Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Siira ja muut ihmeelliset pikkueläimet

Aloittaja karpalo, 01.06.14 - klo:15:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

 

Olen ihmetellyt, taikka katsellut sitä asiaa, että kuinka noinkin, sanotaan aivan  alkeellinen eläin, kuin Siira pärjäilee tämän päivän vauhdikkaassa ja modernissa yhteisössä ?



Asumme todella vanhassa OK-talossa. Täällä kaikki on hyvin Wanhaa ja Perinteistä, arvostamme sitä, niinkuin tekevät naapurimmekin.

Johan toki saniteettitilat on modernisoitu. Emme käytä enää ulkohuussia, vaikka sellainenkin olisi omassa pihassa käyttämättömänä, ollut vuodesta 1945.

Nonniin, mutta  monena aamuhetkenä olen huomannut näitä Siiroja, tulevat jostakin rakenteiden rakosista. Muutaman kanssa olen tullut aivan tututksi, olemme tehneet sinunkaupat. Olen antanut pikkuisen siiran vipeltää piiloon omia aikojaan.

Öykkärimäiselle isokokoiselle Siiralle annan joskus lähtökäskyn, Olen kuin Putin parhaimmillaan.

Suti

Minusta tuo on sokeritoukka
Meillä joskus näkyy noita kylpyhuoneessa, tulevat kai lattiakaivosta. Lorautan jotain myrkkyä illalla kaivoon niin häviävät.
päivä kerrallaan

risto

.
sokeitoukka syö likaa. Antakaa olla niin se putsaa ahtaat paikat. Ammeessa se pujahtaa viemärin reikään. Ehkä se on vaan pudonnut ammelaaksoon yöllä ja poistuu luonnollista tietä.

sniper

Heh, täällä sitä kutsutaan "silver fisk'iksi" aivan sentakia kun ja jos päälle astuu niin jää vain hopeanvärinen läiskä lattiaan.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 01.06.14 - klo:16:37
Minusta tuo on sokeritoukka
Meillä joskus näkyy noita kylpyhuoneessa, tulevat kai lattiakaivosta. Lorautan jotain myrkkyä illalla kaivoon niin häviävät.

Joo, olihan se tietysti sokeritoukka.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä