Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tässä alla näyte tutkielmastani osasta kuusi...

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 10.06.13 - klo:17:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Voisiko näin Olla - joskus?

Pikku 'piru' hykertelee tyytyväisenä:

- Nyt ne tulevat ne ihmisten pojat sieltä naapuri planeetalta! Ehkä saan heidän kalloihinsa mahtumaan pari oman planeettani viisautta! Ehkäpä he kertovat jotain tuosta sinisen kirkkaasta tähdestä, joka niin kiehtoo mielikuvitustani!

Eiköhän ne tule ystävinä nuo ihmisen pojat? Miksi muuten ne olisivat niitä robotteja lähettäneetkään? Olisivathan ne voineet lähettää tänne vaikkapa pommin jos ne olisivat halunneet sotia naapuriaan vastaan?

Rauhan omaisen rinnakkain elon minäkin, Mars planeetan piru (onhan minulla toinenkin nimi) tunnustan, kunhan vain muistavat ajattelun vapauden!



Olen minäkin käynyt siellä sinisessä tähdessä (maaksihan he sitä sanovat) tutkimassa ja tutkailemassa. Olen myös yrittänyt löytää ystäviä 'Luojaani' vedoten! Ehkäpä olen niitä saanutkin!

Tuleehan 'Braun' vastaani! Suuri 'Luoja' on antanut mieltä ihmisten pojillekin jotta tulisivat tervehtimään...



Yleensä aloitteen tekee 'Braun'! Hän muistaa turhan itsepäisyyteni. Silloin yritin osoittaa 'maalle' osaavani minäkin. Nyt olisin valmis tuntemaan toisinkin päin!

Voin sanoa:

- Ihmisten pojat viisastukoon siitä mitä osaan! Näin saan rauhan tunteen levottomaan sieluuni. Haluan auttaa nyt enkä enää uhota tiedoillani ja taidoillani. Ihmisten pojat viisastukoon siitä mitä osaan!

Vaaleanpunainen 'Taivas' kiehtoo mieltäni! On totta, että sanoisin sen täällä toisin. Olen kuitenkin opiskellut ihmisten poikain kieltä ja tiedän, että nuo sanat ovat politiikkaa!

Eikä suinkaan siksi, että ne sanat saisivat siitä lisää väriä, vaan siksi, että Sana ja politiikka voisivat yleensä ymmärtää toisiaan!

Niin! Politiikka - tuo kumma sana? On olemassa monen laista politiikkaa, mutta myös monen laisia 'Lain' laatijoitakin! Ja kaikki, huomaa kaikki, ajattelevat, että "tämä politiikkani johtaa siihen tulokseen, joka on asialleni eduksi!

Ja vielä lisäksi:

- Asiani on 'Pyhä'!

Onhan jokaisella politiikoilla ihanteensa ja humanitääriset pyrkimyksensä?

Mielenkiintoisia olettamuksia on politiikoista! Miltähän tuntuu puristaa 'robotin' käsivarsi laitteistoa mielistelevä hymyn häivä kasvoilla?

Sitten sen jälkeen tuijottaa kameran linssiin  ja lausua tervetuliaissanat tuolle metallimöykylle samalla tietäen, että ne sanat tehoavat, kunhan odotat neljä- viisikymmentä minuuttia!

Tehon tunnushan on se, että tajuaa mitä on saanut aikaan toisessa yksilössä ja häneen nähden!

On totta ja myönnän, mestarisaavutus tuo 'robottinne' tulo omaa planeettani pintaa möyryämään!

Mitähän itämaan tietäjät tuumivatkaan maistellessaan erämaan hiekkaa ja etsiessään ulospääsytietä  aution maan osan, sen hiekka dyynien keskeltä?

He varmaankin saavat viestin hermostoonsa aiheena 'hiekanjyvä' ja sen merkitys ihmiskunnalle maailmankaikkeudesta katsoen!

Kyllä kai kaikki itämaan tietäjätkin omistavat kaikkeutensa?

Niin! Myönnän! Pieniähän me olemme 'Luojamme' näkövinkkelistä katsoen? Ehkä siksi haluamme näyttää vähän suuremmilta! Sehän todistaa rakkauttamme 'Luojaamme' kohtaan!

Samastuuhan ja haluaa samastua lapsetkin omiin vanhempiinsa?



Minäkin uskon Jumalaan, tuohon 'Kaikkivaltiaaseen Taivaan ja maan Luojaan'!  Eikä sillä Taivaan ja maan , tarkoitan Mars planeetan pintaa, värillä ole väliä kunhan ne ovat olemassa!



Odotan jännittyneenä kuinka ihmisten pojat  tulevat tutkailemaan aiheella:

"Kuinka teen sovinnon 'naapurini' nähden!"

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Posiella

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

Lainaus käyttäjältä: Lady Positive - 10.06.13 - klo:17:53
No voi pyhä jysäys!  :)


Kylmä kahvi kaunistaa, mutta ei sekään ihmeitä tee.
Lääkkeistä voi todeta samaa.

karpalo


sniper

Jaahas, ja sitten yks lisää:

Lainaus käyttäjältä: K.K.Pikku 'piru' hykertelee tyytyväisenä:

- Nyt ne tulevat ne ihmisten pojat sieltä naapuri planeetalta! Ehkä saan heidän kalloihinsa mahtumaan pari oman planeettani viisautta! Ehkäpä he kertovat jotain tuosta sinisen kirkkaasta tähdestä, joka niin kiehtoo mielikuvitustani!

No mahtuuhan näitä tänne, mikäs ettei?
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.


risto

.
Noita avaruuden lähettiläitä on piisannut Outomaalla.

Ja tarinoita piisaa.

Ässä on kuitenkin ylivoimainen ykkönen. Hän ei alistu luonnonlakien orjaksi.

Mr Pressure halusi tehdä ihan uudet luonnonlait. Esim vetovoiman pitäisi olla työntövoima.

Ave muuten vaan teki aikamatkustuskonetta ja halusi matkustaa kahden rinnakkaisoloemassaolon välillä.
Tässä asiassa Ässä matkusti unimaailman kautta, ja kävi kurkkamaassa mitä tulee tapahtumaan.

Suurin osa kävi niinkin halvalla avaruudessa kun jätti lääkkeet ottamatta. Kukaan Outomaan jäsenistä ei tunnusta syöneensä lääkkeitä. Lopun voi arvata, kuinka kaksi suuntainen avaruusmatkailuhäiriö  silloin vaikuttaa.

.

Muisto Keijo Kullervo

Linkit...

http://personal.inet.fi/koti/kullervo/nr008.htm

Tässäpä sitä Nato-ovea On oikein kuvauksellisesti... Kuten huomaatte - raollaan se On?
http://personal.inet.fi/koti/kullervo/nr007f_tiedostot/image001.gif

Tässäpä sitä Nato-ovea On oikein kuvauksellisesti... Kuten huomaatte - raollaan se On?

En huomannutkaan juuri aikaisemmin, että tekstini ko. kuvan jälkeen keskittyi ETYK-kokuksen huomioimiseen, mutta kaikki aikanaan...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Ulko-ovista:



Ovista myös senverran, että olen ollut ovien kanssa tekemisissä yli 40 vuotta. Sempä vuoksi tuollainen kuva.

Ulko-Ovi on käyntikortti kotiisi. Hanki kunnon ovi, huolla ja helli sitä hyvin. Ulko-Ovi on sinulle itsellesikin jokapäiväinen tuttu, parasta olisikin että tervehtisit sitä myös aina kun sen avaat hellällä huomatuksella:

  - Kiitos, että pidät pöpöt ja varkaat ulkosalla.

Sussiunatkoon, mutta se on niin totta !!

AveLazio

Rrape! Tuolla edellä halventavasti sopertelit minun rakentavan aikakonetta... Tiedän toki sinun juovuspäissäsi kirjoittelevan hölmöjä. Mutta joku raja. Pyydä anteeksi valhettasi. TAI minä kerron täällä hiukan sinun seksuaalisista mieltymyksistäsi - ja niiden toteuttamistavoista............................... ;)

Peru valheesi niin asia raukeaa. Olet useasti ennenkin vääristellyt viestejäni, moukkasetä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä