Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Lähihoitaja jössellä on unelma

Aloittaja risto, 24.08.13 - klo:11:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: jösses - 24.08.13 - klo:10:11
. Nyt, kun hän saanut maistaa omaa lääkettään sniperin ja minun miedosti annostelemana,


no. minä olenkin ihmetellyt, miksi nämä veijarit tulivat foorumille. eivät siis tyhjän takia.
Etsivät haasteita.
.

jösses

Olen näköjään tehnyt vaikutuksen, kun minulle on avattu oma ketjukin. Biologi on pätevöitynyt lääketieteessä pidemmälle kuin minä. Ole vain lähihoitaja, mutta Rrape on ainoana ihmisenä maailmassa kyennyt diagnosoimaan minulla skitsofrenian.

Akateemisesta vittuilusta sen verran, että yliopistoissa opetetaan paljon muutakin kuin biologiaa. Tieteenaloja, joista Rrapella ei ole harmainta aavistustakaan.

karpalo


Joo, eripuraa näyttää syntyvän siitä että kuka tarvii mitäkin hoitajaa.

Mutta annettais nyt kuitenkin Sniperin olla ihan rauhassa. On kuitenkin esimerkki kaverista joka on luonut vieraassa maassa itselleen olosuhteet, ystäväpiirin, kapitaalia ja kaikea sitä mitä me täällä Suomessakin haluamme.

Tämä asia vaan putkahti mieleen lueskellessani näitä postauksia.

   - Jatkakaa !

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 24.08.13 - klo:13:30
Lainaus käyttäjältä: Hans Von Jung - 24.08.13 - klo:12:59



Tämä asia vaan putkahti mieleen lueskellessani näitä postauksia.

   - Jatkakaa !

Jösse nyt kuitenkin kertoi että he tulivat noin kesän iloksi läksyttämään minua.

- Oisko kannattanut lähteä katselemaan Norjan vuonoja sen sijaan.

Vitun huvittavaa. Vielä enemmän huvittaa, kun Ruotsista asti.
Ei kai mun maine Ruotsiin asti sentään ole kantanut. Ei helvetissä. voi että. Päivän paras..
.

Ehkä nyt vaan ylireagoit kavereiden ärsytykseen?

Eikä se Ruotsi missään kaukana ole. Olen ollut siellä hommissa muutamaankin otteeseen. Tukholmasta pääsee Göteborgiin junalla tosi sukkelasti, yksi kullinluikautus.

Jössestä en tiiä yhtään mittään, kun ei ole kertonut tekemisistään mitään muuta kuin sen että hallitsee koko repertuaarin.

Yks netti-ihminen, jonka olen kohdannut tulee tässä väistämätttä mieleen, mutta kun sekin on arvailua, niin annan olla.

Leave it Rrape, hengähdä välillä. Täällä oli Prisma päivä tänään, tarjottiin ilmaisia sämpylöitä, tosi hyviä olivat, vaimo sanoi:

  - Äläs ny pullaas tukehdu ?

Pakkas oleen pikkuisen kuivia vain, kun ei ollut suun kostuketta.

PS.

Useitakin hommeleita vetäneenä, seuraavaa:

Ymmärrän tommosen projektijohtamisen paineet, siis mitä sullakin on tossa kiinteistön korjaushommassa. Joka puolella on asukkaita, joilla on jotakin sanottavaa. Sitten pitäisi jostain taikoa esiin semmoinen ratkaisu ja yhtälö, mikä sopii ihan kaikille täysmääräisesti?

Eihän semmosta ole olemassakaan.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 24.08.13 - klo:15:33

Noh. Jos joku on täydellinen, ei se Outomaahan tule. Jumalia täällä on vieraillut ja Jumalan sanansaattajia, mutta ei täydellisiä ihmisiä.

Tiistai on melkein täydellinen.

Lugna dej nu, Rrape för helevete, annars jag ska spytta (Spy=oksennus)

Huamaaks ruotsini on melko autenttista, sain kerran ehdot, olin 12 v. mutta naapurin likka auttoi innostumaan, tykkäsin siitä, oli ylioppilas. Melkein osaan Götebosskaakin (paikallinen murre/puhetyyli Göteborgissa),

Tottakai olet hommannut parhaat tyypit hoitamaan kiinteistökorjauksia eteenpäin. Mutta sietää aina tarkkailla, onko nää nyt sitten varmasti oikeita, vai muikentelevia rahastajia?

Miten sen asian saa selville?



karpalo

#5
En kuitenkaaan lähde Jösseä pommittamaan siitä syystä, että hän on mielestään tietävämpi kaikista asioista maan päällä.

Joskus suomalaisilta puuttuu tämä omanarvontunto. Ollaan liian vaisuja. Toisaaltaan hyvä, että on näitä Foorumeita joissa voidaan komeilla ja leuhkia ikäänkuin Välimerenmaiden ihmiset.

Outomaatakin kun seuraa, niin suurin osa, oikeastaan kaikki ihmiset ovat jotain huippuja, näin se on nähtävissä muillakin estraadeilla, ei tää niinkuin mikään poikkeus ole.

Ainoa vaatimaton harmaajäkälä taidan olla itse. En ole missään erityisesti kunnostautunut niin, että olisin maan huippuja. Olen joutunut tyytymään osaani tälläisenä tavallisena ja hyvää tarkoittavana, kaikista asioista kiinnostuneena olevana "Sepäs Oli Hauskasti Sanottu"-Tyyppinä.

PS.

Kysymys Jösses nimiselle nikille

Oletko esiintynyt foorumeilla myös seuraavilla nikeillä? Tarinointisi viittaa samankaltaiselta

  U....o, ja lisäksi R...a. Ei muuten kuulu mulle millään lailla se asia että millä nikillä kukin esiintyy. Tottaka ihminen vaihtelee vaatteitaankin ulos mennessään, eikä aina ole samat hynttyyt päällä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 24.08.13 - klo:15:06
Kolmanneksi, vonHarbur, jätä neuvosi väliin.

No, ei varsinaisesti neuvo, mutta taustatukena kuitenkin. Ymmärrän, koska itselläkin on ollut tehtäviä joista on vaan päästävä ylitse ja eteenpäin.

Tsemppiä täältä pikkupaikkakunnalta. Koitahan pärjäillä !

Esmerkix

Missäs minun diagnoosini viipyy? Kaikille muille se on annettu, osalle jopa useita...

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 24.08.13 - klo:19:50
Missäs minun diagnoosini viipyy? Kaikille muille se on annettu, osalle jopa useita...

Oh my Dear !
Siehän oot kaikkein parahin naisihminen, mitä maa päällään kantaa.

I Love You, more and more.

  Riittiks?

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 24.08.13 - klo:19:27
.
Jössellä on jokin pimeä puoli jonka nimi on Reedik.


Muutama vuosi sitten eräällä Foorumilla oli jonkun jäsenen allekirjoitus muistaakseni tämmöinen:

 - Haista paska Reedik

Lieneekö kyseessä sama yksilö ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä