Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vs: Aforismit ja muut tienviitat

Aloittaja Juha, 13.02.14 - klo:22:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

#190
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 14.07.14 - klo:16:39


Mitähän tarkoitti:

 - Siveyden Sipuli

Nuttura?!


No niin olikin, ovat siveitä kaikki nutturapäät.

risto

.
minä olen ymmärtänyt että siveyden sipuli on käärinnyt itsensä  yhtä turvallidesti kuin sipuli on duojannut kavupisteensä. Tiivis, nätti paketti.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 14.07.14 - klo:18:37
.
minä olen ymmärtänyt että siveyden sipuli on käärinnyt itsensä  yhtä turvallidesti kuin sipuli on duojannut kavupisteensä. Tiivis, nätti paketti.

Suojassa muilta, ei Jössekseltä, hän availee näitä sipuleita mennen, sekä tullen.

Juha

#193

Ok, no ...

Kokonaisvaltainen myrkyttäminen

Ei virhe johtunut siitä, että X:stä lähtevä itu vaihdettiin sisar-ituun, jota osattiin kasvattaa helpommin, vaan siitä, ettei sisarten annettu edes kasvaa vapaasti, vaan fokustettiin voimallisen kuristavasti siihen varteenottavimmaksi koettuun, ja juuri senhetkisen, tärkeäksi koetun painotuksen perusteella.

Muisto Keijo Kullervo

#194
"S*****a, että vihaan sepaluksettomia aluskalsareita (tuntematon ajattelija)."

K.K.

PS. Kun saa 'törppelön' esiin monen mutkan kautta ja tekee tarpeensa, saa olla varma, että pari, kolme pisaraa tuota elämännestettä valuu reittä pitkin... Hyi hittto...
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Suti

päivä kerrallaan

risto

Lainaus käyttäjältä: Juha link=topic=4363.msg101169#msg101169 date=
Ei virhe johtunut siitä, että X:stä lähtevä itu vaihdettiin sisar-ituun, jota osattiin kasvattaa helpommin, vaan siitä, ettei sisarten annettu edes kasvaa vapaasti, vaan fokustettiin voimallisen kuristavasti siihen varteenottavimmaksi koettuun, ja juuri senhetkisen, tärkeäksi koetun painotuksen perusteella.

olen odotellut että milloin Juhan luovuus loppuu. Nyt ollaan aika lähellä sitä.
Pohja on ehkä puhjennut.

Typeryydestäkin voi tehdä hyveen, mutta ei sentään joka päivä.

Olisi bannin paikka.

.

risto

.
ja vuorossa Juhan seliselifilosofiaa, kuinka hän panee älyköt miettimään reaali asioita.
ole hyvä Juha:

Amanda

#198

K.K.:n ei pidä jättää noin elintärkeät ostokset vaimonsa huoleksi, nyt ei raaski uusia kalsareita pois heittääkään!


Lainaus käyttäjältä: Juha - 15.07.14 - klo:10:48

Ok, no ...

Kokonaisvaltainen myrkyttäminen

Ei virhe johtunut siitä, että X:stä lähtevä itu vaihdettiin sisar-ituun, jota osattiin kasvattaa helpommin, vaan siitä, ettei sisarten annettu edes kasvaa vapaasti, vaan fokustettiin voimallisen kuristavasti siihen varteenottavimmaksi koettuun, ja juuri senhetkisen, tärkeäksi koetun painotuksen perusteella.

Potuistako Juha filosofoi?
Tuli mieleen, kun keittiön kaapin nurkkaan oli unohtunut muutama peruna ja niissä oli pitkät idut, nyt ne odottaa maahan pääsemistä, kun juniori "ojankaivajat" taas saapuvat..


Tuo ei ole enää hauskaa, eikä liity edes mielenterveyden häiriötilaan (onneksi) vaan on silkkaa kiusantekoa.
Oletko yrittänyt muilla saiteilla avata vastaavaa ketjua samoine viesteineen? Olisi ehkä tietoisuutta avartava kokemus, kun sitä tunnut etsivän..

risto

#199
.
Sama loru löytyy Ketjulta. Sen jälkeen tulee termi "tietoinen tietoisuus".


Kun katsoo Juhan punnerruksia Ketjureaktiolla, olisi viimeinen  hetki hakeutua hoitoon. Noi kirjoitukset lähetteen liitteeksi.

Ei normaali ihminen tuommosta sössöä edes ajattele.
.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä