Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kiinalainen onnenluku

Aloittaja Eugen, 08.08.08 - klo:08:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Stara"
Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"

Miten niin kyynisyys? Minähän olen vain inhopessimisti jo asennetasolla koska on paljon mukavampaa yllättyä iloisesti jos kaikkein pahinta ei joskus tapahdu. Siinä on syytä olla elämäänsä tyytyväinen. :wink:

Hmmm... Tämä oli kuin suoraan Alien Weirdin suusta, mikä häkellyttävä asenneyhtäläisyys  :shock:  :P  !

Juu
Olen edelleen samaa mieltä.
Voi kyllä johtua siitä että olen huono kestämään pettymyksiä.
Optimistit  ei saa olla herkkänahkaisia mutta minä olen.



.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "se"

Aviosiippaparka!

.

:wink:  8)

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"

Miten niin kyynisyys? Minähän olen vain inhopessimisti jo asennetasolla koska on paljon mukavampaa yllättyä iloisesti jos kaikkein pahinta ei joskus tapahdu. Siinä on syytä olla elämäänsä tyytyväinen. :wink:

Näitten kaikkien kirjoitustesi perusteella en jostakin syystä pidä sinua inhopessimistisenä.....vaikka sen aina välillä kerrotkin :?

Tiistai

Samat sanat, harvinaisen positiivinen elämänasenne minustakin pilkistää Sedän virtuaalihahmon läpi :)

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Samat sanat, harvinaisen positiivinen elämänasenne minustakin pilkistää Sedän virtuaalihahmon läpi :)

Hmm!!!

Kuulostaa aivan niinkuin tytöt pitäisivät inhopessimismiä jotenkin rumana tai paheksuttavana asiana
ja sen seurauksena mukavat tyypit eivät voisi olla inhopessimistejä, inhopessimismi pitää selittää joksikin muuksi.


Minä pidän inhopessimisteistä. Inhopessimismi on reipas ja rehti elämänasenne.
Eipä silti, kyllä positiivinenkin voi olla yhtä hyvä tyyppi kuin inhopessimisti,
mutta oprimistit ovat pessimistejä paljon paksunahkaisempia
niiden kun pitää aina kestää pettymykset toiveidensa jatkuvasti romahdellessa.



.


Paha setä

Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"Minä pidän inhopessimisteistä. Inhopessimismi on reipas ja rehti elämänasenne.
Eipä silti, kyllä positiivinenkin voi olla yhtä hyvä tyyppi kuin inhopessimisti,
mutta oprimistit ovat pessimistejä paljon paksunahkaisempia
niiden kun pitää aina kestää pettymykset toiveidensa jatkuvasti romahdellessa.

Totta puhut. Naiset eivät ole vielä ymmärtäneet että vain pessimistillä on aihetta hymyyn kun taas optimistilla on ainainen itku ja hammasten kiristys. Pessimistit ovat maailman onnellisimpia ihmisiä, tapahtuipa mitä tahansa. Joko se oli odotettavissakin tai sitten se ei ollut pahin mahdollinen tapahtuma.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Perjantai

Olen aina pitänyt itseäni optimistisena.....tuon mukaan sitten olisinkin inhopessimistinen....minun elämä ei ole kyllä hammasten kiristelyä päivittäin.Olen iloinen ja onnellinen ihan aidosti päivittäin....en kylläkään mieti,että tapahtuuko jotain kamalaa....olen kyllä varma,että välillä tapahtuu ja siitäkin sitten selvitään tavalla tai toisella.Olen kyllä aika pienistä ja ehkä toisten mielestä aika vähäpätöisistäkin asioista iloinen....kartan kyllä totaalisesti tietyntyyppisiä ihmisiä,jotka aiheuttavat minulle pahaa oloa....paitti töissä en voi niin tehdä...mutta sehä onkin vain työtä ja oven voi sitten sulkea päivän päätteeksi :roll:
...ainakin useinmiten.

Tunnen useita "aitoja" pessimistejä....enkä edelleenkään taida itse olla sellainen....enkä usko,että  Paha setäkään on  

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"
Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"Minä pidän inhopessimisteistä. Inhopessimismi on reipas ja rehti elämänasenne.
Eipä silti, kyllä positiivinenkin voi olla yhtä hyvä tyyppi kuin inhopessimisti,
mutta oprimistit ovat pessimistejä paljon paksunahkaisempia
niiden kun pitää aina kestää pettymykset toiveidensa jatkuvasti romahdellessa.

Totta puhut. Naiset eivät ole vielä ymmärtäneet että vain pessimistillä on aihetta hymyyn kun taas optimistilla on ainainen itku ja hammasten kiristys. Pessimistit ovat maailman onnellisimpia ihmisiä, tapahtuipa mitä tahansa. Joko se oli odotettavissakin tai sitten se ei ollut pahin mahdollinen tapahtuma.

Meneekö teillä pojat termit sekaisin?   8)
 Tarkoitatteko  realistia pessimistillä?  Realisti voi olla onnellinen ja aina hymyillä, koska  tietää mikä on mahdollista ja mikä ei.

Parempi kuin optimisti tai pessimisti ;)

Paha setä

Ei nyt sotketa realismiakin tähän koska realisti tunnustaa olemassaolon rajoitukset. Toki niin tekee pessimistikin, mutta pessimisti ei odota mitään hyvää. Optimistille se klassinen lasi on puolitäysi, realistille se on puolillaan, kun taas pessimisti heittää lopun liemen naamariin, hakee tiskiltä uuden ja ajattelee että huomenna on kuitenkin krapula.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"

Totta puhut. Naiset eivät ole vielä ymmärtäneet että vain pessimistillä on aihetta hymyyn kun taas optimistilla on ainainen itku ja hammasten kiristys. Pessimistit ovat maailman onnellisimpia ihmisiä, tapahtuipa mitä tahansa. Joko se oli odotettavissakin tai sitten se ei ollut pahin mahdollinen tapahtuma.

Hei, ei sen näin pitänyt mennä. Nyt te vääntelitte hyvän asian ihan mieleiseksenne  :D . Optimisti näkee pahassakin hyvän, pessimisti ei näe hyvässäkään hyvää, ainoastaan pahan eri asteita. Pienikin hyvä on parempi kuin pieni paha, eikä kyse ole konkreettisesta tapahtumasta vaan suhtautumisesta elämän kulkuun.
Nähdä maailma hyvänä tai pahana paikkana elää ja olla - onhan siinä vinha ero.

Minusta tuntuu, että te miehet tarkoitatte tuolla pessimismillänne nyt sarkastista suhtautumista elämään, vähän kuin vinoillen sille. Ja Tiistain tapaan näenkin teidät paremmin inhorealisteina, joka taas on huumorilla höystettynä varsin hykerryttävä ominaisuus ihmisessä.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä