Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Netistä napattua

Aloittaja Bongaaja, 12.10.08 - klo:06:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

.
Mitä sä ny noita kallupeita sotket tähän!

Mähän kysyin sulta, että miltä se susta itestäs tuntu.
Eli tulitko viisaaksi vähitellen vai kertaheitolla.

Kai sä ny ton tiät ihan ite parhaiten.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 09.03.10 - klo:15:50
.

Mähän kysyin sulta, että miltä se susta itestäs tuntu.
Eli tulitko viisaaksi vähitellen vai kertaheitolla.



Minähän jo vastasin

" Uskon tutkittuun tietoon., luulisin, että viisaus tuli heti., Niks, Naks.., siis heti kun tupakointi loppui".

En ole ollut kyllä testeissä ennen enkä jälkeen., taannehtivasti on jopa vaikea tälläistä testata. Mutta jos saan kunnon tarjoukset testeihin osallistumispalkkioista.., niin saatan harkita. :)

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 09.03.10 - klo:09:38
.

Tuossa on yksi kysymys: Tekeekö Google meidät tyhmiksi ?

http://pewresearch.org/pubs/1499/google-does-it-make-us-stupid-experts-stakeholders-mostly-say-no



Tässä yksi vastaus., Jos Google tekee tyhmäksi ja savuttomuus viisaaksi., voi kuvitella, että tupakoimaton Google-ihminen pysyy omillaan., on siis + - nolla. Elikkä sellainen kuin on, ei viisaampi ei tyhmempi.

Paljonkohan tämän tutkimuksen teettäminen voisi maksaa veronmaksajille :)

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 09.03.10 - klo:16:49
Lainaus käyttäjältä: se - 09.03.10 - klo:15:50
.

Mähän kysyin sulta, että miltä se susta itestäs tuntu.
Eli tulitko viisaaksi vähitellen vai kertaheitolla.



Minähän jo vastasin

" Uskon tutkittuun tietoon., luulisin, ...

Siis kumpaan?

Tutkimuksiin vai ihan ikiomiin havaintoihis?

Älä ny vaan ala vänkätä, että sä et tee mitään havaintoja vaan kaikki mitä sä teet on tieteellistä tutkimusta...



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 09.03.10 - klo:16:52

Paljonkohan tämän tutkimuksen teettäminen voisi maksaa veronmaksajille :)

Riippuu paljonko sulta liikenee. Sinä nettivihamielisenä varmaan annat kaikkesi.


Bongaaja

Homovihaajakirkko korkeimman oikeuden käsiteltävänä
http://news.yahoo.com/s/ap/20100308/ap_on_bi_ge/us_supreme_court
LainaaThe funeral was one of many that have been picketed by Westboro pastor Fred Phelps and other members of his church. One of the signs at Snyder's funeral combined the U.S. Marine Corps motto, Semper Fi, with a slur against gay men.

Other signs carried by church members read, "America is Doomed," "God Hates the USA/Thank God for 9/11," "Priests Rape Boys" and "Thank God for IEDs," a reference to the roadside bombs that have killed many U.S. troops in Iraq and Afghanistan.

Snyder's father, Albert, sued Phelps, his daughters and the church and won more a verdict of more than $11 million for emotional distress and invasion of privacy. The judge reduced the amount to $5 million, but a federal appeals court threw out the verdict altogether.

Loukkasivat sodassa kaatuneen hautajasia.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 09.03.10 - klo:17:37
Lainaus käyttäjältä: postman - 09.03.10 - klo:16:49
Lainaus käyttäjältä: se - 09.03.10 - klo:15:50
.

Mähän kysyin sulta, että miltä se susta itestäs tuntu.
Eli tulitko viisaaksi vähitellen vai kertaheitolla.



Minähän jo vastasin

" Uskon tutkittuun tietoon., luulisin, ...

Siis kumpaan?

Tutkimuksiin vai ihan ikiomiin havaintoihis?

Älä ny vaan ala vänkätä, että sä et tee mitään havaintoja vaan kaikki mitä sä teet on tieteellistä tutkimusta...


Siis., enhän itse mitään huomannut., hyvä tutkimus vaan osoittaa., että kun lopetin tupakoinnin., minä tietysti olin viisaampi., koska hyvä tutkimus on osoittanut., että tupakoitsijat ovat tyhmempiä.-

Kiinnostaako asia sinua sen takia., että itse yhä poltat ja haluaisit kokea virkistävän viisastumisen. Voin kertoa ettei tuntunut yhtään missään.

Siis ilmeisesti olin jo ennestään ylimmällä tasolla., josta ei ollut mahdollisuutta nousta ylöspäin., en osaa sitä muuten tulkita., ehkäpä olisi taas hyvän tutkimuksen paikka?

Aakku

Lainaus käyttäjältä: postman - 11.03.10 - klo:08:10Siis., enhän itse mitään huomannut., hyvä tutkimus vaan osoittaa., että kun lopetin tupakoinnin., minä tietysti olin viisaampi., koska hyvä tutkimus on osoittanut., että tupakoitsijat ovat tyhmempiä.-

Kiinnostaako asia sinua sen takia., että itse yhä poltat ja haluaisit kokea virkistävän viisastumisen. Voin kertoa ettei tuntunut yhtään missään.

Siis ilmeisesti olin jo ennestään ylimmällä tasolla., josta ei ollut mahdollisuutta nousta ylöspäin., en osaa sitä muuten tulkita., ehkäpä olisi taas hyvän tutkimuksen paikka?

Minä tupakoin, mutta se on nyt tässä sivuseikka - tuosta Phelpsin klaanin batistikirkosta tuli dokkari viimevounna telkkarista ... ei ihan täyspäistä porukkaa :

http://www.godhatesfags.com/

Ovat käyneet häiriköimässä Irakissa ja Afganistanissa kaatuneiden amerikkalaissotilaiden hautajaisissa, joten juttujen oikeuteen vetäminen on paikallaan.

Ja muutenkin, koko dokumentti toi mielikuvan, että täysiä bimboja ovat.


THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä