Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi naiset ovat niin ihania

Aloittaja AveLazio, 01.06.13 - klo:20:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Frux

Eiköhän anneta kaikkien kukkien kukkia täällä foorumillakin?  Jos joku ei tykkää toisen jutuista, niin onko pakko vetää herne nenään? Nyt on käynnissä Toopen ja KK:n savustus. Miksi? Mun puolestani täällä saa esittää mitä vaan mielipiteitä. Jos olen eri mieltä, niin sanon sen. Toinen voi sitten sanoa takaisin ja se siitä.

Kasvakaa aikuisiksi isot miehet!

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 05.08.14 - klo:20:09
Eiköhän anneta kaikkien kukkien kukkia täällä foorumillakin?  Jos joku ei tykkää toisen jutuista, niin onko pakko vetää herne nenään? Nyt on käynnissä Toopen ja KK:n savustus. Miksi? Mun puolestani täällä saa esittää mitä vaan mielipiteitä. Jos olen eri mieltä, niin sanon sen. Toinen voi sitten sanoa takaisin ja se siitä.

Kasvakaa aikuisiksi isot miehet!

En tiedä onko mikään savustus menossa.

Asiat riitelee, ei ihmiset.

Kun asiat kerran riitelee, niin ihmisen  on puututtava, löytääkseen syyt,  myös siihen mistä riideltävä asia on peräisin, sehän on vain perusteellisuutta, my dear.

risto

#482
Lainaus käyttäjältä: Angela December - 05.08.14 - klo:20:09
Eiköhän anneta kaikkien kukkien kukkia täällä foorumillakin?

Herran pieksut


Suti

minä en pidä tuon supernanny Angelan jutuista. Mikä se luulee olevansa?
Tulihan sanottua.
Ja tämä ei ole mitään savustusta.
päivä kerrallaan

jösses

#484
Kyllä täällä muutama ihminen riitelee ilman asiaakin ja savustus on käynnissä. Mitähän te raukat tekisitte, ellei teillä olisi ketään nokittavaa? Nokkisitteko silmät päästänne toinen toisiltanne? Näkökulman kesäloma oli Outomaan tilaisuus, joka ei toistu. Kukapa tänne haluaisi tulla nokittavaksi? Uudet joutuvat ensimäisinä muiden raateluhampaisiin. Jos Näkökulma päättää jatkaa kesän jälkeen, niin veikkaan, että vanhat kukot jäävät tunkiolle. Joku kanakin on tietysti joukossa ja heitä sentään kohdellaan hiukan hienotunteisemmiin, mutta vain hiukan. Yllä esimerkki hienotunteisesta kohtelusta.


Frux

Angelasta ei tarvi tykätä, mutta silti Angela pysyy täällä, jos häntä huvittaa, koska Angela on virtuaalimimmi.   Jos Angela pyytäisi modea kaivamaan Posin vanhan profiilikuvan naftaliinista, ja Posi antaisi luvan käyttää sitä, niin olisi kiva testata, miten vaarien käytös täällä muuttuisi... ;)

sniper

Älä sä Angela välitä mistään posin avatarkuvasta vaan jatka aivan kuten ennenkin olet tehnyt kaikkihan me täällä nalkutamme toisillemme ja mikäs sen mukavempaa onkaan, varsinkin näin kesä kuumalla??
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Suti

Mitä se Angela pökeltää? Totta kai olet täällä, minä vaan en tykkää tuosta vaarittelusta ja pojittelusta.
En ole ehdottamassa että sinut vaiennettaisiin tai jopa ulkoistettaisiin, mutta olen käsityksessä että sallittua on kertoa etten pidä tyylistäsi.

Minua ei pelota vaikka hakisit pappasi luurangon, en ymmärrä tuollaista uhittelua. Kai se on kultivoitunutta sisäpiirijuttua.
päivä kerrallaan

risto

#488
Lainaus käyttäjältä: Angela December - 05.08.14 - klo:20:40
Angelasta ei tarvi tykätä, mutta silti Angela pysyy täällä, jos häntä huvittaa, koska Angela on virtuaalimimmi.   Jos Angela pyytäisi modea kaivamaan Posin vanhan profiilikuvan naftaliinista, ja Posi antaisi luvan käyttää sitä, niin olisi kiva testata, miten vaarien käytös täällä muuttuisi... ;)

Anhela on hukannut luutansa. Siksi se tossa nyt ärisee..

Kyllä täällä jokainen yrittää olla 5 kertaa parempi kuin on. Ei pitäisi moittia mutta kateeksi käy.
.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 05.08.14 - klo:20:59
Anhela on hukannut luutansa. Siksi se tossa nyt ärisee..

Kyllä täällä jokainen yrittää olla 5 kertaa parempi kuin on. Ei pitäisi moittia mutta kateeksi käy.

Ja kateutesi sai taas ylivoiman. ;D
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä