Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Aakku Ohoi!

Aloittaja Eugen, 20.09.07 - klo:19:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Eugen

Puhuit että sulla on niitä vanhoja pärstäkkeitä tallessa, onk' muun
Eukka aka Niemen Masa?

Käytiin tossa pari viikkoo sitte äiteemuorin kanssa sen vanhempien haudoilla Tuusulassa... Karl Nicodemus ja Sigrid Elvira Niemi.... Juu ei oo sukua Masalle, mutta kumminkii...
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Puhuit että sulla on niitä vanhoja pärstäkkeitä tallessa, onk' muun
Eukka aka Niemen Masa?

Ei minulla, vaan Tiistailla niitä on kun teki sitä tikkataulua - se on sittemmin korvattu metsäkuvalla, siellä etusivulla ... Laita privaa Tiikulle jos ei vaikka tätä huomaa.

Slörde

On ainakin viisi miehenkuvatusta.. yhdellä mansikankukka hatussaan :P..  kuka niistä on Niemen Masa, Eukka? Laittaisin kuukkeliin..  onko nimi Matti, jos vaikka näköisyyden perusteella osaisin valita.


Ei kai se viimeksi ollut avatari, taidat tarkoittaa jotain vanhempaa ?

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Outi"Ei kai se viimeksi ollut avatari, taidat tarkoittaa jotain vanhempaa ?

Asia hoidettu - Masa Niemi on paikallaan ... näytteli Pekka ja Pätkä leffoissa Pätkää :) Löytyi netistä ja vähän pienensin ...

Tiistai

Aha, siinähän se jo onkin! Vaikka pari vanhempaa olivat oudompia  :)


Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Aha, siinähän se jo onkin! Vaikka pari vanhempaa olivat oudompia  :)

Niin on ja Eukan näköinenkin - heh, Eugen Niemi :roll:

Minä voisin ottaa Pekka Puupään kuvan, mutta kun olen niin suuresti tykästynyt tuohon variskuvaan, en saata sellaista tehdä.

Kuka tällä logiikalla sopisi Justiinaksi :lol:

Tässä Puupää-leffojen tähtikaarti. Keskellä Justiina [Siiri Angerkoski] :


Ztara

Aakku, ota heti pois tuo mölö pösilö!

Tulet vielä sellaiseksi kun tuijotat sitä joka päivä ja luulet että olet oikeasti sellainen.
Et taida tietää mielikuvien voimasta ja vahvistamisesta - tulemme siksi mitä kuvittelemme olevamme, ja painettuna  sanana mielikuvan teho vielä moninkertaistuu ja alitajunta nappaa sen kuin kuiva sieni itseensä. Sinulla on kaunis mieli ja olet hyvä ihminen, ole kiltti ja ota tuo pois. Keksit jonkun nätimmän, tai ellet muka keksi niin voimme laittaa vaikka äänestyksen pystyyn...

Ei auta että sanot sen olevan hauska vitsi, ei kannata edes yrittää...ei mene läpi  :)
Ja minä olen muuten ihan vakavissani.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"Aakku, ota heti pois tuo mölö pösilö!

8)  :roll:  :D

LainaaTulet vielä sellaiseksi kun tuijotat sitä joka päivä ja luulet että olet oikeasti sellainen.
Et taida tietää mielikuvien voimasta ja vahvistamisesta - tulemme siksi mitä kuvittelemme olevamme, ja painettuna  sanana mielikuvan teho vielä moninkertaistuu ja alitajunta nappaa sen kuin kuiva sieni itseensä. Sinulla on kaunis mieli ja olet hyvä ihminen, ole kiltti ja ota tuo pois. Keksit jonkun nätimmän, tai ellet muka keksi niin voimme laittaa vaikka äänestyksen pystyyn...

Ehdotuksia otan mieluusti vatsaan [kappas - krijoitusrihve, mutta olkoot], vaikka tunnen itseni aika usein mölöksi pösilöksi - toisekseen se rimmaa jollain oudon kutkuttavalla tavalla sieluni herkimpiä kieliä. Esimerkiksi "Kaunismielinen hyvä ihminen" kuullostaa liian ylevältä minun tapausessani :P ... miten olisi "Karvaturpainen örvelö" ?

LainaaEi auta että sanot sen olevan hauska vitsi, ei kannata edes yrittää...ei mene läpi  :)
Ja minä olen muuten ihan vakavissani.

Se on vain totta - olen mp.

Kort svensk resume' : Det är sant - jag är mölö pösilö.

Ja ihan vakavissani minäkin olen, sillai soveltuvin osin.

P.S. Entä sopisiko vaikkapa "Yksisilmäinen löylynlyömä" ? Viittaan oheiseen kuvaan :



Perjantai

Onhan tuo aika ilkeästi sanottu(mölöpösilö), vaikka itseä haukkuukin :lol:

Ztara

Lainaa
Lainaus käyttäjältä: Aakku

Ehdotuksia otan mieluusti vatsaan [kappas - krijoitusrihve, mutta olkoot], vaikka tunnen itseni aika usein mölöksi pösilöksi - toisekseen se rimmaa jollain oudon kutkuttavalla tavalla sieluni herkimpiä kieliä. Esimerkiksi "Kaunismielinen hyvä ihminen" kuullostaa liian ylevältä minun tapausessani :P ... miten olisi "Karvaturpainen örvelö" ?

Hei, en minä sinua pyytänyt itseäsi Arkkienkeli Gabrieliksi ristimäänkään  :lol: ! Karvaturpakin on jo heti parempi, siinä on kyseessä sentään ilmiselvä ja karun peittelemätön  totuus.

LainaaSe on vain totta - olen mp.

Etpäs ole  :evil: .


LainaaP.S. Entä sopisiko vaikkapa "Yksisilmäinen löylynlyömä" ? Viittaan oheiseen kuvaan :

No vaikka sitten se, kunhan ei mp.
Kiitos, Perjantai, taustatuesta  :wink: .
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä