Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Levylautasella...

Aloittaja Eugen, 20.09.07 - klo:19:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Eikun...  minä olen ihan kyllästynnyt Saarnoihin ja varsinkin valistuneisiin ulkomaalaisiin sellaisiin. Korvat luimussa niitä saa odotella päiväkausia ja itkeä tillittää lopuksi kuitenkin. Ehdottomasti kieltäydyn mistään tuliaisiksi tuoduista saarnoista. Yksi iranilainen Arabiksi esittäytynyt, (sanoi olevansa täällä poliittisita syistä)  muuten viikko sitten olisi ihan väenväkisin halunnut viedä minut jonnekin keskustelemaan. Mutta epäilin silloinkin, että ties millainen saarna sieltäkin on tulossa ja kieltäydyin kohteliaasti ja lukuisia kertoja.
Älä siis laita mitää supoa asialle, kiitos.

(Nonnih, Aakku. Tuli taas yksi rivaali hoidettua ilman vaalia, ei tarvinnut viedä saunan taakse kylmenemään.)

Kiitos Indigo, olen aivan lättynä ja muut mun muassa. :oops:

Ystävällisesti,

Aaron

Indigo

...Mitä ihmettä se semmoinen lättynä olo oikein tarkoittaa? Niinko litistyny? ...ja muutkin?

Indigo

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
...Mitä ihmettä se semmoinen lättynä olo oikein tarkoittaa? Niinko litistyny? ...ja muutkin?

Letkussa, pihkassa, höynähtänyt, ihastunut, onnensa kukkuloilla (Tiedäthän ne kolme kukkulaa? :oops: ) rakastunut, voi että noita ilmaisuja riittää. Ei tosin noidille, noille luutavartisille akoille, kuutamolla lentäville kutaleille, Raatikon Rakkineille.

Ystävällisesti,

Aaron

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"
Letkussa, pihkassa, höynähtänyt, ihastunut, onnensa kukkuloilla (Tiedäthän ne kolme kukkulaa? :oops: ) rakastunut, voi että noita ilmaisuja riittää. Ei tosin noidille, noille luutavartisille akoille, kuutamolla lentäville kutaleille, Raatikon Rakkineille.

Ystävällisesti,

Aaron

ups! ?

...olen näköjään yksin täällä Outomaalla??? Onkohan tämä taas jonkun uuden sivupersoonan sanomisia?
Kuinkahan tämmöiseen julkiseen tunnustukseen pitäisi suhtautua???

minoon niin vakavamielinen ihminen että menen ihan pyörryksiin tämmöisistä... Starseed! Tule heti auttamaan...!!
Sekän eioo koskaan paikalla kun tarvittais...


Indigo

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Starseed! Tule heti auttamaan...!!
Sekän eioo koskaan paikalla kun tarvittais...

Ei ole paikalla hän, Saarnaa on kuulemassa ja luulemassa, etsimässä ja puuhastelemassa, jotta SE ois Sulle se ainoa oikea - suu saarnamiehen muikea.
No, mitäpä tässä? Käyn jääkaapilla kääntymässä ja kääriydyn unen suloiseen vaippaan, "unien kultalaan", ja nukun nukkuvan onnen unta, huomisesta huoletta, aamulla alusta alkaen.

Ystävällisesti,

Aaron



sd33

Feel free to Shake
And don´t you forget to Boogie!


Aaron

"Nimimerkki sukkela painoi "itsemurhanappia" sen jälkeen kun privaviestittelyn jälkeen sai tietää tulossa olevista banneista. Hänen tapauksessaan oli mm. kysymys piilossa pysyneestä viestittelystä, haistattalusta vastaukseksi moderaattoreitten viesteihin, yms.

No, jätetään lepäämään, onnistuvat ne myöhemminkin.

- Moderaattorit"

Tulisipa hän kotiin, Outomaahan. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä