Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kyllästyttää näin aikuisen tasolla

Aloittaja risto, 22.08.13 - klo:18:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

.
Yksi kaheli tuli ja kaksi saatiin tilalle.

Nyt nämä kaksi hösääjää luulevat että minua voi jallittaa kuin sitä polvipäätä.


Ensinnäkään minua ei huvita kuluttaa aikaa missään sanaleikissä.  Naurettavaa. Joku sanaa jotain ja toinen muuttaa sen joksikin. Herbepussien heittelyä. "sano hillu -  itelläs on pillu" Tämmöstä tehtiin 55 v sitten mutta ei enää.

Minua vituttaa suunnattomasti, että nänä avuttomat avomaan kaalinpäät alkavat linttaamaan mun peruskoulutusta ja mun elämänkokemusta. Ihan niiku se olisi edes lintattavissa sairaseläkkeellä olevien kahjujen puolesta.  On siine ravinnot ja ravinteet niin sekaisin että eroa pidetään pelkästään shemantiikkana.

Kyllä minä tukitsen ihmisen vajaamieliseksi tiettyjen indikaattorien perusteella. Minkäs teet, ja minä tuon se kyllä ilmi, että henkilö itse hakeutuiosi hoitoon. Jopa mielisairaat tarvitsevat reaalielämän palautetta siitä, mitern asiat todella ovat. Nimenomaan he tarvitsevat, kun omat aivot eivät toimi.
Annan sitä.

Liian pitkälle on mennyt kun jotkun ovat yrittäneet sekaantua jopa minun avioelämään.


Posiella

Avioelämään!? Menikö sulta hermot huonoon kuntoon, kun Angela erehtyi kysymään, miksi vaimosi istuu takapenkillä? ;D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

Lainaus käyttäjältä: Ei tänne kukaan täysjärkinen kirjoittele, pidän siis tauon. - 22.08.13 - klo:23:10
Avioelämään!? Menikö sulta hermot huonoon kuntoon, kun Angela erehtyi kysymään, miksi vaimosi istuu takapenkillä? ;D

kolmas kääpä

risto

#3
.
Joku näistä käävistä ehdotti että alkaisin mielikuvittelemaan millaista on elää vanhusten talolla ja kokea mustasukkaisuutta jotain Luginelliota kohtaan.

Tää on just tätä. Eikö päähän pälkähdä mitään muuta.

Mulla on ollut jalkaruusu viikon ja olen ollut todella kipeä. Käyn hakemassa antibioottitiputuksen  15 km päästä sairaalasta joka päivä. Kerrostalossa käynnistyy 1,5 milj remontti ja minä johdan sitä hommaa ja olen laittanut sen käyntiinkin.

Sitä ennen pitää purkittaa muutama sata kiloa hunajaa myyntiin ja toimittaa ne asiakkaalle. Jalka on vaan niin helvetin kipee.

Käävät, leikkikää keskenänne.  Kun hernepusseja heittelee, niitä pusseja ei eds tarvitse. Ilmainen neuvo.


Eiköhän lähihoitaja jösse piipahda pian

.



jösses

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 23.08.13 - klo:05:38

Kerrostalossa käynnistyy 1,5 milj remontti ja minä johdan sitä hommaa ja olen laittanut sen käyntiinkin.

Eiköhän lähihoitaja jösse piipahda pian



Olet oikeassa. Piipahdan nyt ja säälin taloyhtiötä, jota sinä pidät kerrostalona. Säälin siksi, että jos sinä johdat remontin hommaa, olet joko isännöitsijä, taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja tai urakoitsija tai projektin valvoja. Jos sinut on valittu tuohon tehtävään, niin minkähänlaisia ne muut taloyhtiön osakkaat ovat?

Arvostan kyllä sitä, että hoidat mehiläisiä ja korjaat hunajasadon talteen, mutta sekin on tavallaan luonnon hyväksikäyttöä. Hunajassa on miltei kaikki, mitä ihminenkin tarvitsee. Se on luonnon tarjoama ihmisen äidinmaidon kelpo korvike. Anna mehiläisten imeä mettä ruusustasi, niin ei tarvitse kauas tiputukseen mennä ja potea turhia kipuja. Varo, ettei ruusu ala kukkia pään alueella. Silloin se saattaa olla jopa hengenvaarallinen. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00065

risto

#6
Lainaus käyttäjältä: jösses - 23.08.13 - klo:17:26


Olet oikeassa. Piipahdan nyt ja säälin taloyhtiötä, jota sinä pidät kerrostalona. Säälin siksi, että jos sinä johdat remontin hommaa, olet joko isännöitsijä, taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja tai urakoitsija tai projektin valvoja. Jos sinut on valittu tuohon tehtävään, niin minkähänlaisia ne muut taloyhtiön osakkaat ovat?

Mitä muutakaan voit tehdä.

Lähihoitajan pitääkin sääliä kaikkea, mikä liikkuu tai on kaatunut lattialle. Se on verissä se.
Ja suomalaisen miehen, joka on palveluammattissa, hänen pitää osoittaa kuka on herra hidalgo.

Jos esim. pedofiilit ovat pystyttäneet sisäoppilaitoksia saalistaakseen pikkupoikia, jösse on alkanut tehdä ihan oikeasti töitä hoiva-alalla ja voi toteuttaa näin lauman johtaja viettiään.

Minä en säälin yhtään sinun uhrejasi. Hyvä on että pääsevät täältä pois.

Joo outomaalaiset, mitä jos ryhdytääkin "hoiva-alan vapaaehtoisiksi" ja mennään ihan oikeasti kiusaamaan
rampoja ja vanhuksia?  Jösse voi opettaa parhaat kikat?
.

karpalo

#7
 Hieman kyllästyttää yksikin asia taas  tässä ja tänään.. Toivottavasti vaimo ei näe tätä postaustani.

Olen iät ja ajat tykännyt ratkoa ristikoita. Kuvaristikot on se Hobby, muitakin ristikoita teen aina kun kohdalle sattuu. Ehkäpä tuo aktiviteetti on osa siitä asiasta, että noin niinkuin leikkisästi sanottuna monet 20 v. nuoremmat näyttävät vieressäni ikäkuluilta?

Viitisen vuotta sitten sanoin vaimolle, täytä nyt sinäkin tosta, ei se niin vaikeaa ole. No, kun ei saanut puheripulikumppania minusta sillä hetkellä, niin alkoi miettimään ristikoihin sopivia vastauksia-

Se mikä alkaa tässä kyllästyttämään on se, että kun hän niitä väsäilee, niin usein ja melkein aina jää joku tai jotkut osiot täyttämättä tiedon puutteen johdosta

Kauheeta tommonen, minun täytyy niitä parsia sitten jälkikäteen ihan jatkuvasti. Olen yrittänyt olla neutraali, mutta tänään , kun olin ulkosalla niin keikahdin selälleni.

Olin laittanut puutarhatuolin niin, että sen takajalat olivat pehmeässä mullassa. Onneksi ei takaraivoni pimahtanut pimeäksi. Kaikki ämä vain siitä syystä että minulla oli nippu lehtiä kädessäni, toisessa kädessä, kova kiire näyttämään osaamistani toki vaikutti härdeliin.



Joo, siinä on yksi ristikko lähdössä lopulliseen muottiin.

PS. kuvanottoa varten ja Avea kaikella kunnioitulsella muistellen laitoin vanhat ihan omat aavikkosodan aikuiset ja todella Wanhat Shortsini kinttuihin.



Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Hans Von Jung - 25.08.13 - klo:14:08
---
PS. kuvanottoa varten ja Avea kaikella kunnioitulsella muistellen laitoin vanhat ihan omat aavikkosodan aikuiset ja todella Wanhat Shortsini kinttuihin.




Nosta hyvä mies äkkiä ne housut kintuista ylös. Naapuri voi valittaa maiseman pilaamisesta.

karpalo

#9
Meillä on vain yksi rajanaapuri ja sinnepäin on näköala tossa.



Muuten, oletko esmerkiks itse ratkonut ristikoita, ei se niin vaikeaa ole, miltä päältä näyttää.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä