Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tässä alla näyte tutkielmastani osasta kuusi...

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 10.06.13 - klo:17:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 14.06.13 - klo:18:13
Olet useasti ennenkin vääristellyt viestejäni,

Ei niitä kukaan pysty vääristelemään. On ne niin endeemisiä, niin endeemisiä.

Frux

Rape, ihan turhaan pyysit anteeksi. Aivan sama mitä Ave kertoo. Joko uskomme ne jutut tai emme. So what? Ja mitäs siinä sitten on häpeämistä kenenkään mieltymyksillä. Ei kai täällä kukaan nunna tai munkki ole?

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 14.06.13 - klo:20:13
Rape, ihan turhaan pyysit anteeksi. Aivan sama mitä Ave kertoo. Joko uskomme ne jutut tai emme. So what? Ja mitäs siinä sitten on häpeämistä kenenkään mieltymyksillä. Ei kai täällä kukaan nunna tai munkki ole?
ihmeellistä kiristämistä. Ei kiva.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

AveLazio

#13
Ahaa, tuommoinen Angela haluaa hankkia tittelin "Foorumin Idiootti". No sait sen jo. Kirjoita sit taas ens vuonna.

Mistä ihmeen "mieltymyksistä" puhut herjaviesteissäsi? Olen kuullut, että sinulla on pulmia seksuaalisen identiteettisi kanssa. Älä nyt kuule vedä Rrapea siihen mukaan. Äläkä AveLaziota. Sinun on nyt vain kärsittävä tuo ihan itse. Pahoittelen..

Tuommoisia vittuilijoita (tuntemattomille kirjoittajille) tämä foorumi kaipaa yhtä paljon kuin häpykarvat satiaisia.

(Tämä oli ajatukseni ystävällinen muotoilu, sinä vanha pervoilija.)

:D
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

#14
 Onneksi en kuulu sisäpiiriin.

Tuo yliopistopiirin sanankäyttö vaikuttaa toisinaan arveluttavalta, palaavat moukka-asteelle, elikkä kotilovaiheeseen.


risto

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 14.06.13 - klo:20:13
Rape, ihan turhaan pyysit anteeksi. Aivan sama mitä Ave kertoo.

Pitää sotasankaria sen verran kannustaa. Onhan hän taistellut länsimaisen kultuurin puolesta.
Ja pyhittänyt elämänsä oikeakielisyydelle. Ruskea ringin ritari. (lopettais sen mouruumisen)

AveLazio

sneep, vaikka sinä olet oppimaton moukka, älä nyt toki kadehtien herjaa oppineita! Tee oma työsi kunnolla ja nöyrästi...... ;D

rrapen ruskeanreiän fantasiat alkavat kiusaannuttaa lukijoita, olen kuullut. Hm. Jospa jätät tuon "erotiikan" vähemmälle jatkossa. OK? HUOM, en tuomitse teikäläisiä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Frux

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 14.06.13 - klo:20:41
Olen kuullut, että sinulla on pulmia seksuaalisen identiteettisi kanssa. Älä nyt kuule vedä Rrapea siihen mukaan. Äläkä AveLaziota. Sinun on nyt vain kärsittävä tuo ihan itse. Pahoittelen..



Tuo ylläoleva viesti, jossa Ave on kuullut jotain seksuaalisesta suuntautumisestani, osoittaa viimeistään, missä virtuaalimaailmassa hän elää. Ave väittää kuulleensa jotain virtuaalisen henkilön seksuaalisuudesta. Hahhah!! Voin olla tänään hetero, huomenna bi, lesbo tai homo. Mitä laitetaan? Vai tulenko juttelemaan asiasta, kun seuraavan kerran taas nähdään? ;)

Outomaa


Tähän sekalaiseen soppaan sopii mainiosti tämä(kin), life is short!




Kumma hinku on kyllä päästä Outomaalle, pitää jatkuvasti tulla katsomaan, ettei kukaan Oikesti keskusteleva jäisi pihalle..
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä