Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi naiset ovat niin ihania

Aloittaja AveLazio, 01.06.13 - klo:20:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kremppamestari

Ihmeketju höpötystä Israelista ja seniileistä vaikka otsikko kertoo ihan muuta. Tosin ei siitäkään olisi keskustelun aiheeksi.

Totean futisfoorumin tyyliin: ketju lukkoon ja avaajalle bänniä.

karpalo

#511
Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 08.08.14 - klo:19:45
Ihmeketju höpötystä Israelista ja seniileistä vaikka otsikko kertoo ihan muuta. Tosin ei siitäkään olisi keskustelun aiheeksi.

Totean futisfoorumin tyyliin: ketju lukkoon ja avaajalle bänniä.

Parasta olisikin avata jonkinlainen kremppaketju.

Siinä tulisi kaikkien voihkia ja valitella. Mikään muu kuin hirveä kipu ja jalkaterien murskautuminen ei voisi olla sen parempaa ajanvietettä.

Kaikki Helvakon Kremppaiset koko maailmassa LIITTYKÄÄ YHTEEN TOITOTTAMAAN ASIAANNE

Kremppaisten vallankumous on tätä päivää. Huolehtikaa, että nivelenne niksuvat ja klonksuvat, niin voitte saada sympatiaa Foorumeiden raunioihmisiltä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Toope - 07.08.14 - klo:23:04
Tämänkään keskustelunaihe ei ole minun luomani. Miksi ette silti kykene keskustelemaan asiasta?

Asiallista keskustelua minäkin pyydän sinulta.

Se ei ole asiallista, että kaikki mitä linkkaat ja toitotat, mikä omasta mielestäsi on kaukasidiläistä ihanne-elämää Hollywoodeineen ja Bollywoodeineen, niin minun mielestäni se ei voi olla maailman totuutta, jos oikein silmiin katsotaan ?

Se on vain hyvin kapea sektori, mistä tihruat omaa mallimaailmaasi. Sellaista ei ole missään, kauniine naisineen (sinun mielestäsi), kauniita köyhiä on maailmassa vaikka kuinka, eivät asu Hollywoodissa.

Sektorisi tutkia maailmaa on niin kapea, ennakkoluuloinen ja omahyväinen, sekä kohdennettu köyhiä ihmisiä vastaan (alikehittyneet maat), huolimatta uskonnosta, niin tuonkaltaista "infoa"en ainakaan itse niele pureskelematta.

Vaikuttaa siltä, että kaikkien ennakkoluulojen Suomen ennätystä ollaan sivuamassa.

Toope, kun tykkäät tanssia tähtien kanssa, niin oletko koskaan tutkinut, voisitko pelastaa maailman rumien ihmisten invaasiolta ?

Toope

#513
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 08.08.14 - klo:20:23
Lainaus käyttäjältä: Toope - 07.08.14 - klo:23:04
Tämänkään keskustelunaihe ei ole minun luomani. Miksi ette silti kykene keskustelemaan asiasta?

Asiallista keskustelua minäkin pyydän sinulta.

Se ei ole asiallista, että kaikki mitä linkkaat ja toitotat, mikä omasta mielestäsi on kaukasidiläistä ihanne-elämää Hollywoodeineen ja Bollywoodeineen, niin minun mielestäni se ei voi olla maailman totuutta, jos oikein silmiin katsotaan ?

Se on vain hyvin kapea sektori, mistä tihruat omaa mallimaailmaasi. Sellaista ei ole missään, kauniine naisineen (sinun mielestäsi), kauniita köyhiä on maailmassa vaikka kuinka, eivät asu Hollywoodissa.

Sektorisi tutkia maailmaa on niin kapea, ennakkoluuloinen ja omahyväinen, sekä kohdennettu köyhiä ihmisiä vastaan (alikehittyneet maat), huolimatta uskonnosta, niin tuonkaltaista "infoa"en ainakaan itse niele pureskelematta.

Vaikuttaa siltä, että kaikkien ennakkoluulojen Suomen ennätystä ollaan sivuamassa.

Toope, kun tykkäät tanssia tähtien kanssa, niin oletko koskaan tutkinut, voisitko pelastaa maailman rumien ihmisten invaasiolta ?

Kiva olla suosittu, ainakin jollain tavoin...

Olen yrittänyt herättää keskustelua tietyistä asioista, mutta eihän se näytä onnistuvan, kun palaute on heti tuollaista! Kukapa ei turhautuisi siihen, että jokaiseen näkemykseen vastataan henkilökohtaisuuteen kohdistuvin näkemyksin. Minulla oli tässä mielessäni hyvä keskustelunaihe, mutta enpä taida viitsiä sitä esittää. Hukkaan menisi.

ps. Modifioin hieman kommenttiani ärsytyksestä selvittyäni.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Toope

http://www.hs.fi/sunnuntai/a1405748282175

En ole tosiaan ainoa henkilö, joka näitä asioita miettii.

Lainaus käyttäjältä: HSAmerikkalaisprofessori haluaisi rajoittaa kauniiden suosimista lailla.
Ihan oikeasti siis!?

LainaaAmerikkalaisprofessorien Daniel Hamermeshin ja Jeff Biddlen tutkimusten mukaan kauniina pidetyt naiset ansaitsevat kahdeksan prosenttia enemmän kuin naiset keskimäärin. Vaatimattomimman näköisten naisten palkka sen sijaan on neljä prosenttia naisten keskiarvoa pienempi.

Komeimmat miehet puolestaan tienaavat neljä prosenttia sukupuolensa keskiarvoa enemmän, rumat miehet peräti 13 prosenttia vähemmän.
Eli tietyt kauneusihanteet elävät vahvoina yhteiskunnassa ja niitä edustavat ihmiset menestyvät paremmin.

Lainaa"Ihminen on biologinen olento. Usein ei-sanallinen vaikutelmamme toisesta ihmisestä painaa enemmän kuin sanallinen."

Mieltymys ei ole välttämättä tietoinen valinta, se voi olla pitkälti biologinen valinta. Tähän itsekin paljolti uskon, ihminen on paljon enemmän biologisen perimänsä orja, kuin tietoisen valintansa herra/lady.

Loppuartikkeli menee vähän lässytykseen, mutta on siinä asiaakin. On olemassa tiettyjä ulkonäköideaaleja, joiden kautta yhteiskunnassa menestytään. On selvää, että TPS haluaa lätkäkehänsä tanssityttöihin niitä nättejä, eikä keskinkertaisia. Tämä on selvä asia. Mutta ilmiö toimii yhteiskunnassa yleisemminkin, yleisesti kivemmannäköisille lienee ovet ovat vähän avoimempia kuin toisille. Pätevyys ei ole ainoa kriteeri. Ei ole välttämättä kiva juttu, mutta näin vaan on.

Lainaus käyttäjältä: karpaloSe ei ole asiallista, että kaikki mitä linkkaat ja toitotat, mikä omasta mielestäsi on kaukasidiläistä ihanne-elämää Hollywoodeineen ja Bollywoodeineen, niin minun mielestäni se ei voi olla maailman totuutta, jos oikein silmiin katsotaan ?

Ei kyse ole minun mieltymyksistäni. Puhuin tuolla aiemmin esim. Hollywoodin mieltymyksistä, jotka eivät edes vastaa minun naisihannettani. Kyse on kuitenkin median ja valtakulttuurin muodeista, tietyt mallit ovat in, toiset out.


"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope


karpalo

Lainaus käyttäjältä: jösses - 06.08.14 - klo:07:16
Israelilaiset eivät näytä olevan sitä mieltä, että kaikkialla maailmassa on ihania naisia, paitsi ehkä rähisevien ja kiukkuaan purkavien seniilien äijien kodeissa.

Ei ne israelilaiset seniilit kans mitään tajuu kauniista naisista Voi Jösses sentään !

Illalla Helsingissä esiintyvä supertähti: Voi jösses, vilautinko rintojani?

http://www.iltalehti.fi/popstars/2014091118655700_ps.shtml

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä