Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Netistä napattua

Aloittaja Bongaaja, 12.10.08 - klo:06:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

LexA

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Bongaaja


Artio

Minä olen saanut tietooni, että aikovat valloittaa Suomen:

http://www.youtube.com/watch?v=7LZEXXR30OY


Olen ryhtynyt välittömiin verbaalisiin vastatoimenpiteisiin, mutta hyvä tämä on muidenkin tietää, uskoisin.

Tiistai

#133

Olipa hauska ja originelli video!
Näyttää asuvan Alankomaissa, "A documentary about fascinating dietary habits of the amazing Finnish people."

Mutta vakavasti, lukekaa kommentteja.
Onko suomalaiset tosikkoja tai niin herkkähipiäisiä, etteivät kestä pientä huumoria?! Minusta se on jo hienoa, että tällainen video tehtiin, lämmöllä, ei pahalla..  

AveLazio

Artio, mistä löysit näin hienon videon? Tuli mieleen Monty Pythonin Finland-laulu!

Ei Suomi-vinoilusta suuttua saa, kuten Tiistai sanoikin. Suomesta tulee maailmalle vain mukavaa tavaraa uutisiin. Ei joukkoraiskauksia tai muuta semmoista.

Hyvä, Artio!
At a narrow passage there's no brother, no friend


Artio

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 06.11.11 - klo:13:12
Artio, mistä löysit näin hienon videon? Tuli mieleen Monty Pythonin Finland-laulu!

Ei Suomi-vinoilusta suuttua saa, kuten Tiistai sanoikin. Suomesta tulee maailmalle vain mukavaa tavaraa uutisiin. Ei joukkoraiskauksia tai muuta semmoista.

Hyvä, Artio!

Ystävä linkitti tämän minulle eräällä ulkomaalaisella foorumilla.

Olen samaa mieltä: eiköhän se ole huonosta itsetunnosta kiinnit, jos jokaisen itseensä suunnatun sanan haluaa tulkita negatiivisesti. Itse ainakin valitsen taisteluni huolella, jotta on sitten virtaa tulittaa täysillä, jos siihen oikeasti aihetta on

Minun välittömät verbaalit toimenpiteeni kohdistuivat lähinnä oman peräni puolustamiseen. Tietääkseni reindeer-sanalla on slangimerkitys, jolla viitataan naisen vankkaan takapuoleen.  ;)

AveLazio

Stay cool. I lke You..

Reindeerin slangimerkityset ovat superharvinaisia.

Sinun
At a narrow passage there's no brother, no friend


Tiistai



Haha.. mahtaako rouvasihminen olla savolainen? 

Patu


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä