Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Valaistumisen kohtaaminen Outomaassa

Aloittaja risto, 05.08.13 - klo:20:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

.
Outomaahan on rantautunut huippuväkeä: kirjailijoita, runoilijoita, muusikkoja, aikakoneen rakentajia, ydinvoima-insinöörejä ja teknikkoja, marjan poimijoita, yli yön nukkujia, (ei unissa kävelijöitä), jumalia. jumalan lähettiläitä, jeesustelijoita, väitöskirjan tekijöitä ja etenkin väittelijöitä ilman mitään syytä. Älykkyysosamäärät ovat vaihdelleet ei havaittavaa reaktiota- 250 pinnaan.

Niin, huippuväkeä. Mutta miten heidän kohtalonaan on päätyä Outomaahan.

Olen päätellyt että tapahtuu valaistuminen. Ihminen alkaa elää tätä hetkeä. Suomeksi sanottuna, kadottaa järkensä.


Sen sijaan että menisi lääkäriin, alkaakin pohtimaan menneitä, mutta varsinkin tulevia.
menneiden maailmanloppujen pohtiminen on erikoisosaajien puuhaa mutta maailmanlopun ennusteita voi tehdä kaikki.
Huippunsa pohdinta saavutti 12.12.2012, mutta nyt puolta vuotta myöhemmin elämä ahdistaa taas niin että pakko löytää joku maailmanloppu egyptistä, homokaapista tai demariopuolueesta.Ei väliä mistä, kunhan löytyy.

Mutta mikä pahinta, ennen kuin maailmanloppu löytyy, ihminen valaistuu.

.

sniper

#1
Valaistunut tai ei, sillä ei oikeastaan ole mitään väliä, jos tänne joku haluaa skrivata niin tehköön sen, mutta, että helvetinmoisia kuvia liitellään ilman mitään vitun tekstiä sitä mä pidän tänä kuten tässä linkissä kerrotaan lue se eka rivi tämän alapuolelta: Spam voi tarkoittaa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Spam enkä välitä hevonpersettä siitä mitä muut siitä tykkäävät koska se on spämmäystä.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Senverran vielä tähän jotta se on ihan sama maku pani taikka runkkas koska se lopputulos on aina sama, joten se jätetään sivuun keskusteluista, Mutta jos jollain on tarve kertoa arabimaista niin kertokoon ja jutelkoon kyllä täältä löytyy mielestäni ihan helvetin OK skrivaajiakin siihen kategoriaan kuuluu Juulikin kunhan ensin nielee ne kuvansa tai työntää ne ahteriinsa.
Ave'kin olis ihan OK jos ei esiintyisi siihen malliin josta ei monetkaan pidä, eli tyylin jota tämä edustaa: I Am the Best, koska siitä hän on kaukana, aina löytyy joku joka on parempi joten siinä Ave'lle kynsien pureskelemista ajankuluksi.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 05.08.13 - klo:20:18
.
Outomaahan on rantautunut huippuväkeä: ...

Niin, huippuväkeä. Mutta miten heidän kohtalonaan on päätyä Outomaahan.

Olen päätellyt että tapahtuu valaistuminen. ...

.

Ovat päätyneet tänne?
Onko todella noin?

Mä vähän luulen, että niitä tänne päätyneitä on meistä vähemmistö.
Enemmistö meistä on täällä vain käymässä, tämä ei ole se päätepiste.

Sitten on muutama (eihän meitä täällä kovin monta olekaan), ehkä pari kolme sellaista, jotka ovat todellakin päätyneet tänne. Heillä ei ole muualle enää asiaa. Bannit on kaikista muista paikoista.
No, on pari sellaistakin, spämmääjää, jotka laittavat samat juorut juuri niin moneen paikkaan kuin mihin heidän mahdollisuutensa riittävät.

Foorumien ylläpitäjät aivan selvästi laiminlyövät tehtävänsä, spämmääjille pitää laittaa ns. ikuinen banni niskaan!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#4
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 05.08.13 - klo:22:26

No, on pari sellaistakin, spämmääjää, jotka laittavat samat juorut juuri niin moneen paikkaan kuin

toi on kyllä valaistumisen ennätys

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 05.08.13 - klo:22:26
Sitten on muutama (eihän meitä täällä kovin monta olekaan), ehkä pari kolme sellaista, jotka ovat todellakin päätyneet tänne.
Heillä ei ole muualle enää asiaa. Bannit on kaikista muista paikoista.

Miksei heitä julisteta pyhiksi miehiksi. Eihän tyhmyys bannaamalla parane.
Ei kai hoitamaton psykoosi ole mikään bannaamisen syy?

-


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 05.08.13 - klo:23:37

Miksei heitä julisteta pyhiksi miehiksi. Eihän tyhmyys bannaamalla parane.
Ei kai hoitamaton psykoosi ole mikään bannaamisen syy?

-

Niiin, olemmeko Me Ihan Kaikki Täällä vain hoitoa saamassa, siis parantumassa jostakin, jopa Jösseskin? Pienellä kuurilla sieltä arjen kiireisestä keskiöstä.

Ei Woarmaan näinkään. Onhan tämä jonkinlaista ajankulua ja joskus jopa aivojumppaakin.

risto

#6
Lainaus käyttäjältä: Hans Von Jung - 06.08.13 - klo:08:32


Niiin, olemmeko Me Ihan Kaikki Täällä vain hoitoa saamassa, .

Eikun paossa. Mutta kohtalo kuljettaa. Euroviisu 1965


http://www.youtube.com/watch?v=RrtHShqK6-Q

.

Muisto Keijo Kullervo

Kun nyt valaistumisesta kirjoitetaan, en malta ottamasta entisiä koulunopettajiani - kansankynttilöitä - huomioon valaistumisissani...

Muistuu mieleeni uskonnonopettaja Urho Kuusela joka lähes pakotti opettelemaan useiksi uskontotunneiksi jonkun Raamatunlauseen. Siis koko luokan oppilaat... Moni muistuu niistä mieleeni sangen mukavastikin...

Varsinkin oppikaverini Seppo Rasilaisen oivallus kun nousi kohdallaan pulpetista ja loihe lausumaan:

"Ja Hän sanoi."

Siinä ko. Raamatun lause tai paremminkin jae vuoden -33 Raamatun käännöksen mukaan...

Olen ihan vakavissani yrittänyt miettiä sitä, että mitähän Hän oikein sanoi ja siksi olen tutkinut Raamattua - varsinkin Uutta Testamenttia useati (minulla On versio ko. kirjasta jossa Jeesuksen puheet ovat väritettynä punaisella painomusteella)...

Sitten luonnonhistorian opettaja Toivari joka kysyi luokalta, että:
"Mikä on naarasmetson nimi?"

Ja minähän viittasin niin pirusti ja sain vastata:

"Kopelo."
Olin sen jälkeen monta vuotta Kopelo luokallani  oppikaverini toimesta (mulla on vähän lukihäiriötä ja olin kaikssa poikakirjoissa lukenut Koppelon kopeloksi)...

Toki valaistuin taas hiukan kun opin naarasmetson nimen oikein...
Ynnä muuta hauskaa tolkuton määrä...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä