Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jäsenten kirjoitukset muualla

Aloittaja Juha, 03.01.14 - klo:18:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kremppamestari

Kaikkien kanssa hyvissä väleissä oleminen on järjetön tavoite foorumilla. livessä voi olla pakko yrittää tulla toimeen inhottavien naapureiden tai työkavereiden kanssa, mutta en todellakaan aio olla missään tekemisissä vailkapa Tahan perässä roikkuvan rakkilaan kanssa koska pidän moista toimintaa harrastavia vastenmielisinä ihmisinä. Kaveeraamaöla foorumillakin vain välillisesti tukisin älytöntä toimintaa.

Elikkä kohtasi 1 ja 2 ovat ristiroidassakin keskenään ja kohta 1 typerä.

Ryvet omissa (foorumi)ongelmissasi tukematta koskaan kohtalotovereitasi. Se on anteeksi antamatonta.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 01.09.14 - klo:10:10
Ryvet omissa (foorumi)ongelmissasi tukematta koskaan kohtalotovereitasi. Se on anteeksi antamatonta.


Najaa. Pyrin hyviin yhteyksiin. Osan kanssa ei pääse neutraalitilaa pitemmälle, eikä myöskään tarvitse! Selkeämpi vihollisuus ei sinällään ole suuri pelko, mutta melko turha juttu pitemmän päällä. Vihollisuuden tarvitseminen on ainakin hassutus, joka tulisi herättää vähän.

En tue mitään kestämätöntä. Ei kohtalotoveria tueta sillä, että pidetään hänen tueksi kiinni siitä, mikä ei ole kestävää. Jonkin verran voi mennä hänen omia kehitysvaiheita myötäillen, mutta foorumilla se on vähän vaikeammin tehtävissä.

Kyllä minä aika brutaali olen, tosin kaikkia kohtaan. Liittoutumista vältän, tai liittoutumisen tekijät ovat sellaista, josta en osaa edes kertoa tarkemmin. Olen yksinäinen susi. Irtisanoudun kaikista. Vaikea sanoa, että löydänkö joskus jotain samanhenkisiä.

risto

#252
.
On näitä Juhan juttuja nähty vuosikaudet. Ei ne mainostamista kaipaa.


Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 01.09.14 - klo:10:10
Ryvet omissa (foorumi)ongelmissasi tukematta koskaan kohtalotovereitasi. Se on anteeksi antamatonta.


Teen tukemista samoin kuin tsemppaan itseni puolesta. Herään tosin muiden vaikeuksiin vaikeammin, sillä en ole niin paljoa asianomainen.

Eniten käsittelen systemaattisia asioita. Eri tapaukset omat mukaan lukien ovat keissejä suuremmassa. Ilman suurempaa näkemystä ja hahmottamista ollaan helposti taistelussa tuulimyllyjä vastaan.

Jokainen keskittyy yleensä omaan napaan. Itse ajattelen, että jos yleisempään tilaan ei pyritä saamaan mitään sopivaa, ei yksittäisillä tapauksilla ole sen suurempia oikeuksia vaatia itselleen mitään erityistä.

EM tapa on se, jolla itse paljon menen omaa ja muiden yksilöllistä tilannetta ajatellen. Liekkö samalla tavoin ajattelevia. Enpä juuri huomannut kuin kapeasti ajatellen.


Suti

Lainaus käyttäjältä: Juha - 01.09.14 - klo:10:30
Jokainen keskittyy yleensä omaan napaan. Itse ajattelen, että jos yleisempään tilaan ei pyritä saamaan mitään sopivaa, ei yksittäisillä tapauksilla ole sen suurempia oikeuksia vaatia itselleen mitään erityistä.

Kukin hahmottaa itsensä suhteessä implisiittiseen origoon. Mielestäni vallitsevimpaan tilaan pyrkiminen ei ole yksittäisiä tapauksia ajatellen mitenkään oikeutettua, ei ainakaan suhteessa yleiseen jumitukseen. Erityisillä tapauksilla on suurempi oikeus vaatia itselleen jotain yksittäistä.
Voi se toki olla toisinkin. En tiedä.
päivä kerrallaan

Juha

Lainaus käyttäjältä: Juha - 01.09.14 - klo:10:30Jokainen keskittyy yleensä omaan napaan. Itse ajattelen, että jos yleisempään tilaan ei pyritä saamaan mitään sopivaa, ei yksittäisillä tapauksilla ole sen suurempia oikeuksia vaatia itselleen mitään erityistä.


Pitää varmaan "suomentaa" toi, kun taitaa olla niin vaikea ilmaisu, ehkä monellekin.

Lause tarkoittaa sitä, että kaikilla on samat säännnöt. Jos jokin mättää, niin luodaan jotain sääntöä / mallia, jossa ovat kaikki mukana.

Jos jokin tilanne on sillä tavoin yksilöllinen, ettei se ole yleistettävissä kaikkien toimintamalliksi, niin sitten täytyy antaa tällaisissa tilanteissa melko yksilöllisen kulkemisen mahdollisuus. Laajana tämäkin sama toki jokaiselle.

Kremppamestari

Sinä Paskanpuhuja-Juha vetäydyt aina vastuusta vetoamalla siihen ettei asioihin kuten sakinhivutuksiin tai muihin älyttömiin laumakäyttäytymisiin muka voida vaikuttaa. Mitä hirveintä itsepetosta kun ikeasti sinua vain toisten asiat EVVK.

Olen nähnyt foorymeilla yksipuilisten sakinhivutusten muuttuvan vähitellen lähes tasavahvojen vastapooluen otteluiksi. Ei siihen tarvita kuin muutanan kirjoittajan tukitoimia, hivuttajathan ovat pohjimmiltaan pelkureita, jotka säikähtävät pienuntökin mahdollisuutta joutua vähemmistöasemaan.

Et ole yksinäinen susi vaan yököttävä valtaa pitävien mielistelijä.

Juha

#258
Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 01.09.14 - klo:11:02


Sinä Paskanpuhuja-Juha vetäydyt aina vastuusta vetoamalla siihen ettei asioihin kuten sakinhivutuksiin tai muihin älyttömiin laumakäyttäytymisiin muka voida vaikuttaa. Mitä hirveintä itsepetosta kun ikeasti sinua vain toisten asiat EVVK.

Suhtaudun sakinhivutuksiin ja sortaviin järjestelyihin ihan realistisesti. Ovat vaikeita tilanteita, mutta ei se vaikeus täysin minua aina lannista. On totta, että omakohtaisuuden kautta tuleva rasitus tuntuu helpommin raskaalta ja johtaa ajoittain toivottomuuden tunteisiin.


Olen nähnyt foorymeilla yksipuilisten sakinhivutusten muuttuvan vähitellen lähes tasavahvojen vastapooluen otteluiksi. Ei siihen tarvita kuin muutanan kirjoittajan tukitoimia, hivuttajathan ovat pohjimmiltaan pelkureita, jotka säikähtävät pienuntökin mahdollisuutta joutua vähemmistöasemaan.

En pohjimmiltaan usko taisteluihin, enkä halua mennä niihin mukaan. Joskus saatan ehkä sekoilla tai jotain. Taisteluille ja sota-asetteluille ei ole loppua, ja ne vain mutkistuvat. Toki jähmeät asemat jotain tasapainoa tarkoittavat, tosin elossaolon aste on olematonta.

Näpäytyksiä sitä vastoin tulee antaa. Huonokäytöksisyyteen on saatava nopeasti aikaan pahaa oloa. Huonokäytöksinen toimi on sellainen, josta tulee olla oikeus ottaa takkiin. Lannistaminen tai paremminkin selkeä, sopiva ja asianmukainen palaute on tehtävä mahdollisimman tehokkaasti.


Et ole yksinäinen susi vaan yököttävä valtaa pitävien mielistelijä.

En huomaa olevani hyötylinjalla. Joku kannattaa minun yksittäisiä näkemyksiä ajoittain, mutta siinä se. Enimmäkseen mua vihataan tai katsotaan vinoon. En ole huomannut kenenkään antavan ymmärrystä toimilleni kokonaisemmin. Tosin, ei niitä kukaan oivallakkaan.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 01.09.14 - klo:11:02Olen nähnyt foorymeilla yksipuilisten sakinhivutusten muuttuvan vähitellen lähes tasavahvojen vastapooluen otteluiksi. Ei siihen tarvita kuin muutanan kirjoittajan tukitoimia, hivuttajathan ovat pohjimmiltaan pelkureita, jotka säikähtävät pienuntökin mahdollisuutta joutua vähemmistöasemaan.


Rauhan tai leppoisamman olemisen tila syntyy kun on riittävästi voimaa takana. Jotta siis heikkous voisi olla olemassa, tarvitaan suojaksi sopivaa vahvuutta. Tämä on suojauksen rakentamiseen liittyvää toimintaa. Suojausta tarvitaan, ja siihen myös keskitytään, kuten on yleensä myös tapana, jos vain mitenkään mahdollista.

En tiedä mikä tuossa tökkii. Jotain mättää ehkä pahasti, muttei osaa suoraan sanoa, että mikä.

Yhteisöjen kunnioittaminen on kuin antaisi kunnioituksensa tyhjälle. Yhteisöjen puolustus on sitä kuin antaisi resursseja käyttöön ei-millekään. Yhteisiin sitoutumiset ovat kuin antaisi sitoumuksensa ei-millekään. Sitäkö se on, vai mitä? Jossain on varmaan bluffia. Keisarilla ei olisi vaatteita.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä