Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vs: Aforismit ja muut tienviitat

Aloittaja Juha, 13.02.14 - klo:22:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jösses

Olen pikkupojasta lähtien vieroksunut älyltään heikkolahjaisia,mutta nyt alan heitä pienin askelin sietää, kun olen tännekin rantautnut. Ainakin joksikin aikaa,

THL tiedottaa

.
Siunattu hulluus on sellainen olotila, tunnekokemus, että — kas, eikö todellakaan jokainen ole päässyt siitä osalliseksi?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Suti

Ymmärtääkseni miten paljon muita parempi olen opettelin jo lapsena huomaamaan miten paljon huonompia muut ovat.
päivä kerrallaan

risto

.
joo mut noi aforismit ei päde tämä yhteen tapaukseen. Ennustettavuus on heikko.

jösses

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 15.07.14 - klo:16:59
Ymmärtääkseni miten paljon muita parempi olen opettelin jo lapsena huomaamaan miten paljon huonompia muut ovat.

Toiset lapset tajusivat, että olet yksinkertainen megalomaani. Olet aivan varmasti tysistynyt älyllisesti lapsuutesui ajoista päivä päivältä. En oikein jaksa uskoa, että sinua pitää älykkäänä kukaan muu kuin karpalo.En kyllä ymmärrä miksi hänkään sellaista kuvittelee.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: jösses - 15.07.14 - klo:18:03
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 15.07.14 - klo:16:59
Ymmärtääkseni miten paljon muita parempi olen opettelin jo lapsena huomaamaan miten paljon huonompia muut ovat.

Toiset lapset tajusivat, että olet yksinkertainen megalomaani. Olet aivan varmasti tysistynyt älyllisesti lapsuutesui ajoista päivä päivältä. En oikein jaksa uskoa, että sinua pitää älykkäänä kukaan muu kuin karpalo.En kyllä ymmärrä miksi hänkään sellaista kuvittelee.

Noh, mitä nyt Jösses, eikö oo pimpslooraa saatu tänään, kun olet noin riitaahaastavana liikenteessä ?

Pidätän itselleni oikeuden arvioida ihan itse kunkin Foorumistin henkiset avut, siis minun mielestäni, miten ovat. Tuo kirjoitusteelmäsi antaa lukijalleen mielikuvan happamista pihlajanmarjoista.

Suti

Lainaus käyttäjältä: jösses - 15.07.14 - klo:18:03
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 15.07.14 - klo:16:59
Ymmärtääkseni miten paljon muita parempi olen opettelin jo lapsena huomaamaan miten paljon huonompia muut ovat.
En oikein jaksa uskoa, että sinua pitää älykkäänä kukaan muu kuin karpalo.En kyllä ymmärrä miksi hänkään sellaista kuvittelee.

jösse kuvittelee että pitäisin itseäni muita älykkäämpänä: ei suinkaan, vaan muita parempana. Niinhän siinä selvästi lukee.
Vilkas mielikuvitus tai luetun ymmärryksen puutetta jössellä.
päivä kerrallaan

jösses

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 15.07.14 - klo:18:21
Lainaus käyttäjältä: jösses - 15.07.14 - klo:18:03
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 15.07.14 - klo:16:59
Ymmärtääkseni miten paljon muita parempi olen opettelin jo lapsena huomaamaan miten paljon huonompia muut ovat.
En oikein jaksa uskoa, että sinua pitää älykkäänä kukaan muu kuin karpalo.En kyllä ymmärrä miksi hänkään sellaista kuvittelee.

jösse kuvittelee että pitäisin itseäni muita älykkäämpänä: ei suinkaan, vaan muita parempana. Niinhän siinä selvästi lukee.
Vilkas mielikuvitus tai luetun ymmärryksen puutetta jössellä.


Ei lue. Siinä lukee, että opettelit  huomaamaan lapsena, miten paljon huonompia muut ovat. Sinun piti egoismissasi opetella kuvittelemasi illuusio, mutta muut eivät varmasti huomanneet sinun paremmuuttasi. Olet edelleenkin luuseri. Minä tunnen ainoastaan yhden älykkään, huumorintajuisen ja mukavan diplomi-insinöörin. Kaikki muut tuntemani inssit ovat surkeita reppanoita paitsi yksi nuori nainen. Hän itsekin ihmettelee, eikö muuta koulutusta olisi voinuthankkia.

Karpalon ei tarvitse olla huolissaan pimpsansaannistani. Siitä on jostakin syystä jopa ylitarjontaa, mutta Sepe on monenkin muun kuin minun mielästäni täysin pösilö ja äärimmäisen ärsyttävä luonteeltaan. Elämä ei kohtele kaikkia tasapuolisesti.

Suti

Voi tuota jösseä. Nyt se taas tietää vaikka mitä.
Minulla on laaja tuttavapiiri joka on sitä mieltä että Sepe on miesvalio, mies parhaimmasta päästä.
Vaatimaton ja vähemmillä lahjoilla varustettuja ihmisiä ystävällisesti kohteleva, mutta valehtelijoita Sepe ei voi sietää. Niitä täällä ei, onneksi, ole kuin yksi.
päivä kerrallaan

Suti

#209
Lainaus käyttäjältä: jösses - 15.07.14 - klo:18:43
Minä tunnen ainoastaan yhden älykkään, huumorintajuisen ja mukavan diplomi-insinöörin. Kaikki muut tuntemani inssit ovat surkeita reppanoita paitsi yksi nuori nainen.

Tavoitteesi on tietysti solvata minua; pieleen meni.
Tulet solvanneeksi kaikkia diplomi-insinöörin tutkinnon suorittaneita, ja heitä on paljon. Ihailijakaartisi ei tainnut kasvaa. Jaa, onko sitä?
Minulla on, kuten aiemmin sanoin, laaja tuttavakaarti, ja tunnen monia ihmisiä ja ammatinharjoittajia. En käy toistelemaan jössestä kuulemiani arvioita- tai no yhden: kävelevä katastrofi.

Tuollainen kaikkien mahdollisten ryhmien solvaaminen on aika vähä-älyistä. Lapsellista kuvitella että itse paranisi sillä että solvaa toisia; en käy solvaamaan ammattiveljiäsi olivat he sitten vaikka haarukoiden kiillottajia. Heitäkin tarvitaan.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä