mutta suutani eivät ole sulkeneet edes arabidiktatuurit, jotka ovat sinusta tehneet tuommoisen vapisevan hiiren. Häpeä, että solvaat muita oman heikkoutesi katkeroittamana. Ymmärrätkö?

J.K. 2 Säälisin sinua, jos et olisi noin vihamielinen. Ehkä sinun pitäisi bannata itsesi  :D :D :D tai sitten keskittyä tätien juttuihin.
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Minähän sanoin, että EN OLE sankari - voi sinä höpsö setä. Ja miten perustelet minun tappaneen jonkun työni aikana? ;) Mitä minulla olisi sitten ollut arabihulttiomaissa pelättävää... ;)  Työnantajanikin oli arabihallitus. Annoin heille kielitieteellistä opastusta. :D Murhannut en ole koskaan ketään - tajuatko että tuosta voisit joutua herjaussyytteeseen. Älä aina matki palvomaasi Tiistaita, joka on toinen hölöttäjä. Voe sinnuu, Tupla.

Älä kirjoita minun elämäkertaani. Joohan, kiva ukkeli.

Nimim. "Arabin vammauttama, joka rakastaa maailman arabeja ja muitakin musulmaaneja"
At a narrow passage there's no brother, no friend

Amanda

#12
Mitä se kansanviisaus sanoikaan omakehusta...

Huvittuneena täällä. Kuule nyt nimim. AveLazio. Minä tiedän takuulla enemmän Lähi-Idästä kuin sinä, vaikka kuinka paasaisit.
Puhun jopa arabiaa sujuvasti, lehtien lukeminen on kuin alakoululaisella, koska se on kirjakielta, lyhyitä vokaaleja EI yleensä kirjoiteta tai ne osoitetaan merkeillä edellisen kirjaimen yhteydessä, ja joita ei ei arkikielessä kirjoiteta vaan oletetaan, että sujuva lukija ja puhuja arvaa ne ilmankin asian sisällöstä.

Juuli Hukkaskukka

#13
.


Että joku arabiaa puhuu. Jopas jotain. Sen hyvin harva hallitsee. Mitä nyt muutama miljoona tai miljardi. Muuten, kuka se nyt kehuu. Mukavia nämä Suomen talvisodan muistopäivän ajankohtaiset aiheet
Muistellaan arabiveljiämme..
Ainiin, kuulukohan asia lainkaan minulle. Epäilen.
Avelle kuuluu, ehdottomasti. On mitä ilmeisemmin vankka pohja.
Ei arvaile.
reino & aino hukkanen

AveLazio

Mitenkäs se Tiistai nyt noin älähtää kun kalikka kolahtaa. Tiedänhän minä, että esität kaikkien alojen asiantuntijaa. :D Ja saat kaikin mokomin puhua arabiaa ja varmaan tunnet hyvin kotikulmiesi torihinnat ja ehkä oot näppärä käsitöissä ja muutakin kivaa. Ole ylpeä taidoistasi. Olethan.

Mutta ymmärrä samalla, että on paaaaljon asioita, joista tiedät vain vähän. Tai et sitäkään. Niin että jospa jättäisit nuo politiikka- ja sotajutut muille. Sopiiko. Sopiihan.

Kerro vähän kuskus-ruuista seuraavaksi. OK?
At a narrow passage there's no brother, no friend


Amanda


Millä vuosisadalla AveLazio elää?

Naiset kuuluu hellan ja nyrkin väliin?  "Upseeri ja herrasmies" :P
Jopa monissa arabimaissa naiset ovat pääseet tuosta irti.  Katso wikipediasta.

Omakehusta sen verran, että nyt 13 vuotisen foorumielämäni aikana ensi kertaa tuosta mainitsin puhuvani sujuvasti arabiaa, kun puhuu muutama sata miljoonaa äidinkielenään ja kohta 2 miljardia muslimia ainakin vähän. Osaanhan minä suomeakin, jota puhuu jotain 6 miljoonaa ihmistä..



Juuli Hukkaskukka

#16
.
Kerta se on ensimmäinenkin. Millä vuosisadalla elää arabinaiset.
Olen kuunnellut uutisia, lukenut lehtiä. katsellut telkkaria. Eri käsitys arabinaisten vapaudesta ylivoimainen.
Miksi burkhat. Miksi haaremit.  Miksi julma uskonto.  Esimerkkinä vain sukuelinten silpominen, naisten kivitys. Sehän se vapautta. Arvailetko sinä, Tiistai, jotta tämmöistäkin siellä,  tosin pienissä määrin esiintyy.
Älä yritä, Tiistai. Ave ON upseeri ja herrasmies.
On oikein hyvin sujunut otsikon -.Talvisodan muistopäivä  - alla kirjoittelu. Nöyrimmät Kiitokseni Isillemme. Suomen vapaaksi teitte.
Teitä tässä kunniottaen muistelemme.
Lukuisin muistokirjoituksin.
.
reino & aino hukkanen

Amanda

#17
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 15.03.13 - klo:08:50
Mitenkäs se Tiistai nyt noin älähtää kun kalikka kolahtaa.

Avelazio on kalikoiden asiantuntija!

Mitenkä se sattui ja kovaa, jopa alitajuntaan, kun katselit videoa hampaisiin asti aseistetuista IDF:n urheista sotilaista, jotka huvikseen tähtäsivät ja Ampuivat Kovilla pojankloppeja sadan metrin päässä. Lipuilla ja laululla aseistettuja, kivenheiton matka on pitempi.  Ja sitten uhkasivat heitä puolustanutta teinityttöä, joka tivasi "why are shooting at them??" yhä uudelleen. Kun tähtäsi kohti pari metrin päästä, tyttö nosti kätensä ylös. Olisi varmaan ammuttu, jos ei korealainen kameramies ei ollsi ollut kuvaamassa tapausta.

Tämä on arabien arkea länsirannalla.

Juuli Hukkaskukka

#18
.
Tiistai kirjoitti.

Millä vuosisadalla AveLazio elää?
Naiset kuuluu hellan ja nyrkin väliin?  "Upseeri ja herrasmies" Näyttää kieltä
Jopa monissa arabimaissa naiset ovat pääseet tuosta irti.  Katso wikipediasta.

******

Edellisessa kirjoitat päinvastoin. Ei olekaan vapaita. Sinä puhut ei tavalla eri viesteissä.
Miksi ihmeessä.
Ei minun tarvitse katsoa Wikipedista. Jokapäivä tulvii telkkarikin uusinta tietoa.
Kukahan on kalikka.
.

.
.
reino & aino hukkanen

Amanda

#19
AveLazio juhlii talvisodan loppua ja niin Tiistaikin muistellen rakasta isäänsä, joka ei koskaan hiiskunut sanaakaan sodasta, ainakaan lasten kuullen kotona. Minä en koskaan kuullut siitä juuta eikä jaata. Todellinen sankari.

On niitä, jotka haluavat hakea Karjalan takaisin, Jos suomalaiset olsiivat olleet kuin palestiinalaiset nyt, Suomi olisi itsenäinen ehkä vasta pari kymmentä vuotta, kun kommunismi hävisi..



Juulin argumentoinnissa en pysy mukana.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä