Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vihanhallinta konsultti

Aloittaja risto, 01.09.13 - klo:23:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

.
Hauska sarjan pätkä TEEVEESSÄ metsien miehet. Isä ja poika riitelevät kaiken aikaa töissä ja loukkaavat toisiaan. He hankkivat vihanhallintakonsultin työveneeseen.

He vaihtoivat roolia isänä ja poikana.

Konsultti totesi, että isä ja poika ovat hyviä ihmisiä, mutta ei omina itsenään.

.

Posiella

Vihanhallinta on yllättävän tärkeä asia. Juuri yksi tuttuni sairastui Hortonin syndrooma-nimiseen tautiin, kun liian kauan kiihdytti vihaansa yhdessä asiassa. En ollut aikaisemmin tiennytkään, että vihaisuuskin voi aiheuttaa tuommoisen taudin.   :o Joten, vaarit, riidelkää täällä leikillänne, mutta älkää tosissanne.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

#2
Lainaus käyttäjältä: Ei tänne kukaan täysjärkinen kirjoittele, pidän siis tauon. - 01.09.13 - klo:23:51
Joten, vaarit, ... tosissanne.

Nyt tuli riita...

Toi havainto että oman itsenämme olemme pahimmillaan... heh heh heh

Uskalla olla oma itsesi!  ....Ilmanko täällä puhutaan minä-muodossa kaikki asiat..

Tämä varmaan kielletään kouluissa muslimien takia siinä missä lakupekka lakristi.


https://www.youtube.com/watch?v=anP97TWFGo0
.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 02.09.13 - klo:00:58
Lainaus käyttäjältä: Ei tänne kukaan täysjärkinen kirjoittele, pidän siis tauon. - 01.09.13 - klo:23:51
Joten, vaarit, ... tosissanne.

---....Ilmanko täällä puhutaan minä-muodossa kaikki asiat..

Tämä varmaan kielletään kouluissa muslimien takia siinä missä lakupekka lakristi.


https://www.youtube.com/watch?v=anP97TWFGo0
.

Passiivissako sitä pitäisi puhua? Ei se käy. En halua että kukaan omii minun mielipiteitäni yhteiseksi mielipiteeksi...

risto

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 02.09.13 - klo:12:01

Passiivissako sitä pitäisi puhua? Ei se käy. En halua että kukaan omii minun mielipiteitäni yhteiseksi mielipiteeksi...


Tässä iässä alkaa olla hommat passiivia

.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä