Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Aakku Ohoi!

Aloittaja Eugen, 20.09.07 - klo:19:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"En ole koskaan kuullut tuollaisesta. Ko. vammojen aikaansaamiseksi tarvitaan varmaan aika kovat ruokajuomat väittelyn yhteydessä, taitaisi mennä tuonne pirtun puolelle...

Enpä minäkään ole kuullut, mutta tulipahan mieleen, että mahdollista olisi - esimerkiksi poliitikoille. Hmmm... pääministeri välikysymysväittelyssä ... saisi rakkoja kurkkuunsa ja kieli kramppaisi :P

LainaaEnhän minä tohdi edes moista kuvaa kopioida tähän viestiini, saati sitten pärstäkkeekseni ottaa. Älähän nyt mahdottomia ehdottele  :shock: ... pitää hiukan tutkiskella, enköhän minä jonkun löydä kun tutkiskelen hiukkasen googlea. Indigon kuva on muuten oikein hyvä.

Kunhan ehdotin ... itse löydät näköisesi kuvan kyllä - totta puhut ... Indin kuva on suorastaan silmäähivelevän kaunis :D - onkohan Indi oikeasti samannäköinen. Jos, niin voin vain ulvoa ... Auuuuuu :roll:

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Kunhan ehdotin ... itse löydät näköisesi kuvan kyllä - totta puhut ... Indin kuva on suorastaan silmäähivelevän kaunis :D - onkohan Indi oikeasti samannäköinen. Jos, niin voin vain ulvoa ... Auuuuuu :roll:


Aakulla oli perjantai-illan amneesia :P Tiedät ihan tarkkaan miltä Indigo ja Stara irl näyttävät..
muistathan  sen kirjailija Utsu Virtasen julkaisutilaisuuden tammikuussa ja sieltä kuvan suo-ukosta ja kolmesta viehkeästä oudottaresta?





Onko tuossa habituksessa vielä tilaa pyhimyksen kehälle  :D  :twisted:  :roll:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Aakulla oli perjantai-illan amneesia :P Tiedät ihan tarkkaan miltä Indigo ja Stara irl näyttävät..
muistathan  sen kirjailija Utsu Virtasen julkaisutilaisuuden tammikuussa ja sieltä kuvan suo-ukosta ja kolmesta viehkeästä oudottaresta?

Ai joo - onhan minulla näköjään se alkuperäinen [iso] kuvakin tallessa :D - jep, jep...

LainaaOnko tuossa habituksessa vielä tilaa pyhimyksen kehälle  :D  :twisted:  :roll:

Minun pääni yllä sellainen kehä näyttäisi lähinnä irvokkaalta   <- vertaa pärstäkkeeseen ...

Indigo

Kiitos, Starseed ja Perjantai, että saitte Aakun vakuuttuneeksi ja vaihtamaan tuon määrityksensä avattarensa alla! Minä siitä jo kerran ehdin hänelle huomauttaa muistaakseni heti tekstin ilmaannuttua. Ei ole yhdentekevää mitä sanoo itsestään, siitä meidän täytyy aina välilä huomauttaa toisillemme.

Vaikea itse sanoa miltä oikeasti edes näyttää, ehkä sitä näyttää erilaiselta eri päivinä ja eri ihmisten seurassa, koska ajatukset muuttavat niin myös ihmisen ulkonäköä. Minusta otetut valokuvat ovat aina erilaisia, peilistäkään sitä ei voi itse tarkistaa koska sielläkin näyttää ihan erinäköiseltä. Joillakin ihmisillä vaihtelevat ilmeet vaikuttavat oleellisesti valokuvan lopputulokseen, toiset taas ovat kasvoiltaan sellaisia kameran suosimia perusilmeisiä ja tyyniä. Työssäni näen päivittäin kuinka erilaisia kuvia yhdestä ihmisestä voikaan saada aikaiseksi.

Tuon avattareni kuvan olen itse ottanut ojentamalla käteni suoriksi ja räpsäissyt viime keväänä. Olin silloin elämässäni onnellinen. Se on siis kuva siitä ajanjaksosta.

Minusta olisi kiva jos kaikilla olisi kuva avattaressa itsestään.


Indigo

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Ei ole yhdentekevää mitä sanoo itsestään, siitä meidän täytyy aina välilä huomauttaa toisillemme.

Ei varmaankaan, mutta jos kumminkin olen pohjimmiltani vain mölö pösilö :roll:

LainaaTyössäni näen päivittäin kuinka erilaisia kuvia yhdestä ihmisestä voikaan saada aikaiseksi.

Juu - valokuvissa näyttää erilaiselta oikeastaan joka kerran. Peilin edessä, aamulla, on yleensä sellainen miettivä ilme, että pitäisikö kraapata parransänki pois poskilta ja kaulalta vai jättäisikö väliin ...

LainaaTuon avattareni kuvan olen itse ottanut ojentamalla käteni suoriksi ja räpsäissyt viime keväänä. Olin silloin elämässäni onnellinen. Se on siis kuva siitä ajanjaksosta.

Hyvin olet kuitenkin olkapääsi pitänyt aloillaan, että kuva näyttää aivan jonkun muun ottamalta [suurensin sitä ja tutkailin suurella mielenkiinnolla yksityiskohtia - olet selvästi onnellinen :) ]

LainaaMinusta olisi kiva jos kaikilla olisi kuva avattaressa itsestään.

Indigo

Minullapa on nyt - hieman käsitelty, mutta pohjalla olen omana itsenäni ... sanokaa tytöt nyt edes, että kaunis poika :D ... jookosta.


Indigo


Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Kaunis poika.  

:)  

Indigo

Kiitos Kaunis Tyttö :D

Nyt on hyvä käydä nukkumaan ... :roll:

Bongaaja

Avatarini on viiskymppinen mies. Minä olen viiskymppinen mies. Kelpaako? Lasit tuli ton kuvan jälkeen.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Bongaaja"Avatarini on viiskymppinen mies. Minä olen viiskymppinen mies. Kelpaako? Lasit tuli ton kuvan jälkeen.

Oikein hyvä kuva :)

Olisiko sitä kuvaa tallella vielä, missä sinulla on se karvalakki päässä ? Tiistailla varmaan on kokoelmissa ... se oli erityisen hyvä. Jos sitä ei löydy niin pistä tuo ... näkyy olevan 102 x 102 kokoinen, eli pienennettävä olisi hiukan ... täällä on rajana 90 x 90. Voin tehdä pienennöksen jos sinulla ei ole sopivaa kuvainraastamisohjelmaa ...

P.S. Kuten huomaat, nyt se on tehty...

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Bongaaja"Avatarini on viiskymppinen mies. Minä olen viiskymppinen mies. Kelpaako? Lasit tuli ton kuvan jälkeen.

Hei mukavaa, heti tuli omia kuvia  :)
Jotenskin kivempi jutella oikeille ihmisille kuin jollekin "profiilille".


Indigo

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä